Nihče ni nikoli trdil, da SŽ kopujejo nove dizel lokomotive. Šlo je le za projekt razvojne vizije za prihodnost. Takšni projekti se pač delajo v vseh resnih firmah in železnica ni izjema. Poleg tega je ta študija bila takrat osnova za pogajanje z DB.jakaklec napisal/-a:Po vsem prebranem se mi poraja vprašanje... zakaj kupovati nove dizelske lokomotive, če pa jih imajo (SŽ) dovolj, a bi bilo potrebno vse dati na revizijo? Ali je ceneje kupiti nove kot pa poštimati stare?
Lahko pa si tolmačiš tudi tako, da papir prenese skoraj vse.
Da se povrnemo k osnovnemu vprašanju, v prvem postu te teme, ki ga je napisal @dingo. Recimo, da v resnici pridejo ameriške lokomotive na promocijske vožnje.
Če to drži, potem bodo imele turnejo po evropskih železnicah in ne le po Sloveniji. Pač z namenom da ujamejo kupca, pa katerikoli to že bo.
SŽ so zagotovo zadnje v tej vrsti in preveč neznatne, da bi si amerikanci delali kakšne velike "biznis" utvare in stroške s prevozom tega železja.