Sobotni poletni vlak na Koroški progi

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
taurus
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 31.01.2008, 18:10

Sobotni poletni vlak na Koroški progi

OdgovorNapisal/-a taurus » 18.06.2018, 11:46

Ideja uvedbe poletnega sobotnega vlaka na koroški progi je sicer dobra ideja, ampak spet ideja ni bila do konca premišljena in izdelana. Za izlet v Celovec iz Slovenske strani (zjutraj tja, zvečer nazaj) je treba obakrat v Pliberku čakati eno uro in pol na zvezo. Poleg tega je vlak tako nastavljen, da je še iz smeri Zidanega Mosta potrebno v Mariboru čakati eno uro, ker LP2800 v sobotah ne vozi. In ne mi govoriti, da se vozni red v sobotah, ko na koroški progi ni niti enega drugega potniškega, nebi dalo temu prilagoditi. Lahko bi šel iz MB 6 35, bi imel lepo zvezo iz ZM, in še v Pliberku bi bilo samo 20 minut čakanja namesto ure in pol.
Namesto da se bi z dobro izdelano ponudbo in promocijo nekaj izdelalo in izboljšalo, še nekaj na pol skupspaca, in neki v zakotju na enemu malem belem listeku promovira. Btw relacijski postajni in tudi spletni vozni redi so vedno z napakami, nihče jih ni popravil (Croatia za Zagreb po njihovih informacijah ob vikendih NE vozi), o ponudbah "izletka", "zlatka" in drugih novosti na postajah ni ne duha ne sluha. Vse bolj zgleda, da je ta naša železnica sama sebi namen, in ne za potnike.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3202
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sobotni poletni vlak na Koroški progi

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 18.06.2018, 12:48

taurus napisal/-a:Ideja uvedbe poletnega sobotnega vlaka na koroški progi je sicer dobra ideja, ampak spet ideja ni bila do konca premišljena in izdelana.


Ali pa nekdo ni prebral, kaj je smisel vlaka. To je kolesarski vlak in ni bil mišljen, kot izletni vlak do Celovca, saj bo imel oddelek za kolesarje. Kar pomeni manj sedežev.

http://www.rra-koroska.si/si/aktualno/a ... -letu-2018

Glede na to, da si logiran že od leta 2008, pa ti predlagam, da še enkrat prebereš temo informacije o OeBB, ki se nahaja v podforumu tuja železniška omrežja... No tam sem napisal, kako bo v prihodnosti. Zato ne govori, da je nekaj samo sebi namen... :roll:
taurus
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 31.01.2008, 18:10

Re: Sobotni poletni vlak na Koroški progi

OdgovorNapisal/-a taurus » 18.06.2018, 13:11

Vlak je namnjen kolesarjem dravske kolesarske poti, ki se vračajo, tako piše, večina teh kolesarjev prihaja in Lienza, Spittala, Beljaka, in ne iz Pilberka, ki leži daleč od Drave. O jej kako bolijo takšne izjave, komu vlak "ni namejen" - namest da bi se gledalo, da se vlak čimbolj napolni, in kaj zasluži zraven. V Sloveniji se pač vsak pozitiven predlog takoj smatra kot osebni napad, in raje zagovarja svoje utrjeno mnenje. V tujini se železnica bori za vsakega potnika, pri nas pa padajo izjave kot komu "vlak" ni namenjen. Točno zato smo, tam kjer smo, Slovenija ne pride ven iz starega utrjenega okoščenega sistema.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3445
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Sobotni poletni vlak na Koroški progi

OdgovorNapisal/-a mkx » 18.06.2018, 13:39

Imaš kolesarje, ki so na poti dlje časa, in imaš kolesarje, ki gredo po tej zanimivi poti samo na enodnevni izlet. Prvi bodo pot začeli gorvodno in nadaljevali dolvodno proti Varaždinu. In imaš prav, tem za povratek na izhodišče ni namenjen noben vlak severno Zidanega Mosta. Drugi pa bodo morda res naredili le traso od recimo Velikovca (Völkermarkt) do Maribora. Tem pa razdalja od Pliberka do Velikovca, ki je približno 17 km, ne bo predstavljala prevelikega problema. Od Pliberka do elektrarne pri Kajzazah (Edling, vas pri Bilčovsu) je pa razdalja še krajša, samo 12 km. Ravno za ogrevanje.
LP, Metod
taurus
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 31.01.2008, 18:10

Re: Sobotni poletni vlak na Koroški progi

OdgovorNapisal/-a taurus » 18.06.2018, 14:15

Velikovec - Maribor bi še ravno še šlo (100km) , kaj je pa dlje, Celovec, Beljak - zato je povratni odhod iz MB 14 50 definitivno prehitro - če pa prespijo eno noč v MB, pa v nedeljo nimajo vlaka nazaj.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3202
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sobotni poletni vlak na Koroški progi

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 18.06.2018, 14:47

taurus napisal/-a:V tujini se železnica bori za vsakega potnika, pri nas pa padajo izjave kot komu "vlak" ni namenjen. Točno zato smo, tam kjer smo, Slovenija ne pride ven iz starega utrjenega okoščenega sistema.


