Dobrodošli v Nemčiji
Re: Dobrodošli v Nemčiji
https://www.giga.de/news/49-euro-ticket ... Gc5ztEBF3u iz 49€ bo zgleda nastala 59€ vozovnica, če bo seveda preživela spor med državo in pokrajinami glede finančne konstrukcije
Zadnjič spremenil andre85, dne 08.11.2023, 10:11, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
@TGV Lyria, odgovor je precej preprost. Kabine nemških vozil, ki seveda niso za na tuji trg, sledijo nemškim DIN standardom, kjer zadeve zaenkrat še lepo odobri tudi nemška agencija EBA. Mislim da se eden izmed standardov imenuje v prostem prevodu načrtovanje prostora "voznika", saj velja tudi za druge tipe prevoznih sredstev. Za države izven Nemčije so relevantni samo standardi UIC, EN, TSI, lahko pa še kakšen nacionalni. Z drugimi besedami, trg in enotni standard gre bolj v EUDDplus koncept kabine (prva ga je imela nesrečna Alstom Prima II) , ki pa ga nemški Stadlerji (še) nimajo. Zelo podobna "fora", kot pri lokomotivi serije 152. Njena izpeljanka 189, lahko v Avstriji vozi brez problema, 152 pa Avstrijci ne bodo odobrili, ker je precej stvari po DIN standardu, ki ga Avstrija ne priznava.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Najlepša hvala za informacijo! Medtem mi je @maxima že pomagal najti stikalo za tempomat v tej "nemški" kabini. Imajo kar zelo predrugačeno vse.Re 4/4 napisal/-a: ↑07.11.2023, 18:51 @TGV Lyria, odgovor je precej preprost. Kabine nemških vozil, ki seveda niso za na tuji trg, sledijo nemškim DIN standardom, kjer zadeve zaenkrat še lepo odobri tudi nemška agencija EBA. Mislim da se eden izmed standardov imenuje v prostem prevodu načrtovanje prostora "voznika", saj velja tudi za druge tipe prevoznih sredstev. Za države izven Nemčije so relevantni samo standardi UIC, EN, TSI, lahko pa še kakšen nacionalni. Z drugimi besedami, trg in enotni standard gre bolj v EUDDplus koncept kabine (prva ga je imela nesrečna Alstom Prima II) , ki pa ga nemški Stadlerji (še) nimajo. Zelo podobna "fora", kot pri lokomotivi serije 152. Njena izpeljanka 189, lahko v Avstriji vozi brez problema, 152 pa Avstrijci ne bodo odobrili, ker je precej stvari po DIN standardu, ki ga Avstrija ne priznava.
Tole s 152 mi je pa znano, zato so tudi pri DB takrat naročili Tauruse, ki pa so se zdaj vsi preselili od DB Cargo v DB Regio Nordost in vozijo push-pull rgionalce okrog Berlina.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Obstoječi ÖBB Vectroni ne bodo na NJ in RJ vlakih, ker so edini lastniki RCC.

Re: Dobrodošli v Nemčiji
Kaj gre narobe pri novih krmilnih vagonih?
Tisti, ki pravijo, da je nemogoče, naj se umaknejo tistim, ki delajo, kar je nemogoče.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Protest tovornih prevoznikov v Berlinu zaradi krčenja vlaganj v železniško infrastrukturo
https://youtu.be/1qbOZSvWd9E?si=DT58gx71Pc31txAl
https://youtu.be/1qbOZSvWd9E?si=DT58gx71Pc31txAl
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Zaradi pomanjkanja kadra se vlak odpove:
https://www.merkur.de/lokales/region-te ... 21123.html
https://www.merkur.de/lokales/region-te ... 21123.html
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Izgleda, da je to an DB kar pogost pojav, ko sem zadnjo soboto v avgustu kolesaril po Mülthal-u do Kidninga me je sin posebej opozoril, da naj bom pripravljen na kaj takega, ali pa da ne bom prišel s kolesom na vlak. Sam je namreč že večkrat ostal brez voznorednega prevoza. No, ker mi je vlak odpeljal po voznem redu izpred nosa sem, raje nadaljeval mimo postaje v Kidning in ko sem se hladil s pivom sem ugotovil, da je ravnokar pripeljal na postajo (cca 2 km izven kraja...), menda je potrebno na DB vedno računat na zamudo in ne obupat.... Kaže na propad sistema železnic v BRDZaradi pomanjkanja kadra se vlak odpove:
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Tokrat je bil v igri privatnikLjubitelj napisal/-a: ↑30.09.2024, 10:35Izgleda, da je to an DB kar pogost pojav, ko sem zadnjo soboto v avgustu kolesaril po Mülthal-u do Kidninga me je sin posebej opozoril, da naj bom pripravljen na kaj takega, ali pa da ne bom prišel s kolesom na vlak. Sam je namreč že večkrat ostal brez voznorednega prevoza. No, ker mi je vlak odpeljal po voznem redu izpred nosa sem, raje nadaljeval mimo postaje v Kidning in ko sem se hladil s pivom sem ugotovil, da je ravnokar pripeljal na postajo (cca 2 km izven kraja...), menda je potrebno na DB vedno računat na zamudo in ne obupat.... Kaže na propad sistema železnic v BRDZaradi pomanjkanja kadra se vlak odpove:
Bayerischen Regiobahn (BRB) ampak razlike skoraj več ni mar se tiče odpovedi.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Ni samo Nemčija in ni samo sistem železnic. Enostavno je problem sodobne družbe, kjer se ljudje nočejo več odločati za poklice, ki zahtevajo izmensko, turnusno delo ali karkoli izven fiksno ustaljenega 8-16 ali še krajšega urnika s prostimi vikendi. Če se malo širše pogleda, je povsod tako. Javni prevoz, zdravstvo (sploh NMP in dežurne službe), policija, gostinstvo, skratka povsod kjer se dela "petke in svetke" je pomanjkanje kadra. In ne bo šlo na bolje, žal. Javni prevoz se še lahko izvleče s hitrim razvojem avtonomnih vozil na vseh področjih, drugi poklici pa bodo res problem.Ljubitelj napisal/-a: ↑30.09.2024, 10:35Izgleda, da je to an DB kar pogost pojav, ko sem zadnjo soboto v avgustu kolesaril po Mülthal-u do Kidninga me je sin posebej opozoril, da naj bom pripravljen na kaj takega, ali pa da ne bom prišel s kolesom na vlak. Sam je namreč že večkrat ostal brez voznorednega prevoza. No, ker mi je vlak odpeljal po voznem redu izpred nosa sem, raje nadaljeval mimo postaje v Kidning in ko sem se hladil s pivom sem ugotovil, da je ravnokar pripeljal na postajo (cca 2 km izven kraja...), menda je potrebno na DB vedno računat na zamudo in ne obupat.... Kaže na propad sistema železnic v BRDZaradi pomanjkanja kadra se vlak odpove:
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Jaz pa ne bi delal več tam kjer ni turnusa zame ni delavnik pon-pet 7-15 ne vem to mi je prišlo v kri, jebat ga smo različniTGV Lyria napisal/-a: ↑30.09.2024, 20:45Ni samo Nemčija in ni samo sistem železnic. Enostavno je problem sodobne družbe, kjer se ljudje nočejo več odločati za poklice, ki zahtevajo izmensko, turnusno delo ali karkoli izven fiksno ustaljenega 8-16 ali še krajšega urnika s prostimi vikendi. Če se malo širše pogleda, je povsod tako. Javni prevoz, zdravstvo (sploh NMP in dežurne službe), policija, gostinstvo, skratka povsod kjer se dela "petke in svetke" je pomanjkanje kadra. In ne bo šlo na bolje, žal. Javni prevoz se še lahko izvleče s hitrim razvojem avtonomnih vozil na vseh področjih, drugi poklici pa bodo res problem.Ljubitelj napisal/-a: ↑30.09.2024, 10:35Izgleda, da je to an DB kar pogost pojav, ko sem zadnjo soboto v avgustu kolesaril po Mülthal-u do Kidninga me je sin posebej opozoril, da naj bom pripravljen na kaj takega, ali pa da ne bom prišel s kolesom na vlak. Sam je namreč že večkrat ostal brez voznorednega prevoza. No, ker mi je vlak odpeljal po voznem redu izpred nosa sem, raje nadaljeval mimo postaje v Kidning in ko sem se hladil s pivom sem ugotovil, da je ravnokar pripeljal na postajo (cca 2 km izven kraja...), menda je potrebno na DB vedno računat na zamudo in ne obupat.... Kaže na propad sistema železnic v BRDZaradi pomanjkanja kadra se vlak odpove: