Kreplje-Repentabor d.m. (in čez mejo :))

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3378
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Kreplje-Repentabor d.m. (in čez mejo :))

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 01.04.2007, 17:24

Ko sem gledal tele fotopise me je prijelo, da grem še jaz naredit enega. Ampak, to ni bila prvoaprilska šala. :shock:

Odpravil sem se in štartal pri cepišču Kreplje proti Repentaborju in naprej čez mejo. Ja, kmalu bi bil incident, saj sem bil kar 1 km globoko na italijanskem ozemlju. Na trasi sta bila dva predora, eden na naši strani, drugi na italijanski. 8) Frajer 8) sem bil brez luči in sredi predora so mi crknile še baterije od digitalca, sreča :lol: , da sem imel rezervne, da sem si vsaj za silo svetil.

Naš predor Dol je dolg 455 m in gre v krivino, italijanski pa ne vem koliko je dolg in kako se kliče, gre pa v premo. :wink:
Na italijanski strani sem potem prišel do signala (predsignala, takšne, kakor so bili /so v Iliski in Sežani). Nisem pa se pozanimal, katera je prva italjanska postaja ob meji. :roll:

Poleg tega je bilo na trasi veliko premostitvenih mostičev, za osebna vozila.

Potem sem se "globoko" na italijanskem ozemlju obrnil in šel nazaj proti Repentaborju in Krepljam in ko sem prišel do Krepelj, sem se odločil, da grem po progi še 3 km do Dutovelj (kjer je doma naš Mirče :wink: ). Tam sem tudi zaključil odisejado. Slike sledijo :wink:

Nezasedeno cepišče Kreplje, levo Sežana, desno Repentabor
Slika

V smeri Nove Gorice
Slika

Levo Sežana, desno Repentabor
Slika

Pred slovenskim predorom Dol
Slika

Dol z druge strani
Slika

Dol
Slika

Proti Repentaborju
Slika

Proti Krepljam
Slika

Repentabor
Slika

Slika

Proti meji
Slika

Meja
Slika

Italijanski predor
Slika

Slika

Slika

Na drugi strani italjanskega predora
Slika

Slika

V Italiji
Slika

Signal
Slika

Meja:
Slika

Spet na slovenski strani, Repentabor:
Slika

Slika

Slika

Kreplje:
Slika

Mazalka za "hvatanje krivina" :lol:
Slika

Slika

Uvozni za Kreplje iz smeri Sežana
Slika

Predsignal za Dutovlje iz smeri Sežana
Slika

Uvozni Dutovlje iz smeri Sežana
Slika

Dutovlje
Slika

Slika

Hvala za pozornost. :D
Zadnjič spremenil Regan 664, dne 01.04.2007, 20:11, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
N€jc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 554
Pridružen: 14.10.2006, 18:00
Kraj: Gorenjska
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a N€jc » 01.04.2007, 17:37

Tud tole je zanimivo, super slike. Kolk časa pa proti Repentaboru vlak več ne vozi? Zgleda še kar dobro ohranjena proga...
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Uporabniški avatar
Kremšnita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 369
Pridružen: 09.02.2007, 22:10

OdgovorNapisal/-a Kremšnita » 01.04.2007, 17:39

Zelo zanimiva fotoreportaža.
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1282
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

OdgovorNapisal/-a bart » 01.04.2007, 18:13

Regan 664 fenomenalno =D>=D>=D>

Ali te je bilo kaj strah, da bi te kakšen vlak ujel? (šalo na stran :oops: prvi april :wink: )

Zanima me kaj je tisto na 22 sliki, kjer z roko dvigaš pokravček nekakšne plombe?

Še enkrat carski posnetki.
Bart
kondukter
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 931
Pridružen: 15.11.2005, 0:04
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a kondukter » 01.04.2007, 18:25

bart napisal/-a:Regan 664 fenomenalno =D>=D>=D>

Ali te je bilo kaj strah, da bi te kakšen vlak ujel? (šalo na stran :oops: prvi april :wink: )

Zanima me kaj je tisto na 22 sliki, kjer z roko dvigaš pokravček nekakšne plombe?

Še enkrat carski posnetki.
Bart


Ne, tole ni plomba, ampak je kretniška ključavnica.
Regan 664, ti pa kar veselo nadaljuj! :lol:
A karte so?!? Pa tačke s sedežev......prosim!
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a E.L. » 01.04.2007, 18:56

A niso lani to progo ob jubileju Bohinske proge ponovno naredili vozno? Drugače bi okoli tunela naletel na drevesa sredi proge.

Mislim, da je bilo konec uporabnosti proge z novo mejo ter z novim Bohinjske proge do Sežane. Z datumi in ukinitvijo potniškega prometa bo pa kdo drug bolj natančen :wink:
Have a nice day!
IC-Pohorje503

OdgovorNapisal/-a IC-Pohorje503 » 01.04.2007, 19:04

zelo zanimivo s slike je cool! bom enkrat grem po peš od to je isti :)
LP :)
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

OdgovorNapisal/-a hulk » 01.04.2007, 19:15

Super. Lokacija je primerna za snemanje naslednjega Harry Potterja. :lol:
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3378
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 01.04.2007, 20:05

Hvala za čestitke.

Najprej, če vas zanimajo še kakšni detajli povejte, da dam še kakšno sliko gor, ker jih imam okrog 300. (tunel, predsignal ipd...)

Dolžina odseka je dobrih 2,5 km, s tem, da sem jaz to podaljšal še na italjansko stran na okoli 3,5 km. Na slovenski strani je le en potni prehod opremljen z andrejevim križem, ter trije nadvozi.

Zanimivo, da proga "ni zaprta" z ono rdečo tablo, tako kot je zaprta proti Kumrovcu. Likovna se ne moreta uporabljati, ker so žice, ki peljejo do njiju snete s koleščkov. SIgnala se postavljata iz poslopja cepišča Kreplje.

Včasih sem v predoru dobil občutek, da mi bo vsak čas za ritjo pripeljal en dizel in mi potrobil, da bom še tri dni gluh kot bukov štor. :roll: :lol:
Postaja repentabor ima dva tira in zanimivo, da z nobene strani ni zavarovana z signali (tako uvoznimi, kot izvoznimi)

Na progi je bil tik pred "zaprtjem" izveden remont, mislim, da 1988, pa me popravite, če je narobe. Igor72 ali pa Mirče bosta to bolj vedela. Pred letom '88 naj bi bil promet še kar reden. Po letu 91 so na progi baje :roll: skladiščili odvečne tovorne vagone, ki so nam pripadli po delitveni bilanci bivše Yuge. Nazadnje pa je po tej progi peljala španka muzejski vlak, ob 100 obletnici Bohinjske, saj je ta proga del koridorja Trst-Jesenice in naprej.

Proga je solidna za vožno z zmanjšano hitrostjo po moje do 40 km/h. je pa marsikateri prag že preluknjan in se da vijake pobrati ven.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4523
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Kreplje-Repentabor d.m. (in čez mejo :))

OdgovorNapisal/-a igor72 » 01.04.2007, 20:16

Lep sprehod =D>
Regan 664 napisal/-a:Na italijanski strani sem potem prišel do signala (predsignala, takšne, kakor so bili /so v Iliski in Sežani). Nisem pa se pozanimal, katera je prva italjanska postaja ob meji. :roll:



Če bi še en par metrov naredu bi prišu do US V.Opicina (desno je še en tir, ki ga uporabljajo za premik
Slika

...in še en par metrov pa prideš na postajo (levo se priključi proga iz Sežane)
Slika

aja če pa bi po tej trasi potoval pred enim letom bi potreboval mačeto ne fotkič

Slika
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 01.04.2007, 20:20

Bravo Klemen. Zelo lepo si predstavil delček naše zanimive domovine. =D> =D>
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
N€jc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 554
Pridružen: 14.10.2006, 18:00
Kraj: Gorenjska
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a N€jc » 01.04.2007, 20:27

Če si mogoče pri volji, bi lahko še nekaj slik dal gor, vseeno katere, čisto naključne,... Nadvse zanimivo mi je namreč tole gledat. :wink:
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

OdgovorNapisal/-a jure80 » 01.04.2007, 20:45

Res lepa fotoreportaža, kajti ta proga je marsikomu neznana in veliko ljudi ni slišalo za ta odsek.
LP
Izidor
Uporabniški avatar
Mirče
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 19.11.2005, 16:26

OdgovorNapisal/-a Mirče » 01.04.2007, 21:08

Na omenjenem odseku so JŽ naredile remont 1984 leta.Danes pa jih niti na glavnih progah ne delamo.
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

OdgovorNapisal/-a jure80 » 02.04.2007, 6:48

Mirče napisal/-a:Na omenjenem odseku so JŽ naredile remont 1984 leta.Danes pa jih niti na glavnih progah ne delamo.


Aha, zato proga ni v slabem stanju.
LP

Izidor

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov