mmatja napisal/-a:Ne bi rad kritiziral barve tvojih tirov. Vsak ima pač svoj okus. Toda ali niso takšnile bolj realni ?
Slike so iz strani: http://www.asoa.de/
So realne za določen tip pokrajine (tudi USA), jaz se bolj nagibam na takle izgled:
LP
mmatja napisal/-a:Ne bi rad kritiziral barve tvojih tirov. Vsak ima pač svoj okus. Toda ali niso takšnile bolj realni ?
Slike so iz strani: http://www.asoa.de/
Zanimivo. Samo škoda je, da nisi uporabil nekoliko boljši tirni material, kot je na primer PECO, ki ima v svojem prodajnem programu tudi tipične ameriške kretnice, kar pa tele od PIKO-ja ravno niso...matic600 napisal/-a:No,
Malo detajlov glede barvanja (zaenkrat)...
mmatja napisal/-a:Zanimivo. Samo škoda je, da nisi uporabil nekoliko boljši tirni material, kot je na primer PECO, ki ima v svojem prodajnem programu tudi tipične ameriške kretnice, kar pa tele od PIKO-ja ravno niso...matic600 napisal/-a:No,
Malo detajlov glede barvanja (zaenkrat)...
mmatja napisal/-a:Hm. Jaz imam malo več makete narejene http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=5&t=4693 kot jo imaš ti, pa sem se vseeno odločil, da zamenjam kompletne tire, ki so do sedaj bili pretežno PIKO in nekaj MEHANO, z TILLIG-Elite, ki pa so tipične Evropske kretnice, ki pa v tvojem primeru, ne pridejo v poštev. Razlika je več kot očitna ne toliko samo zaradi samega izgleda, ampak predvsem glede na geometrijo (večji radiji!) in kako potem izgleda, ko zapelješ vlakovno kompozicijo preko njih. Tako, da bi jaz na tvojem mestu kljub temu še enkrat premislil...
L.P.
Thommo napisal/-a:Poštovanje! Lijepa ideja, sretno u izradi mekete!
Na maketi koristim Peco Code 100 pruge, i mogu potvrditi da su skretnice jako dobre! Niti Piko "A-Gleis" nije loš sistem, ali Peco ima više skretnica, čvršće su i izdržljive, i vode struju SAMO u smjer koji je odabran (za DCC ovo nije baš najbolje). Jedino što Piko ima bolje je sam materijal šine - nikad ne primi patinu, baš nikad! Peco ipak da, pa ga je potrebno očistiti gumicom.
Za tvoju bi maketu najbolje bilo uzeti Peco Streamline Code 83 tračnice (2,1mm visina šine).
Za Code 83 imaju 9 skretnica i dva križanja, čak i pod 90', a pruga je projektirana prema američkom prototipu (razmak pragova, kvadratni presjek pragova itd.)
http://www.kato-unitrack.co.uk/peco-cod ... 191-0.html
I ja sam preplaćen na MRR već 3. godinu. Tekstovi za MRR znaju čekati na red i par godina, jer tamo ima na stotine tusuća lijepih maketa koje bi "htjele biti" u magazinu. Kako je Peco Code 83 novi proizvod, od pred 3-4 godine, vjerojatno nisu ni imali tu mogućnost kod planiranja maketa.matic600 napisal/-a: Znam, več imam kod kuče 2 skretnice peco code SL83, ali u MRR magazinu večina njih pravi ''mainline'' od code 100, a ostalo od code 83 in 75...
Ma da je realniji izgled...
mmatja napisal/-a:Hm. Jaz imam malo več makete narejene http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=5&t=4693 kot jo imaš ti, pa sem se vseeno odločil, da zamenjam kompletne tire, ki so do sedaj bili pretežno PIKO in nekaj MEHANO, z TILLIG-Elite, ki pa so tipične Evropske kretnice, ki pa v tvojem primeru, ne pridejo v poštev. Razlika je več kot očitna ne toliko samo zaradi samega izgleda, ampak predvsem glede na geometrijo (večji radiji!) in kako potem izgleda, ko zapelješ vlakovno kompozicijo preko njih. Tako, da bi jaz na tvojem mestu kljub temu še enkrat premislil...
L.P.