Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
andro43
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 76
Pridružen: 17.06.2021, 12:03

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a andro43 »

tamtam napisal/-a: 12.12.2023, 5:25 Nesreča v bližini Reke / Vlak je "preletel" postajo in zadel drug vlak:
https://net.hr/danas/hrvatska/sudar-izm ... 4d7a4ace33
Tole zgleda pa kar grdo. Po drugi strani pa srečno, če ne bi bilo te drezine bi se lahko končalo dosti slabše. Verjetno bo kar trajalo kakšen teden, da tole sanirajo (vsaj), morda bo vmes kaj več prometa v smeri Ilirske Bistrice...
Uporabniški avatar
mašina664
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 52
Pridružen: 02.11.2008, 20:14
Kraj: Dornberk

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a mašina664 »

V današnji odaji hrvaškega HRT-ja je bilo omenjeno,da bodo vspostavili obvoz čez Šapnjane.Problem imajo zaradi prevoza rude iz Bakaraca,ker je možno natovarjanje samo na vlake.
<Želežničarski pozdrav!>
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4768
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Problem imajo zaradi prevoza rude iz Bakaraca,ker je možno natovarjanje samo na vlake
V Bakarcu ni mogoče nakladanje na vlake niti iz najmanjšega čolna. Luka za razsute tovore Bakar je v Bakarskem zalivu na nasprotnem koncu od Bakarca, zraven naselja Bakar.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 756
Pridružen: 11.04.2014, 20:36
Kraj: Freilassing

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4310
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Obnovljeno postajo v katero so dali sedem milijard kron so pa politiki otvorili prejšnji teden, čeprav še sploh ni dokončana, niti ni vklopljen ETCS. Strojevodja mora tako na slepo slediti signalom na postaji, katero prevozi s 100 km/h.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3873
Pridružen: 25.05.2006, 23:52
Kontakt:

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Re 4/4 napisal/-a: 06.06.2024, 21:10 Obnovljeno postajo v katero so dali sedem milijard kron so pa politiki otvorili prejšnji teden, čeprav še sploh ni dokončana, niti ni vklopljen ETCS. Strojevodja mora tako na slepo slediti signalom na postaji, katero prevozi s 100 km/h.
Ne poznam primera, zato ne morem komentirati dotične situacije. Bi te pa povprašal kaj je narobe glede sledenja/upoštevanja signalov. Z upoštevanjem signalov se odvija mnogo prometa, saj ni vsepovsod ETCS-ja. Nenazadnje se tudi pri nas po delih kjer je že vgrajen ETSC vozi še na star način (vsaj SŽ), ne vem pako je z privatniki.
Tine
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4133
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a mkx »

Tin€ napisal/-a: 06.06.2024, 21:34
Re 4/4 napisal/-a: 06.06.2024, 21:10 Obnovljeno postajo v katero so dali sedem milijard kron so pa politiki otvorili prejšnji teden, čeprav še sploh ni dokončana, niti ni vklopljen ETCS. Strojevodja mora tako na slepo slediti signalom na postaji, katero prevozi s 100 km/h.
Ne poznam primera, zato ne morem komentirati dotične situacije. Bi te pa povprašal kaj je narobe glede sledenja/upoštevanja signalov. Z upoštevanjem signalov se odvija mnogo prometa, saj ni vsepovsod ETCS-ja. Nenazadnje se tudi pri nas po delih kjer je že vgrajen ETSC vozi še na star način (vsaj SŽ), ne vem pako je z privatniki.
Nič ni narobe s sledenjem signalov ... dokler varnostne naprave delujejo. In kar se tega tiče se naš ETCS ne razlikuje dosti od PZBja, ki je bil v uporabi zadnjih nekaj desetletij. Če pa prav razumem @Re4/4 pa se implicira, da ETCS kot varnostni sistem ni bil aktiven na postaji (pa tudi kakšen drug ne?) in bi to lahko pomenilo, da ob spregledu strojevodje varnostni sistem tega ne popravi (in je zato lahko nesreča hujša).
LP, Metod
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4310
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Nacionalne varnostne naparve ali VNPN (prevoz rdečega signala) na tej postaji ni več Torej tam ni ničesar razen slignala, ETCS pa še ni v pogonu, ker ga bodo vklopili hkrati z odsekom. Če bi bila varnostna naprava, bi strojevodji piktogram javil da ima potniški vlak rdečo. Izvoz bi bil dovoljen do max 40 km/h, tako pa mu je uspelo s 60 km/h, prednl je opazil napako. Če bi pa imeli še VNPN, bi pa še tovorni vlak lahko pravočasnl ustavil. Strojevodje na Češkem večkrat pravijo da so označbe sprememb slabe, kar potrjuje tudi inšpektor, upravljalec pa da je vse skladno z zakonom. Leta nazaj je iztiril tovorni vlak, ker ni bilo označbe na terenu za počasno voźjo. Pričanje strojevodje Pendolina na sodišču je potrdilo to dovnemo. Takrat je strojevodja Penodlina imel srečo, da je opazil in pravočasno reagiral. V tem primeru je bil tisti dan vse drugače zastavljeno.
da se na čeških železnicah pogosto ustvarja okolje, ki povečuje tveganje za nesreče. Sredina nesreča kaže tudi druge nepravilnosti v primerjavi z običajnim stanjem. Vlak RegioJet je bil mednarodni vlak ki ima običajno prednost pred drugimi vlaki na poti. Poleg tega je tovorni vlak vozil po tiru, ki se uporablja v Pardubicah za vožnjo v nasprotni smeri.
Tin€, praktično nihče ne vozi na ETCS v Sloveniji, ker je motenj preveč. Kaj pa je narobe? V teoriji nič, praktično pa je bil podoben vzrok tudi lani v Beljaku. Traxx je imel okvaro in pravilnik veleva da lahko ima hitrost do 100 km/h, ob strogem sledenju signalov. Pa je vseeno bil bum in tresk. Na Češkem je incidentov s potencialnim naletom, kjer se vlaka ustavita na razdalji par 100 odločno preveč. Torej imajo sistemski problem.

Povezava na video

Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3873
Pridružen: 25.05.2006, 23:52
Kontakt:

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

@ Re 4/4, hvala za razlago, pa vem nekaj novega. To da sta pa v Sloveniji dva vzporedna sistema vem, hvala bogu da je tako in je varnost na večjem nivoju.
Hvala tudi za link do posnetka.
Tine
Odgovori