Malo morgen. Bori se ravno toliko, kolikor subvencije se dobi. Vse ostalo so vaše iluzije in pisanje na pamet, ob enkratnem obisku na leto.

http://noe.orf.at/m/news/stories/2849606/

https://mobil.krone.at/1723480

Tak lepo je v deželah, kjer pravite, da se borijo... Če bi bila koroška proga v Avstriji, bi jo že zdavnaj zaprli ali prodali. Pa prosim, ne si sedaj zatiskat oči, da to ni res. Zaprli so pri njih že marsikaj.
taurus napisal/-a:tako piše, večina teh kolesarjev prihaja in Lienza, Spittala, Beljaka, in ne iz Pilberka, ki leži daleč od Drave. O jej kako bolijo takšne izjave, komu vlak "ni namejen" - namest da bi se gledalo, da se vlak čimbolj napolni, in kaj zasluži zraven.

Ti že veš očitno.
.

In Seidendorf können Sie auf dem Klopeiner Seeweg R1F über den Klopeinersee bis nach Jauntal fahren und dann weiter auf dem Jauntalweg R1D über Bleiburg bis Aich wo Sie wieder auf den Drautalradweg treffen. Diese Route ist schöner und hat nicht so viele Höhenmeter wie über Völkermarkt

https://www.fahr-radwege.com/DrauradwegR1.htm

taurus napisal/-a: - zato je povratni odhod iz MB 14 50 definitivno prehitro - če pa prespijo eno noč v MB, pa v nedeljo nimajo vlaka nazaj.

Kot so pojasnili na Slovenskih železnicah, so lani na sobotnih kolesarskih vlakih, ki so vozili od 24. junija do 2. septembra, našteli 133 koles oz. kolesarjev.


In treba je poudariti, da je lani vozil samo do Prevalj.

Pa a lahko umiriš konje, pa še prilimal ti bom zadevo:
Re 4/4 napisal/-a:
Prav tako želijo razširiti ponudbo po spodnje Dravski dolini s ti. kolesarskimi vlaki. Želja v prihodnosti je do 12 vlakov na dan in datumsko sovpada s prihodom Stadlerjev. Kar pomeni od leta 2020 naprej.
taurus
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 31.01.2008, 18:10

Re: Sobotni poletni vlak na Koroški progi

OdgovorNapisal/-a taurus » 18.06.2018, 16:12

Poznam te primere zapiranja v Avstriji, veliko prog je odnesel avto-boom 60-ih do 80-ih, vozni redi so bili slabi, podobni našim stranskih prog. Zvez ni bilo, vlaki so bili počasni. Na žalost se je zgodilo ukinjanje, veliko lepih prog je izginilo iz zemljevida. Vlagalo se je v tiste proge, katere so se jim zdele rentabilne. Z denarjem, ki so prevarčavali pri stranskih progah, z postavljanjem avtomatov za vozovnice, zmanjšanje zaposlenih so posodobili glavno mrežo.

Mi pa na stranskih progah vozimo "prazne alibi vlake", ki so s takšnim voznim redom, kot jih imajo visoko nerentabilni in se morajo v celoti financirat iz subvencij. S tem ni denarja za glavne proge, ki se bih s tem denarjem lahko porihtalo. Treba pač narediti študijo, katere proge imajo potencial, in jih porihtat z spodobnim voznim redom, naredit pozitiven imidž za njih, da se bodo ljudje vozili. Ne pa potem nekoga iz MB ali okolice, ki mogoče želi v Celovec, Vrbsko jezero, Klopinjsko jezero itd. na izlet dvakrat uro in pol pustit v Pliberku čakat. Poleg tega pa še z vsemi močmi zagovarjat tak sistem. Časa socializma in sistema "baš da je" so preč, in čas postavljanja na lastne noge je napočil. Železnica je prispela v trdem svetu kapitalizma in konkurence in boj za vsaka potnika je pomemben - marsikaj bo treba porihtat, izboljšat in racionalizirat. Ampak dokler prihajajo lepe subvencije očitno ni ne volje ne interesa kaj več in kaj boljšega ponudit.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3202
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sobotni poletni vlak na Koroški progi

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 18.06.2018, 16:42

taurus napisal/-a:... Ne pa potem nekoga iz MB ali okolice, ki mogoče želi v Celovec, Vrbsko jezero, Klopinjsko jezero itd. na izlet dvakrat uro in pol pustit v Pliberku čakat. Poleg tega pa še z vsemi močmi zagovarjat tak sistem. ....Ampak dokler prihajajo lepe subvencije očitno ni ne volje ne interesa kaj več in kaj boljšega ponudit.


