Novi potniški vagoni

Debata okoli voznega parka
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 198
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Novi potniški vagoni

OdgovorNapisal/-a Benny » 01.04.2019, 12:01

Uporabniški avatar
casio
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 129
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: Novi potniški vagoni

OdgovorNapisal/-a casio » 24.04.2019, 6:22

Ščasoma bo tudi trebalo razmišljat o novih vagonih v domačem prometu, kar tudi ni majhen finančni zalogaj.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3390
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Novi potniški vagoni

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 24.04.2019, 6:45

casio napisal/-a:Ščasoma bo tudi trebalo razmišljat o novih vagonih v domačem prometu, kar tudi ni majhen finančni zalogaj.

Notranjo klasiko bodo po večini zamenjale nove garniture
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1622
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Novi potniški vagoni

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 13.01.2020, 15:44

Iz druge teme:

andre85 napisal/-a:OK citadela ja. Za kakšno Reko,Pulo, Beograd pa jih je škoda ( bi jih prehitro klientela uničila) kar se pa tiče Avstrije vprašanje kaj bo z emono,Savo itd Mogoče bi se bilo pametno začeti pogajati s stadlerjem glede teh vagonov,če je res interes.


Stadler kar se klasike tiče, dela preveč "butično" varianto. Pravi izdelovalci klasik so Cegielski, Astra in ŽOS Vrutky. Bolgari imajo trenutno razpis za 40 novih, in v finalu sta prav Cegielski in Astra.
Kar se uporabe tiče in "škode", glede na to da se vsi neklimatizirani poslovijo, drugih pač ne bo. Mislim da ostane kar nekaj linij, ki se jih ne da nadomestiti s Stadlerjem:

- Citadella (ravno danes 3x SŽ Bl na njej, lepše bi bilo videti kaj novega). Posledično poleti tudi IC 508/509 za Koper.
- Reka vsaj v poletni sezoni, zaradi direktnih spalnikov iz Budimpešte. Če se po prenovi karavanškega predora vrne Lisinski, pa celo leto (direktni vagoni München - Reka).
- "Kopalni vlak" MB - KP, prav tako zaradi spalnikov iz Budimpešte.
- Nočni vlak za Beograd
- tudi EN 414/415 za Zürich ima SŽ vagone.
- Sava, v kolikor ostane do Vinkovcev.

Si lahko dovolim malo sanjati? Mimara je, vsaj po mojem mnenju, nenadomestljiv vlak za povezavo Zagreba in Ljubljane s svetom. Po izpadu Croatie (odprtje Koralmbahn) ÖBB ne bo mogel več dovažati svojih vagonov v Zagreb. Zakaj ne bi SŽ in HŽ skupaj prevzele Mimaro in jo vozile vsaj do Salzburga, če ne Münchna?

p.s. Mirotova varianta pa tudi ni slaba:

RitterVonGhega napisal/-a:nekaj sliša , SŽ bo kupi 20 vagon (rabljeni), pa ne novo ...

rabljeni 20 vagon iz nemški železnic bo prodal za SŽ, tip je 61 80 21-91 5xx-x Bvmmz188.1 in Avmmz ....
na žalosten ne bo novi vagon potniški vlak ...
to je še ni uradno , nekaj govori tam je povedal mi ...

lp,miro


...iz tvojih ust v božja ušesa, Miro, tej vagoni so odlični.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 321
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Novi potniški vagoni

OdgovorNapisal/-a andre85 » 13.01.2020, 17:20

TGV Lyria napisal/-a:Iz druge teme:

andre85 napisal/-a:OK citadela ja. Za kakšno Reko,Pulo, Beograd pa jih je škoda ( bi jih prehitro klientela uničila) kar se pa tiče Avstrije vprašanje kaj bo z emono,Savo itd Mogoče bi se bilo pametno začeti pogajati s stadlerjem glede teh vagonov,če je res interes.


Stadler kar se klasike tiče, dela preveč "butično" varianto. Pravi izdelovalci klasik so Cegielski, Astra in ŽOS Vrutky. Bolgari imajo trenutno razpis za 40 novih, in v finalu sta prav Cegielski in Astra.
Kar se uporabe tiče in "škode", glede na to da se vsi neklimatizirani poslovijo, drugih pač ne bo. Mislim da ostane kar nekaj linij, ki se jih ne da nadomestiti s Stadlerjem:

- Citadella (ravno danes 3x SŽ Bl na njej, lepše bi bilo videti kaj novega). Posledično poleti tudi IC 508/509 za Koper.
- Reka vsaj v poletni sezoni, zaradi direktnih spalnikov iz Budimpešte. Če se po prenovi karavanškega predora vrne Lisinski, pa celo leto (direktni vagoni München - Reka).
- "Kopalni vlak" MB - KP, prav tako zaradi spalnikov iz Budimpešte.
- Nočni vlak za Beograd
- tudi EN 414/415 za Zürich ima SŽ vagone.
- Sava, v kolikor ostane do Vinkovcev.

Si lahko dovolim malo sanjati? Mimara je, vsaj po mojem mnenju, nenadomestljiv vlak za povezavo Zagreba in Ljubljane s svetom. Po izpadu Croatie (odprtje Koralmbahn) ÖBB ne bo mogel več dovažati svojih vagonov v Zagreb. Zakaj ne bi SŽ in HŽ skupaj prevzele Mimaro in jo vozile vsaj do Salzburga, če ne Münchna?

p.s. Mirotova varianta pa tudi ni slaba:

RitterVonGhega napisal/-a:nekaj sliša , SŽ bo kupi 20 vagon (rabljeni), pa ne novo ...

rabljeni 20 vagon iz nemški železnic bo prodal za SŽ, tip je 61 80 21-91 5xx-x Bvmmz188.1 in Avmmz ....
na žalosten ne bo novi vagon potniški vlak ...
to je še ni uradno , nekaj govori tam je povedal mi ...

lp,miro


...iz tvojih ust v božja ušesa, Miro, tej vagoni so odlični.

Ti vagoni so res odlični ampak glede na pomanjkanje voznih sredstev pri mojem bivšem delodajalcu dvomim,da bi res prodali 20 komadov. Kar se pa tiče Hžja pa se mi zdi,da se hočejo rešiti mednarodnih povezav. Posebno nočnih, jim je po izjavah enega od šefov 28 spremljevalecev prevelik strošek. Priznam pa,da bi bilo lepo videti v Salzburgu ali pa Münchenu slovenske vagone
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1622
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Novi potniški vagoni

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 13.01.2020, 17:33

andre85 napisal/-a:Ti vagoni so res odlični ampak glede na pomanjkanje voznih sredstev pri mojem bivšem delodajalcu dvomim,da bi res prodali 20 komadov. Kar se pa tiče Hžja pa se mi zdi,da se hočejo rešiti mednarodnih povezav. Posebno nočnih, jim je po izjavah enega od šefov 28 spremljevalecev prevelik strošek. Priznam pa,da bi bilo lepo videti v Salzburgu ali pa Münchenu slovenske vagone


Pozabljaš, da se Nemci hočejo rešiti IC1. Če ne prej, bodo 2023 prosti vagoni, ki zdaj vozijo Berlin - Amsterdam. Nadomestil jih bo ECx Talgo.
Züriški nočni je zlata jama za HŽ. Za Lisinski sem govoril s spremljevalcem ležalnika, in je rekel da ne vidi razloga za dokončno ukinitev. Ves čas poln. Kam bodo pa dali vagone če ukinejo nočne oz. komu so jih predelovali? Čeprav ÖBB bi jih bil vesel.
Pri nas je treba gledati tudi to, da verjetno ne odletijo zgolj neklimatizirani vagoni, temveč tudi Mimare. Kljub udobju in vsemu so nezanesljive, pogosto se kvarijo in že praktično odkar obstajajo so delale težave. Defektni WCji, klime in vrata so na dnevnem redu. S samo 7 preostalimi vagoni ((A)Beelm) pa resen potniški prevoznik ne more obstajati.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 321
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Novi potniški vagoni

OdgovorNapisal/-a andre85 » 13.01.2020, 18:10

TGV Lyria napisal/-a:
andre85 napisal/-a:Ti vagoni so res odlični ampak glede na pomanjkanje voznih sredstev pri mojem bivšem delodajalcu dvomim,da bi res prodali 20 komadov. Kar se pa tiče Hžja pa se mi zdi,da se hočejo rešiti mednarodnih povezav. Posebno nočnih, jim je po izjavah enega od šefov 28 spremljevalecev prevelik strošek. Priznam pa,da bi bilo lepo videti v Salzburgu ali pa Münchenu slovenske vagone


