Voznja iz Milana Centrale do Rima Termini traja 3 ure in pol. V urniku so non-stop vlaki Milan-Rim in Milan-Neapelj in vlaki z enim postankom (Bologna). Poleg teh so se navadni Eurostar (Frecciaargento), ki s Vmax 250 kmh se pogostejse vstaljajo.
Vceraj je non-stop Eurostar Rim-Milan prisel v Milan v 3 urah in 23 minut.
Uporabljene garniture so:
ETR500AV 12 vagonov (Frecciarossa)
ETR500PLT 10 vagonov (Frecciarossa)
ETR485 9 elementov (Frecciargento)
ETR600 7 elementov (Frecciargento)
ETR485 in ETR600 vozijo na teh progah brez nagibne tehnike.
Aprila bo Alstom pripeljala prvega AGV za druzbo NTV, ki bo nudila priblizno iste povezave kot Trenitalia. Upanje nove druzbe je da AGV dobi dovolilnico za 350kmh, to bo pa zelo tezko, ker bi to pomenilo certifikacijo proge za vsaj 400kmh, RFI pa nima takih projektov (tudi ker bi to pomenilo potrebo po novem predoru pod Apenini, ker sedanji ima samo eno "luknjo").
Na zalost

