Ljubljanski tramvaj

Vse o zanimivi zgodovini železne ceste skozi čas.
Odgovori
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

O: 33480

Zopet je nastopil čas, da je ljubljanski tramvaj zopet na prvem mestu :wink: :lol:

Če nimamo nič novega, pogrevamo stare stvari :idea: :oops:
Planet 1830 napisal/-a:Ljubljanski tramvaj (foto Planet 1830) :wink:
Slika
Gorchi napisal/-a:Planet, a je to mal fotošopa? MAN-ovi avtobusi )kot oni na desni) so začeli "harati" po Ljubljani okoli leta 1982-84, tramvaj je ugasnil slabih 30 let prej, tole naj bi bilo pa posneto verjetno na Prešernovem trgu samo mi tale kandelaber za tramvaj ne gre skupi, nekako ne sodi v 80-ta...?
Planet 1830 trdi, da je fotko posnel...sam :shock:
Planet 1830 napisal/-a:Enako, kakor za prejšnjo mojo sliko, tudi za tole velja:
- uporabljen je bil izrez - crop
- uporabljen je bil učinek sepia
- v vsem ostalem je slika originalna - nič fotomontaž ali podobnega [-X
- obe sliki sem posnel jaz - Planet 1830 :D

Slika

Tudi Tono napne možgane :idea:

In zadane...
Tono napisal/-a:A je to mogoče bila postavitev za snemanje filma Ljubezen?

RAJKO RANFL-MARJAN ROŽANC: LJUBEZEN, SLOVENSKI FILM

Režija: Rajko Ranfl Igrajo: Rok Bogataj, Lenča Ferenčak, Jože Mraz, Bernarda Gašperič, Marjeta Kurent
Leto: 1984


Ljubezen / Love
1984

Leta 1940, tik pred izbruhom vojne, mladi Marjan živi brezskrbno življenje s svojo tolpo v ljubljanski četrti Zelena Jama in doživlja vse težave njegovih let. Z vrstnico Lenko doživlja svojo prvo"čisto" ljubezen, istočasno pa odkriva spolnost....
Italijanska okupacija prinese veliko sprememb, tolpa razpade, nekateri se pridružijo osvobodilnemu boju, drugi sodelujejo s kolaboracionisti. Marjan ostane "neuvrščen".
Italijani se predajo in v mesto vkorakajo Nemci.
Milena, lahkoživa ženska, ki ima dobre zveze z Nemci, omreži Marjana, ki z njo izgub nedolžnost.
Vojne je konec in partizani zmagajo. Nove oblasti po pomoti zaprejo tudi Marjana.

s strani: Slovenski filmski center

Na tramvaju je številka 20. Ni pogonski voz št. 20, ampak prikolica št. 127, ki so jo sami naredili v ECŽ v Ljubljani.
Za potrebe filma so jo pač priredili, da je bila vozna po asfaltu oz. kockah...in napisali nanjo št. 20.

Še ena fotka, ki jo je naredil prof. Mladen Bogić v času snemanja filma (maj 1984)...
Fotka je slabše kvalitete zaradi slabe preslikave, ki sem jo naredil danes (slabi pogoji zaradi svetlobe, fotka je ukrivljena :wink: )

Slika

Se zahvaljujem prof. Bogiću, da je dovolil objavo na forumu.
Bo potrebno preskenirati fotografijo, da popravim vtis... :roll:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

železocestnik napisal/-a:O: 33480
Bo potrebno preskenirati fotografijo, da popravim vtis... :roll:
Popravljam vtis...

Slika


Še?
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a mkx »

železocestnik napisal/-a:Še?
Kakšno je pa to vprašanje? :jezn Seveda :!:
LP, Metod
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Celo zgodbo?
Bo trajalo...ene 1000 ogledov :lol: :lol:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

O:33670

Najprej samo dve fotki, ki potrjujeta, da res ni bilo nobene fotomontaže na fotki @Planet 1830...

Datum: 20. maj 1984

Slika

...in da je imel tudi Gorchi prav, ko je rekel, da je MAN že 1984 "haral" po Ljubljani...

Slika

Kaj je pa to na tleh pred tramvajem :?:

Ali ga bomo "šlepali" :?:

Kar z avtobusom :?:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
raziskovalec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 345
Pridružen: 03.10.2012, 15:56
Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a raziskovalec »

Čeprav pa zgleda malo čudno... tramvaj brez šin :mrgreen:
Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a mkx »

raziskovalec napisal/-a:Čeprav pa zgleda malo čudno
Ne čudno, čudno :mrgreen:
Pa to še ni vse, tudi vozni vod je neviden :lol:

In, mimogrede, MAN na fotki je eno leto star. Jeseni leta 1984 so bile na vrsti registracije LJ-404-xxx. Če vzamemo linearno interpolacijo med serijo LJ-247 v letu 1979, bi lahko rekli, da se je v onih letih registriralo v Ljubljanski UE približno 30.000 vozil na leto. Najbrž pa v poznih letih več, saj je bil tempo med letoma 1973 in 1979 malo nižji (od LJ-110-xxx to LJ-247-xxx v 6 letih je to dobrih 20.000 vozil na leto). Torej je bil avtobus z registracijo LJ-372-294 verjetno registriran konec leta 1983.
LP, Metod
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

LPP ima slabo napisano svojo zgodovino, če si moraš pomagati ...z interpolacijo :roll:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a mkx »

železocestnik napisal/-a:LPP ima slabo napisano svojo zgodovino, če si moraš pomagati ...z interpolacijo :roll:
Hjah, za razliko od tebe sem jaz bolj foteljski raziskovalec :pc3 :mrgreen: . Morda pa kje na LPPju celo še ležijo servisne knjige teh MANov in bi tako lahko ugotovili točen datum registracije. In tudi prvih primerkov avtobusov tege tipa (nekaj jih je bilo original iz MANa, ostali pa iz Avtomontaže. Pa en 'krpan' z Voith avtomatskim menjalnikom je bil tudi iz MANa, če prav vem je bil ta edini zglobnik, narejen v MANu). Ali pa iz baze MNZ če še kje obstaja ...
V pomanjkanju točnih podatkov pa si lahko pomagamo s časovno interpolacijo. :wink:
LP, Metod
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Kateri je sedaj glavni igralec in kateri ima glavno stransko vlogo?

Na snemanje filma mislim :roll: :lol:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a Tono »

V Johann von Schienenschraufovi knjigi o ljubljanskem mestnem prometu je sicer precej slik avtobusov, vendar za serijo zgibnikov MAN SG 220 (lahko, da celo gre za serijo SG 192) ni podrobnejših podatkov, kdaj so začeli voziti. Po spominu lahko rečem da so bili na cesti takoj na začetku 80' let prejšnjega stoletja.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Bomo odprli OT temo o LPP v čveku :roll:

Važno je, da smo se pretolkli do pravilne letnice in datuma snemanja filma: 20.5.1984
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a mkx »

Tono napisal/-a:... za serijo zgibnikov MAN SG 220 (lahko, da celo gre za serijo SG 192)...
Za ljubljanske MANe se spomnim, da so omenjali moč motorja 240 konjev. Glede na podatke iz nemške vikipedije o SG 220 in SG 192 bi rekel, da so bili Ljubljanski torej SG 220. Na hitro pa se po slikah ne vidi razlike med poznejšimi SG 192 in SG 220.

Zdaj pa obljubim, da o LPPju v tej temi ne bom več niti vejice ali pike :ups
LP, Metod
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Bomo morali nehat z MAN-om, da ne bo kdo nazadnje rekel, da smo na njegov račun "nabili" 34.000 ogledov :wink: :lol:
Ali pa da mi je dal MAN kakšno podkupnino :beg

Imam že raje, da nabijemo nekaj tramvajskih ogledov na račun snemanja slovenskega filma 8)

Nadaljevanje sledi, sicer...nas Poljčane - Zreče prehiti :train1
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

No dajmo samo pripomnit, da govorimo o onem MAN-ovem avtobusu s slike, drugače so njihovi avtobusi že vozili po Ljubljani le drugi (starejši) tipi so bili...
Sicer pa a smo že kako rekli o eventuelni ponovni uvedbi, mokrih željah preteklih županov (in ostalega v MOL), ki se še ni uresničilo...? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Goran
Odgovori