Okrog Slovenije - 3. del (67 slik)
Proga od Nove Gorice do Jesenic je dolga 89 km. Na njej je nekaj "najev". Solkanski most je največji most z kamnitim lokom na svetu (85 m)
Pri Mostu na Soči je najvišji most v Sloveniji (most nad reko Idrijco - 30 m). Na progi je najdaljši popolnoma slovenski predor (danes 6327 m). Na progi vozi 7 parov vlakov dnevno (5 ob koncu tedna).
Gotovo redno ob koncu tedna vozi tudi muzejski vlak. Na delu proge med Bohinjsko Bistrico in Podbrdom oziroma Mostom na Soči obratuje edini avtovlak v Sloveniji.
Progo so zgradili leta 1906 kot del proge Praga - Jesenice - Trst.
Odhod po VR čez 2 minuti. Vlak se je napolnil s turisti!
Še ena lepotica!
Zapuščamo Novo Gorico.
Pri Solkanu najprej cestni most...
...potem pa železniški z najdaljšim kamnitim lokom
Soča, najlepša reka na svetu!
Spet se vzpenjamo.
Desni ovinek ...
...pa tunel
Postaja Plave
Predsignal pred Anhovim
Križanje v Anhovem
Naprej proti Kanalu
Postaja Kanal
Ob Hidroelektrarni..
...čez most...
...vse ob Soči
Ena od galerij
Viadukt
Postaja Avče
Tuneli pred Mostom na Soči
Postaja Most na Soči
Odhod
Bunker in signal pred najvišjim mostom
Most čez Idrijco
Pogled z mostu
Most čez Bačo
Postaja Podmelec
Kolo parkirano med tiri
Postaja Grahovo
Most
Postaja Hudajužna
Uzpon 20 promilov...
...s 39 km/h
Postaja Podbrdo. Na koncu je vhod v Bohinjski tunel. Na postaji je avtovlak za Most na Soči.
Lokomotiva avtovlaka
Potniški vagon avtovlaka, za tiste ki se ne želijo peljati v avtu.
Avtovlak je poln!
Takoj za tunelom je postaja Bohinjska Bistrica
Nadaljujemo proti Bledu
Cesta in proga
Postaja Nomenj
Postaja Bohinjska Bela
Naravnost v tunel
Postaja Bled Jezero.
Turisti zapuščajo vlak. Spet smo prazni
Edina slika Blejskega jezera (v ozadju)
Blejski grad
Zaraščena proga...
...pred tunelom
Postaja Blejska Dobrava
Biki!
Postaja Kočna
Predsignal za Jesenice
Most čez Savo
Sava in industrijski tir (levo)
Priključek na magistralno progo Ljubljana - Jesenice
Vhod v postajo Jesenice
Cao Fiat!
Okrog Slovenije (in dela Avstrije) - 3. DEL
Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) - 3. DEL
fresher napisal/-a:
Most čez Idrijco
MMG a je most pri Mostu na Soči (nekdaj Sveta Lucija) že od nekdaj del iz kamnitih blokov, del pa iz železne konstrukcije, ali je pri takem stanju mostu imela kako vlogo vojna?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) - 3. DEL
Del mostu je bil porušen med 2. SV.Cepi napisal/-a:MMG a je most pri Mostu na Soči (nekdaj Sveta Lucija) že od nekdaj del iz kamnitih blokov, del pa iz železne konstrukcije, ali je pri takem stanju mostu imela kako vlogo vojna?
Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) - 3. DEL
Si se pa potrudil in poslikal del proge med Sežano in Jesenicami.
Ona postaja Blejska Dobrava se uradno imenuje Vintgar. Krivina med Bledom in Vintgarjem je zaraščena z razlogom.
Sem opazil, da je bila v kabini kar gužva. Kaj so bili v odspredju tudi inšpektorji? Oseba v sredini mi je nekam zelo znana.... Strojevodja, ki si ga slikal pa je nekajkrat vozil tudi mene, ga pozdravljam, če slučajno bere forum.
Ona postaja Blejska Dobrava se uradno imenuje Vintgar. Krivina med Bledom in Vintgarjem je zaraščena z razlogom.
Sem opazil, da je bila v kabini kar gužva. Kaj so bili v odspredju tudi inšpektorji? Oseba v sredini mi je nekam zelo znana.... Strojevodja, ki si ga slikal pa je nekajkrat vozil tudi mene, ga pozdravljam, če slučajno bere forum.
Viadukt čez Idrijco je bil tak že ob izgradnji, čeprav je bil v vojnah delno poškodovan. Železni konstrukciji namreč premoščata reko Idrijco oz. del doline, kjer je težje najti dovolj nosilna tla za stebre viadukta.MMG a je most pri Mostu na Soči (nekdaj Sveta Lucija) že od nekdaj del iz kamnitih blokov, del pa iz železne konstrukcije, ali je pri takem stanju mostu imela kako vlogo vojna?
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) - 3. DEL
Kakšen je razlog za zaraščenost krivine?Regan 664 napisal/-a:Si se pa potrudil in poslikal del proge med Sežano in Jesenicami.
Ona postaja Blejska Dobrava se uradno imenuje Vintgar. Krivina med Bledom in Vintgarjem je zaraščena z razlogom.
Sem opazil, da je bila v kabini kar gužva. Kaj so bili v odspredju tudi inšpektorji? Oseba v sredini mi je nekam zelo znana.... Strojevodja, ki si ga slikal pa je nekajkrat vozil tudi mene, ga pozdravljam, če slučajno bere forum.
BTW Res je v kabini bil inšpektor plus 1 ali 2 iz moje ekipe.
Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) - 3. DEL
Mislim, da je bilo tu govora o tem delu proge.fresher napisal/-a:Kakšen je razlog za zaraščenost krivine?Regan 664 napisal/-a:Si se pa potrudil in poslikal del proge med Sežano in Jesenicami.
Ona postaja Blejska Dobrava se uradno imenuje Vintgar. Krivina med Bledom in Vintgarjem je zaraščena z razlogom.
Sem opazil, da je bila v kabini kar gužva. Kaj so bili v odspredju tudi inšpektorji? Oseba v sredini mi je nekam zelo znana.... Strojevodja, ki si ga slikal pa je nekajkrat vozil tudi mene, ga pozdravljam, če slučajno bere forum.
BTW Res je v kabini bil inšpektor plus 1 ali 2 iz moje ekipe.
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... le%9A#3788