Pozabljaš, da se Nemci hočejo rešiti IC1. Če ne prej, bodo 2023 prosti vagoni, ki zdaj vozijo Berlin - Amsterdam. Nadomestil jih bo ECx Talgo.
Züriški nočni je zlata jama za HŽ. Za Lisinski sem govoril s spremljevalcem ležalnika, in je rekel da ne vidi razloga za dokončno ukinitev. Ves čas poln. Kam bodo pa dali vagone če ukinejo nočne oz. komu so jih predelovali? Čeprav ÖBB bi jih bil vesel.
Pri nas je treba gledati tudi to, da verjetno ne odletijo zgolj neklimatizirani vagoni, temveč tudi Mimare. Kljub udobju in vsemu so nezanesljive, pogosto se kvarijo in že praktično odkar obstajajo so delale težave. Defektni WCji, klime in vrata so na dnevnem redu. S samo 7 preostalimi vagoni ((A)Beelm) pa resen potniški prevoznik ne more obstajati.

Saj veš spremljevalec je eno. Ena od težjih živin na HŽ pa drugo in ravno težkokategorniki nimajo interesa. Kar se pa tiče DB vagonov to bomo videli ampak dokler sem delal na DB smo zaradi pomanjkanja čarali vsega vraga skupaj. V Mühldorf so na Regio šli ic vagoni in Regio vagoni potem pa iz Mühldorfa za Passau tam pa se je vlak iz Regio spremenil v IC za smer sever. Bomo videli kaj bo glede na to,da DB ne bo prodal arrive
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 507
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Novi potniški vagoni

OdgovorNapisal/-a dingo » 13.01.2020, 21:40

Smem vprašat zakaj ravno vagone za v tujino? Zakaj se potem pa ne bi kupilo prave IC garniture za povezavo v tujino? Ne vidim prednosti klasičnih vagonov (ok nisem ljubitelj kupejev) pred namenskimi garniturami za daljše razdalje. Pa treba upoštevati, da tudi mopedi ne bodo večno :wink:
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3269
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novi potniški vagoni

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 14.01.2020, 9:03

dingo napisal/-a:Smem vprašat zakaj ravno vagone za v tujino? Zakaj se potem pa ne bi kupilo prave IC garniture za povezavo v tujino? Ne vidim prednosti klasičnih vagonov (ok nisem ljubitelj kupejev) pred namenskimi garniturami za daljše razdalje. Pa treba upoštevati, da tudi mopedi ne bodo večno :wink:


Ker sta to dve različni obliki prevoza. Pri vagonskih kompozicijah, gre za delitev stroškov med več upravami. Vagonom se izbijajo kilometri. Kar pomeni, moj vagon prepelje točno toliko, kot tvoj vagon. Če ni, se omogoča ali onemogoča prodaja kart za te vagone v tujini. Dodatno še k temu prispevajo tarife, stroški vleke se pa delijo po prevoznikih. Če je neka država samo tranzitna, ima omejene pristojnosti pri pogajanjih v teh zadevah. In, ker imata OBB in MAV doma za razliko od SŽ sistem "klasik", ki so v notranjem prometu subvencionirane, samo spnejo par vagonov k svojim notranjim vlakom. Recimo MAV Citadello in vlake proti HR, uporablja na svojih lokalnih vlakih. OBB podobno, samo na IC nivoju zato imajo vsi vlaki proti Avstriji sestavljen vozni red tako, da se te vagone uporablja kot IC v notranjem prometu, ki je subvencioniran.
Pri IC garniturah pa se vse to obrne na glavo in se stroškovno deli drugače. V tujini se vlake, ki vozijo namenske garniture čez mejo (Trenitalia, SBB, DB, SNCF...) ne subvencionira, zato tukaj velja tržna zakonitost. Enako bi veljalo, če bi SŽ vozile brez sodelovanja z OBB, ali trenutno s FUC-om v Italijo. OBB bi zagotovo sprejel sodelovanje samo do Gradca, Beljaka, mogoče še do Celovca z novimi garniturami. Na IC pa ne, ker se poruši tudi obrat železniških vozil.
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 507
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Novi potniški vagoni

OdgovorNapisal/-a dingo » 14.01.2020, 20:30

@Re 4/4 hvala za odgovor. Mi je zdaj veliko bolj jasno :thumbupl
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3269
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novi potniški vagoni

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 15.01.2020, 9:13

TGV Lyria napisal/-a:Mislim da ostane kar nekaj linij, ki se jih ne da nadomestiti s Stadlerjem:

- Citadella (ravno danes 3x SŽ Bl na njej, lepše bi bilo videti kaj novega). Posledično poleti tudi IC 508/509 za Koper.
- Reka vsaj v poletni sezoni, zaradi direktnih spalnikov iz Budimpešte. Če se po prenovi karavanškega predora vrne Lisinski, pa celo leto (direktni vagoni München - Reka).
- "Kopalni vlak" MB - KP, prav tako zaradi spalnikov iz Budimpešte.


Zgleda da bo nekaj na tem. Madžari bodo zamenjali vse Gigant in Silicij lokomotive. Namreč, odprt je razpis za 115 novih lokomotiv. 90 AC in 25 MS variant. Ta zadnje omenjena mora imeti varnosti paket tudi za Slovenijo in Slovaško. Torej kot kaže, bomo lahko imeli interoperabilnost tudi z Madžari. :D
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 321
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Novi potniški vagoni

OdgovorNapisal/-a andre85 » 16.01.2020, 6:35

TGV Lyria napisal/-a:Iz druge teme:

andre85 napisal/-a:OK citadela ja. Za kakšno Reko,Pulo, Beograd pa jih je škoda ( bi jih prehitro klientela uničila) kar se pa tiče Avstrije vprašanje kaj bo z emono,Savo itd Mogoče bi se bilo pametno začeti pogajati s stadlerjem glede teh vagonov,če je res interes.


Stadler kar se klasike tiče, dela preveč "butično" varianto. Pravi izdelovalci klasik so Cegielski, Astra in ŽOS Vrutky. Bolgari imajo trenutno razpis za 40 novih, in v finalu sta prav Cegielski in Astra.
Kar se uporabe tiče in "škode", glede na to da se vsi neklimatizirani poslovijo, drugih pač ne bo. Mislim da ostane kar nekaj linij, ki se jih ne da nadomestiti s Stadlerjem:

- Citadella (ravno danes 3x SŽ Bl na njej, lepše bi bilo videti kaj novega). Posledično poleti tudi IC 508/509 za Koper.
- Reka vsaj v poletni sezoni, zaradi direktnih spalnikov iz Budimpešte. Če se po prenovi karavanškega predora vrne Lisinski, pa celo leto (direktni vagoni München - Reka).
- "Kopalni vlak" MB - KP, prav tako zaradi spalnikov iz Budimpešte.
- Nočni vlak za Beograd
- tudi EN 414/415 za Zürich ima SŽ vagone.
- Sava, v kolikor ostane do Vinkovcev.

Si lahko dovolim malo sanjati? Mimara je, vsaj po mojem mnenju, nenadomestljiv vlak za povezavo Zagreba in Ljubljane s svetom. Po izpadu Croatie (odprtje Koralmbahn) ÖBB ne bo mogel več dovažati svojih vagonov v Zagreb. Zakaj ne bi SŽ in HŽ skupaj prevzele Mimaro in jo vozile vsaj do Salzburga, če ne Münchna?

p.s. Mirotova varianta pa tudi ni slaba:

RitterVonGhega napisal/-a:nekaj sliša , SŽ bo kupi 20 vagon (rabljeni), pa ne novo ...

rabljeni 20 vagon iz nemški železnic bo prodal za SŽ, tip je 61 80 21-91 5xx-x Bvmmz188.1 in Avmmz ....
na žalosten ne bo novi vagon potniški vlak ...
to je še ni uradno , nekaj govori tam je povedal mi ...

lp,miro


...iz tvojih ust v božja ušesa, Miro, tej vagoni so odlični.

https://www.flixbus.hr/tvrtka/press/obj ... u-suradnji z tem je hž zgleda zapečatil usodo mednarodnih linij
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 235
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Novi potniški vagoni

OdgovorNapisal/-a urban120 » 16.01.2020, 20:53

Torej je HZPP povezal Avstrijo, Nemčijo in Francijo s "Siska, Bjelovara, Križevaca, Koprivnice, Zaboka, Krapine i Karlovca".
Ni kej =D> ambiciozno #-o
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 321
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Novi potniški vagoni

OdgovorNapisal/-a andre85 » 16.01.2020, 21:24

urban120 napisal/-a:Torej je HZPP povezal Avstrijo, Nemčijo in Francijo s "Siska, Bjelovara, Križevaca, Koprivnice, Zaboka, Krapine i Karlovca".
Ni kej =D> ambiciozno #-o

Z avtobusom. Saj so tudi arrivi nudili svoje mednarodne povezave. Glede na to,da ima Flix 14x dnevno Zagreb München in 8x dnevno Zagreb Dunaj bo zgleda HŽ počasi predal svoje mednarodne linije flixu

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: Žiga in 5 gostov