GC, odlično. Sedaj bodo forumaši hodili lahko po trasi z zaprtimi očmi, toliko podatkov imajo
Lotimo se političnega ogleda trase, morda izvemo še kaj novega.
Kot smo že rekli, je politični ogled trase organiziralo štajersko namestništvo v Gradcu, pozvani pa so se sestali na komisiji v Konjicah 17.7.1902.
Še enkrat ponovimo, da je železniško ministrstvo iz Dunaja odločilo 18.6.1902, da se vloga družbe Južne železnice za izgradnjo rudniške ozkotirne železnice iz Konjic do Radane vsi sprejme v nadaljnjo obravnavo.
Okrajni komisar dr. Friedrich Wickens je pritegnil v komisijo tudi svetnika za gradnje Friedricha Pernitsch-a.
S strani štajerske deželne vlade so bili vabljeni:
1.c.kr. državno vojno ministrstvo, vendar se je odločil, da ne bo sodelovalo pri komisiji
2 c. kr. Železniško ministrstvo, ki je pooblastilo Josefa Bardaka, da sodeluje pri komisiji
3. štajerski deželni železniški urad je sporočil 11.7.1902, da so interesi lokalne železnice Poljčane –Konjice s projektirano železnico prizadeti in pri današnji komisiji ne bodo sodelovali, so pa sporočili naslednje stališče:
»Proti priključku rudniške proge na takšen način, kot je predvideno v projektu kot tudi pri priključku na tir. Št 2 kot tudi souporabi ostalih obstoječih železniških naprav na kolodvoru, nimamo ugovorov
Glede priključka rudniške železnice in glede souporabe naprav na kolodvoru je potrebno skleniti poseben najemni dogovor z družbo Južne železnice. Prosimo za izvod zapisnika.«
Po tem, ko se je komisija sestala, je c. kr. Komisar v Konjicah Dr. Adam Weiss pl. Schleusenburg razglasil, da uradi v Konjicah nimajo ugovorov proti projektu.
Opis trase
1. katastrska občina Konjice:
Do km 0.1/2: to je do robu državne ceste. Projekt vsebuje priključek rudniške železnice na postajo Konjice. Skupno s štajerskim železniškim uradom se obdela detajlnji projekt in predloži železniškemu ministrstvu v odobritev.