Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Nekdo na spletu trdi, da strojevodje iz ljubljanske sekcije gredo kot potnik na vlak do Maribora tam prevzamejo vlak in ga odpeljejo do Dobove in se nato zopet kot potnik vračajo v Ljubljano in podobne štorije.
Sedaj me pa zanim, če se to v praksi res dogaja večkrat na leto?
Sedaj me pa zanim, če se to v praksi res dogaja večkrat na leto?
Re: Mala vprašanja
Če strojevodja po turnusu ne dobi vlaka, ki bi ga moral voziti, gre kot potnik (reži) do postaje, od koder ima po turnusu potem vlak.
Na primer, velikokrat se zgodi, da strojevodja, ki pripelje v Ljubljano vlak 241, se nazaj vrača kot potnik (reži), ker pač ni vlaka zanj.
Na primer, velikokrat se zgodi, da strojevodja, ki pripelje v Ljubljano vlak 241, se nazaj vrača kot potnik (reži), ker pač ni vlaka zanj.
Re: Mala vprašanja
Seveda se dogaja!Primer v MB imaš 10 vlakov,iz MB v LB pa 5 vlakov,tisto razliko morajo nekako kompezirat saj nisi v službi 48 ur!To imajo lahko pšlihtano samo pri tujih prevoznikih kateri imajo nekaj rednih tras in privilegij pa še pri njih ne gre vse kot po maslu,kar se režije tiče!
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Mala vprašanja
Če bi bilo tako, kot trdiš ti, bi bilo na železnici vsaj 1000 ljudi premalo. In mediji bi lahko povsem upravičeno pisali o takšnem metanju denarja skozi okno.Nejc napisal/-a:Če strojevodja po turnusu ne dobi vlaka, ki bi ga moral voziti, gre kot potnik (reži) do postaje, od koder ima po turnusu potem vlak.
Na primer, velikokrat se zgodi, da strojevodja, ki pripelje v Ljubljano vlak 241, se nazaj vrača kot potnik (reži), ker pač ni vlaka zanj.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Mala vprašanja
Nikakor in nikoli ne. Niti za dopust ali pa zamenjavo službe ne. Vedno se vse odvija preko nadležnih službenih oseb.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Mala vprašanja
Še eno vprašanje.
Ali je kakšna opazna razlika porabe premoga, če parna lokomotiva vozi pri zunanji temperaturi -30°C ali +30°C
LP
Ali je kakšna opazna razlika porabe premoga, če parna lokomotiva vozi pri zunanji temperaturi -30°C ali +30°C
LP
Re: Mala vprašanja
Seveda je razlika. Pri -30 C bo potrebna večja količina dovedene toplote na enoto pridobljenega dela, vse to na račun nepotrebnih izgub toplote v okolico, kar posledično pomeni da pri nižjih temperaturah porabiš več premoga. No ali pa čisto banalen šolski primer: Kdaj boš vnesel manj energije v sistem, če boš hotel zavreti vodo ko boš bil na morju (+30) ali v sibiriji (-40) in kje bodo večje izgube toplote v okolico. Seveda bolj velik je temperaturni razpon, več dela boš moral vnesti v sistem, da boš dosegel željeni rezultat, ker bodo izgube večje.
Siti nismo bili, žejni pa!
Re: Mala vprašanja
To mi je jasno, ampak mene zanima, če je razlika velika, ali samo tri lopate premogaAndrejc napisal/-a:Seveda je razlika. Pri -30 C bo potrebna večja količina dovedene toplote na enoto pridobljenega dela, vse to na račun nepotrebnih izgub toplote v okolico, kar posledično pomeni da pri nižjih temperaturah porabiš več premoga. No ali pa čisto banalen šolski primer: Kdaj boš vnesel manj energije v sistem, če boš hotel zavreti vodo ko boš bil na morju (+30) ali v sibiriji (-40) in kje bodo večje izgube toplote v okolico. Seveda bolj velik je temperaturni razpon, več dela boš moral vnesti v sistem, da boš dosegel željeni rezultat, ker bodo izgube večje.
Re: Mala vprašanja
seveda se ne pozna "samo za tri lopate" ampak več, koliko je to v masi, pa ti žal ne znam odgovoriti, sam pa domnevam da je poraba recimo 30% večja, za tak temperaturni razpon kot si ga navedel zgoraj
Siti nismo bili, žejni pa!
Re: Mala vprašanja
Ima kdo vozne rede vlakov na relaciji Koper - Divača - Koper za leta 2000,2001,2002....?
Re: Mala vprašanja
Izgube toplote v atmosfero z zračenjem in prenosa toplote zaradi dotika z zunanjim zrakom se povečuje predvsem z hitrostjo gibanja lokomotive.Skupna izguba toplote zaradi stika z atmosfero znaša med 5%-11% v poletnem času pa se zmanjša le za 8%.Se pravi zaradi upliva atmosfere je razlika med letnim in zimskim časom le 8%.Cepi napisal/-a:Še eno vprašanje.
Ali je kakšna opazna razlika porabe premoga, če parna lokomotiva vozi pri zunanji temperaturi -30°C ali +30°C
LP
Zato se pa vporablja predogrevanje vode s pomočjo izrabljene pare.Vstopna voda preko injektorja se segreje med 40-50 stopinj,s predgrevanjem pa 100-130 stopinj.
Pozablja se da govorimo o visokotlačnih kotlih.
Pri 1baru pritiska v kotlu zavre voda pri 99 stopinjah,pri 10 barih pri 179 stopinjah in pri polni obremenitvi kotla 15 barih pri 198 stopinjah.
V zimskem času prihaja do enormne izgube predvsem zaradi parnega ogrevanja ne pa atmosferskega upliva.
press @ Termotehnika parnih lokomotiv za začetnike
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Mala vprašanja
Hvala za odgovor.
Kdor dovolj dolgo čaka, tudi dočaka.
Kdor dovolj dolgo čaka, tudi dočaka.
Re: Mala vprašanja
Mi lahko kdo pove,čemu služi tale vagon??
Že vnaprej se zahvaljujem za odgovore.
Že vnaprej se zahvaljujem za odgovore.
Re: Mala vprašanja
a ni to vagon, ki vozi v sklopu kemičnega vlaka ?