Matr...Koroška proga je za zminirat, spremenit v kolesarsko ali karkoli. Nima potenciala, nima ljudi, je stisnjena med Dravo in Pohorje, kar pomeni previsoki vložki za prihranek časa v voznem redu. Ni debate, zapret, vse ostalo je umetno dihanje, ki jemlje zrak tam, kjer je vsaj nekaj malega potenciala. Avstrijci gradijo koralpsko progo. In sem preusmeriti iz Maribora, karkoli želiš. Drugače, brez subvencij ne preživi nič, ker bi bile vozovnice predrage. V Švici Fernverkehr ni subvencioniran in je z avtom vožnja velikokrat cenejša. Ampak, ker je visok standard, si lahko privoščijo vožnjo z vlakom. Toliko o ne interesu. Ne na pamet.

Me pa zanima, kako za vraga z vlakom obiščeš Vrbsko jezero? Bil dve leti nazaj na Pyramidenkogel z avtom. Za Grossglockerstrasse pa je tako posebna zgodba, da greš po njej z avtom in ne avtobusom.
taurus
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 31.01.2008, 18:10

Re: Sobotni poletni vlak na Koroški progi

OdgovorNapisal/-a taurus » 18.06.2018, 17:12

Gorivo je v Švici mogoče 10% ali 20 % dražje kot pri nas, torej minimalno dražje. Vozovnica za vlak pa stane za dobrih 100 km 45 € v eno smer. Tudi Švicar ni nor, da bo plačal tako ceno za vlak, zamisli si, da se peljata 2, je to 90 € v eno smer. Železnice živijo od prodaje letnih pavšalnih vozovnic, ki so močno subvencionirane, in veljajo za vlak, bus in mestni promet po celi Švici. Milsim, da je vozovnica za odrasle neki 3500 € na leto. Ker je mreža javnega prometa zelo gosta, imajo skoraj vsi, ki se vozijo malo dlje z vlakom takšno vozovnico. Uporabljajo jo tudi ob vikendih za izlete.

Glavna proga Beljak-Celovec poteka skoraj tik ob severni obali Vrbskega jezera.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1370
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Sobotni poletni vlak na Koroški progi

OdgovorNapisal/-a preglednik » 18.06.2018, 17:17

Re 4/4 napisal/-a:
taurus napisal/-a:... Ne pa potem nekoga iz MB ali okolice, ki mogoče želi v Celovec, Vrbsko jezero, Klopinjsko jezero itd. na izlet dvakrat uro in pol pustit v Pliberku čakat. Poleg tega pa še z vsemi močmi zagovarjat tak sistem. ....Ampak dokler prihajajo lepe subvencije očitno ni ne volje ne interesa kaj več in kaj boljšega ponudit.


Matr...Koroška proga je za zminirat, spremenit v kolesarsko ali karkoli. Nima potenciala, nima ljudi, je stisnjena med Dravo in Pohorje, kar pomeni previsoki vložki za prihranek časa v voznem redu. Ni debate, zapret, vse ostalo je umetno dihanje, ki jemlje zrak tam, kjer je vsaj nekaj malega potenciala. Avstrijci gradijo koralpsko progo. In sem preusmeriti iz Maribora, karkoli želiš. Drugače, brez subvencij ne preživi nič, ker bi bile vozovnice predrage. V Švici Fernverkehr ni subvencioniran in je z avtom vožnja velikokrat cenejša. Ampak, ker je visok standard, si lahko privoščijo vožnjo z vlakom. Toliko o ne interesu. Ne na pamet.

Me pa zanima, kako za vraga z vlakom obiščeš Vrbsko jezero? Bil dve leti nazaj na Pyramidenkogel z avtom. Za Grossglockerstrasse pa je tako posebna zgodba, da greš po njej z avtom in ne avtobusom.


Ukinimo vse železnice v Sloveniji, kajti vse izvirajo še iz 19. stoletja. Tranzitni promet nas je že itak obšel, tisti tovor iz Kopra pa tudi ne opravičuje vzdrževanje tako drage infrastrukture, kot je železnica. Naj se denar vlaga raje v ceste in tisto kar prinaša dobiček.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3202
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sobotni poletni vlak na Koroški progi

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 18.06.2018, 17:46

preglednik napisal/-a:Ukinimo vse železnice v Sloveniji, kajti vse izvirajo še iz 19. stoletja. Tranzitni promet nas je že itak obšel, tisti tovor iz Kopra pa tudi ne opravičuje vzdrževanje tako drage infrastrukture, kot je železnica. Naj se denar vlaga raje v ceste in tisto kar prinaša dobiček.


Si ti že videl koroško progo in koliko ljudi jo uporablja? Torej ti opravičuješ obstoj proge, ki od meje do Maribora terja dve uri vožnje? Ali bi rajši bil malo bolj pameten in izkoristil progo pod Koralpami in bi do Pliberka prišel prej preko te proge, kot po koroški progi. Malo sodobnega razmišljanja ne bi škodilo. Ne samo jokat, ko nekdo predlaga malo revolucije. Dve kolesarski progi, bi turizmu na Koroškem prineslo ogromno. Avstrijskim županom ploskajo riti. Turistične nastanitve se polnijo, ker kolesarji vozijo po ukinjenih progah. Pa ima Koroška še ogromno potenciala v naravi.
Kar pa se tiče tranzita. Ga bo dovolj. Samo par pogojev je potrebno izpolniti. 22,5 ton, širitev SŽ TP na tuje, pa bo...
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1370
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Sobotni poletni vlak na Koroški progi

OdgovorNapisal/-a preglednik » 18.06.2018, 18:39

Po isti logiki je bila v 60 letih ukinjena planiška, vrhniška in marsikatera druga proga. Zdaj bi pa še kako prišle prav. Kočevsko že obnavljajo.
preglednik
Southern bear
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 7
Pridružen: 11.03.2018, 14:10

Re: Sobotni poletni vlak na Koroški progi

OdgovorNapisal/-a Southern bear » 18.06.2018, 19:48

Interesting topic.
OK, a predisposition was made that track to Koroška has no potential. Because it is slow and because there are too few inhabitants I believe? Let's see.

1. Travel times etc.
Train: According to http://www.slo-zeleznice.si the fastest service during the week takes 1h 45min, there are 6 trains from Prevalje to Maribor and 4 trains in return, one way ticket costs 6,6€.

Bus: According to https://www.e-karta.si/bus4i_vr/izletnik the fastest service during the week takes 1h 38min. There are 4 buses in that direction and 3 in return, one was ticket costs 7,2€.

Boat: No service available.

Car: According to Google Maps the journey takes roughly 1h 20 min - 1h 30 min (with the use of function "departure at specific hour"). However, according to http://nesrece.avp-rs.si/ the road isn't exactly nice. There were 12 accidents with death and about 40 accidents with severe injuries in just 3 years. And according to https://razdalje.si/med-kraji/ the costs are 5-7€ just for gas, but there are also other costs that have to be paid for (insurance, car registration, repairs, tires, parking tickets...). Also, car has to be driven while on public transport one can easily relax. Wouldn't exactly call that road a pleasant journey.
I found out one more thing: at Saturdays the train takes only 1h 28min. Why would that be? 13 stops less. Unfortunately, there are only 2 services during the day and none during Sundays. Interesting...

2. Number of inhabitants.
According to http://gis.stat.si/# walleys from Prevalje to Radlje and to Slovenj Gradec hold much over 40.000 inhabitants. That isn't negligible. There are quite a few articles on inhabitants of Koroška that are migrating to Austria. I guess they have no choice but to go there if there are no jobs and especially no safe, cheap and comfortable transport options.

If I may make mine conclusion:
:arrow: No wonder that trains are all empty. The timetable is simply put... retarded. Could that be any better? I don't know, but looking at the Saturday fast train that can be faster than car, I believe it could be even better than the car, with some key improvements (time-table,
:arrow: There's no metropolises in that area, but that's not always the point. If Koroška is to keep any of its inhabitants, it has to get better transport links with other parts of Slovenia. If not, Koroška will become empty and that is also a cost, is it not?
:arrow: When I look on the map from a wider perspective, I can see a fine transport axis along the Drava river, which is not exploited yet. Not for tourists, nor daily migrants. It would be very interesting to calculate opportunity costs of not-exploiting that transport axis. I believe they are much higher than investment costs for public transport infrastructure.

So, I wouldn't jump to conclusion that there is no potential so easily. I understand why the area looks so non-prospering. How could it be any different if it's so damn neglected?
But if it wasn't neglected, that's a different story.
I am not so good at writing in Slovenian so I will be writing in English. However I urge you to reply in Slovenian, because I understand it (I just can´t write it properly).
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3202
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Sobotni poletni vlak na Koroški progi

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 18.06.2018, 20:50

@Southern Bear

Žal pdf-ja ne morem dati na splet, ker ne vem, če ga lahko. Ampak kratka izseka...

Slika

Slika

Slika


Pri potencialu je treba upoštevati podatke in smeri Ne gre vse v Maribor ;) ....14.000 ljudi, pa dnevno migrira v Avstrijo. Ampak tam nimajo tovarne potniške postaje pred nosom....

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov