Okrog Slovenije (in dela Avstrije) - 3. DEL

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Odgovori
fresher
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 113
Pridružen: 27.07.2008, 18:23

Okrog Slovenije (in dela Avstrije) - 3. DEL

Odgovor Napisal/-a fresher »

Okrog Slovenije - 3. del (67 slik)

Proga od Nove Gorice do Jesenic je dolga 89 km. Na njej je nekaj "najev". Solkanski most je največji most z kamnitim lokom na svetu (85 m)
Pri Mostu na Soči je najvišji most v Sloveniji (most nad reko Idrijco - 30 m). Na progi je najdaljši popolnoma slovenski predor (danes 6327 m). Na progi vozi 7 parov vlakov dnevno (5 ob koncu tedna).
Gotovo redno ob koncu tedna vozi tudi muzejski vlak. Na delu proge med Bohinjsko Bistrico in Podbrdom oziroma Mostom na Soči obratuje edini avtovlak v Sloveniji.
Progo so zgradili leta 1906 kot del proge Praga - Jesenice - Trst.

Odhod po VR čez 2 minuti. Vlak se je napolnil s turisti!
Slika

Še ena lepotica!
Slika

Zapuščamo Novo Gorico.
Slika

Pri Solkanu najprej cestni most...
Slika
Slika
Slika

...potem pa železniški z najdaljšim kamnitim lokom
Slika
Slika
Slika
Slika

Soča, najlepša reka na svetu!
Slika

Spet se vzpenjamo.
Slika

Desni ovinek ...
Slika

...pa tunel
Slika

Postaja Plave
Slika

Predsignal pred Anhovim
Slika

Križanje v Anhovem
Slika

Naprej proti Kanalu
Slika

Postaja Kanal
Slika

Ob Hidroelektrarni..
Slika

...čez most...
Slika

...vse ob Soči
Slika

Ena od galerij
Slika

Viadukt
Slika

Postaja Avče
Slika

Tuneli pred Mostom na Soči
Slika
Slika
Slika
Slika

Postaja Most na Soči
Slika

Odhod
Slika

Bunker in signal pred najvišjim mostom
Slika

Most čez Idrijco
Slika
Slika

Pogled z mostu
Slika

Most čez Bačo
Slika

Postaja Podmelec
Slika

Kolo parkirano med tiri
Slika

Postaja Grahovo
Slika

Most
Slika

Postaja Hudajužna
Slika

Uzpon 20 promilov...
Slika

...s 39 km/h
Slika

Postaja Podbrdo. Na koncu je vhod v Bohinjski tunel. Na postaji je avtovlak za Most na Soči.
Slika

Lokomotiva avtovlaka
Slika

Potniški vagon avtovlaka, za tiste ki se ne želijo peljati v avtu.
Slika

Avtovlak je poln!
Slika

Takoj za tunelom je postaja Bohinjska Bistrica
Slika

Nadaljujemo proti Bledu
Slika

Cesta in proga
Slika

Postaja Nomenj
Slika

Postaja Bohinjska Bela
Slika

Naravnost v tunel
Slika

Postaja Bled Jezero.
Slika

Turisti zapuščajo vlak. Spet smo prazni
Slika

Edina slika Blejskega jezera (v ozadju)
Slika

Blejski grad
Slika

Zaraščena proga...
Slika

...pred tunelom
Slika

Postaja Blejska Dobrava
Slika

Biki!
Slika

Postaja Kočna
Slika

Predsignal za Jesenice
Slika

Most čez Savo
Slika

Sava in industrijski tir (levo)
Slika

Priključek na magistralno progo Ljubljana - Jesenice
Slika

Vhod v postajo Jesenice
Slika

Cao Fiat!
Slika
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) - 3. DEL

Odgovor Napisal/-a Cepi »

fresher napisal/-a:
Most čez Idrijco
Slika
Slika
=D> =D> =D>

MMG a je most pri Mostu na Soči (nekdaj Sveta Lucija) že od nekdaj del iz kamnitih blokov, del pa iz železne konstrukcije, ali je pri takem stanju mostu imela kako vlogo vojna?
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2161
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) - 3. DEL

Odgovor Napisal/-a Brižitka 363 »

Cepi napisal/-a:MMG a je most pri Mostu na Soči (nekdaj Sveta Lucija) že od nekdaj del iz kamnitih blokov, del pa iz železne konstrukcije, ali je pri takem stanju mostu imela kako vlogo vojna?
Del mostu je bil porušen med 2. SV.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) - 3. DEL

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Si se pa potrudil in poslikal del proge med Sežano in Jesenicami.
Ona postaja Blejska Dobrava se uradno imenuje Vintgar. Krivina med Bledom in Vintgarjem je zaraščena z razlogom. :wink:

Sem opazil, da je bila v kabini kar gužva. Kaj so bili v odspredju tudi inšpektorji? Oseba v sredini mi je nekam zelo znana.... :lol: Strojevodja, ki si ga slikal pa je nekajkrat vozil tudi mene, ga pozdravljam, če slučajno bere forum. :D
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Odgovor Napisal/-a Čišo »

MMG a je most pri Mostu na Soči (nekdaj Sveta Lucija) že od nekdaj del iz kamnitih blokov, del pa iz železne konstrukcije, ali je pri takem stanju mostu imela kako vlogo vojna?
Viadukt čez Idrijco je bil tak že ob izgradnji, čeprav je bil v vojnah delno poškodovan. Železni konstrukciji namreč premoščata reko Idrijco oz. del doline, kjer je težje najti dovolj nosilna tla za stebre viadukta.
Tako počasi se prebujamo ...
fresher
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 113
Pridružen: 27.07.2008, 18:23

Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) - 3. DEL

Odgovor Napisal/-a fresher »

Regan 664 napisal/-a:Si se pa potrudil in poslikal del proge med Sežano in Jesenicami.
Ona postaja Blejska Dobrava se uradno imenuje Vintgar. Krivina med Bledom in Vintgarjem je zaraščena z razlogom. :wink:

Sem opazil, da je bila v kabini kar gužva. Kaj so bili v odspredju tudi inšpektorji? Oseba v sredini mi je nekam zelo znana.... :lol: Strojevodja, ki si ga slikal pa je nekajkrat vozil tudi mene, ga pozdravljam, če slučajno bere forum. :D
Kakšen je razlog za zaraščenost krivine?

BTW Res je v kabini bil inšpektor plus 1 ali 2 iz moje ekipe.
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) - 3. DEL

Odgovor Napisal/-a grega »

fresher napisal/-a:
Regan 664 napisal/-a:Si se pa potrudil in poslikal del proge med Sežano in Jesenicami.
Ona postaja Blejska Dobrava se uradno imenuje Vintgar. Krivina med Bledom in Vintgarjem je zaraščena z razlogom. :wink:

Sem opazil, da je bila v kabini kar gužva. Kaj so bili v odspredju tudi inšpektorji? Oseba v sredini mi je nekam zelo znana.... :lol: Strojevodja, ki si ga slikal pa je nekajkrat vozil tudi mene, ga pozdravljam, če slučajno bere forum. :D
Kakšen je razlog za zaraščenost krivine?

BTW Res je v kabini bil inšpektor plus 1 ali 2 iz moje ekipe.
Mislim, da je bilo tu govora o tem delu proge.

http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... le%9A#3788
Odgovori