Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
MatejP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 314
Pridružen: 10.06.2018, 23:37
Kraj: na Goriškem

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a MatejP »

vidkrt napisal/-a: 10.06.2024, 21:26 Ko smo že pri Pragerskem, koliko naj bi nekoč vozili vlaki skozi postajo? 100 km/h?
Progovna hitrost čez postajo 160/160/160, proti Ptuju 80/80/80, po loku pa 65.
Pa lep pozdrav
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4768
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

"Progovna hitrost čez postajo 160/160/160, proti Ptuju 80/80/80, po loku pa 65."

Je že res, da to piše na tablah, je pa na dolgem območju, kmalu za tunelom proti Sl. Bistrici, nekje na onem nasipu, ki se je nekoč podiral, pa vse do nekaj 100 m od zadnjega signala na progi proti Mb (okoli 577 km) vozil prejšni četrtek vlak po polžje, 30 km/h, in vendar ni nikjer nič delal na tej razdalji cca. 4 km. Zanimivo zvečer je vozil skoraj normalno, vendar je še vedno omejitev na 80 km/h, kljub svečano odprti postaji.
Zanimivo pa je, da ko vlak zapusti postajo v smeri Mb se pa hitrost iz 160/160/160 zmanjšana na 120/140/160, in podobno v v smeri proti Bistrici, nedavno urejen odsek menda 160/160/160, samo nekaj let star odsek 120/140/160, da ne govorimo o zanimivi porogovni hitrosti med Sl. Bistrico in Poljčanami 160/100/100, (nekoč je bilo govora o nekakšpnih zavornih procentih?)......
Odgovori