Vozni red 2024/25

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 758
Pridružen: 11.04.2014, 20:36
Kraj: Freilassing

Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Glede na grafikon HŽ Infre se z voznim redom 2024/25 ukinjajo naslednji vlaki:
1801 Villa Opicina – Rijeka,
1812 Rijeka – Villa Opicina,
1272 (Ljubljana) – Divača – Pula
1273 Pula – Divača – (Ljubljana)
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4150
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a mkx »

Upam da ne. Meni se bolj verjetno zdi, da SŽ še ni pripravil svojega predloga/načrta za novi vozni red.
LP, Metod
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2577
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

andre85 napisal/-a: 08.07.2024, 23:45 Glede na grafikon HŽ Infre se z voznim redom 2024/25 ukinjajo naslednji vlaki:
1801 Villa Opicina – Rijeka,
1812 Rijeka – Villa Opicina,
1272 (Ljubljana) – Divača – Pula
1273 Pula – Divača – (Ljubljana)
Je grafikon za zimski vozni red? Ti vlaki so vsi izključno poletni, sezonski.
Uporabniški avatar
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2583
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Tukaj so na voljo vsi grafikoni HŽ Infrastrukture za 24/25: https://www.hzinfra.hr/nacrt-novog-vozn ... 2024-2025/

V grafikonih je zajeto celotno obdobje voznega reda 2024/2025.
Aljaž
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1434
Pridružen: 13.09.2012, 15:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

novem voznem red bo še dodati4x na dan "InterRegio" vlak iz Mariboru za Graz in Maribor, bo serija vrsta 510 .
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4334
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Še tu dodam:

Ta vlak, kjer presedaš iz tržaškega lokalca na vlak Opčine - Reka - Opčine, je na slovenski in hrvaški strani subvencioniran z mednarodnim denarjem, ker je namenjen projetku povezovanja. Zaenkrat je subvencija dogovorjena samo za to leto, zato logično da ga za novi red ne bo vrisanega. O zasedenosti ne bomo zgubljali besed. Kdor na drugi strani zgodaj zjutraj ni v Trstu, od vlaka nima nič. Od Trsta do meje na Opčinah je vse slepo črevo.

Vlak Divača - Kozina - Pulj in nazaj je stvar SŽ-ja kako ga bodo peljale dalje, saj je ta vlak njihov. Grafikoni Hž pa so zaenkrat samo osnutek.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 826
Pridružen: 05.08.2020, 21:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

RitterVonGhega napisal/-a: 10.07.2024, 16:27 novem voznem red bo še dodati4x na dan "InterRegio" vlak iz Mariboru za Graz in Maribor, bo serija vrsta 510 .
Sliši se lepo, upam da bo res! Kaj pa na relaciji Ljubljana - Beljak? Imajo namen še kakšen par vlakov dodati? Upam da.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1434
Pridružen: 13.09.2012, 15:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

vidkrt napisal/-a: 10.07.2024, 20:53
RitterVonGhega napisal/-a: 10.07.2024, 16:27 novem voznem red bo še dodati4x na dan "InterRegio" vlak iz Mariboru za Graz in Maribor, bo serija vrsta 510 .
Sliši se lepo, upam da bo res! Kaj pa na relaciji Ljubljana - Beljak? Imajo namen še kakšen par vlakov dodati? Upam da.
Ljubljana-Beljak bo enako , mogoče drugoleto bo zapora proga vlak bo dolgo med Ljubljana za Kranj in Ljubljana in nočni vlak 1415/1414 bo ovbozi preko Maribor in Graz ,... EC 158/159 bo spet vozi iz Zagreb za Dunajem in Zagreb , kateri lokomotiva bo mogoče 1216.14x.

lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
andro43
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 80
Pridružen: 17.06.2021, 12:03

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a andro43 »

Re 4/4 napisal/-a: 10.07.2024, 18:59 Vlak Divača - Kozina - Pulj in nazaj je stvar SŽ-ja kako ga bodo peljale dalje, saj je ta vlak njihov. Grafikoni Hž pa so zaenkrat samo osnutek.
Ker zdaj vlak v Istro vozi 610/615 bi ga bilo morda smiselno podaljšati do Ljubljane, in sicer kot sprego z RG 1604/1605. Poleg tega bi ga lahko vozili vse leto ob sobotah, nedeljah in praznikih, verjamem, da bi bil dovolj obiskan.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2577
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

andro43 napisal/-a: 11.07.2024, 7:39
Re 4/4 napisal/-a: 10.07.2024, 18:59 Vlak Divača - Kozina - Pulj in nazaj je stvar SŽ-ja kako ga bodo peljale dalje, saj je ta vlak njihov. Grafikoni Hž pa so zaenkrat samo osnutek.
Ker zdaj vlak v Istro vozi 610/615 bi ga bilo morda smiselno podaljšati do Ljubljane, in sicer kot sprego z RG 1604/1605. Poleg tega bi ga lahko vozili vse leto ob sobotah, nedeljah in praznikih, verjamem, da bi bil dovolj obiskan.
Ne gre, ker je 1605 klasika, razen če se neha klečeplaziti pred Madžari in se končno poskrbi za lastne potnike.
Pač pa je druga ideja: istrski vlak preusmeriti po divaškem loku prek Sežane do Nove Gorice. S tem se izboljša tudi povezava med NG in Koprom, ki bi vključevala samo enkratno presedanje na postaji Hrpelje-Kozina, kjer bi se vlaka počakala eden drugega.
Podobno je že bilo eno leto (ne vem več kdaj), ko je MV za Pulo vozil iz Sežane po loku mimo Divače. V Sežano je šel kot prazna garnitura iz divaške kurilnice, ki mu je bila matična in tudi edina na tem koncu usposobljena za klepanje 711. Zdaj, ko je 610, bi si lahko privoščili tudi podaljšek iz/do NG.
andro43
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 80
Pridružen: 17.06.2021, 12:03

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a andro43 »

Ah ja, seveda 1604/1605 je klasika #-o

Sicer pa super ideja! Čeprav le dokler ni 2. tira, potem bi bilo treba prestopati (in obračati) v Divači in znova obračati v Sežani.
Kakšna je pa zasedenost madžarskih vagonov za Koper oziroma Reko?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2577
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

andro43 napisal/-a: 11.07.2024, 10:58 Ah ja, seveda 1604/1605 je klasika #-o

Sicer pa super ideja! Čeprav le dokler ni 2. tira, potem bi bilo treba prestopati (in obračati) v Divači in znova obračati v Sežani.
Kakšna je pa zasedenost madžarskih vagonov za Koper oziroma Reko?
Se ti zdi, da se bo tistim starim garam dovolila vožnja po 90% tunelski progi brez nameščene premostitve zasilne zavore in ostalih varnostnih mehanizmov?
Pozabi. Kopalni bo ostal na stari progi. Razen, če se bo po odprtju 2. tira (ko ne bo več krize s kapaciteto proge in "infrastrukturnih omejitev"), ukazalo Madžarom, da peljejo do Kopra svoj lasten vlak (kot do Splita) po stari progi, 1604/5 pa bo šel na Stadlerje in po drugem tiru navzdol, z zadostno kapaciteto za slovenske potnike.
Se pa strinjam, da bi moral 1604/5 voziti celo leto. Ne nazadnje gre za povezavo med 1. in 4. največjim mestom v Sloveniji, poleg tega ima Koper vedno kaj ponuditi. Če samo pomislimo na predbožično "Čudolandijo", ki se je z vlakom ne da obiskati, ker gre zadnji vlak iz Kopra ob 15.20...
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 826
Pridružen: 05.08.2020, 21:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Imam eno vprašanje. Zakaj morajo Madžari še vedno voziti s svojimi starimi vagoni? Mar nimajo novih/posodobljenih? Če bi prešli na nove vagone, bi lahko potem recimo skupaj iz Budimpešte vozili trije vagoni do Kopra, trije do Reke in trije do Pulja.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2577
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

vidkrt napisal/-a: 11.07.2024, 12:29 Imam eno vprašanje. Zakaj morajo Madžari še vedno voziti s svojimi starimi vagoni? Mar nimajo novih/posodobljenih? Če bi prešli na nove vagone, bi lahko potem recimo skupaj iz Budimpešte vozili trije vagoni do Kopra, trije do Reke in trije do Pulja.
Madžari z novejšimi spalniki vozijo linije v Stuttgart, Zürich, Berlin in poleti Split. Že za "Corono" do Brasova jim je zmanjkalo vagonov in vozijo spet s starimi Görlitz spalniki in ležalniki. Vlak za Koper/Reko tudi oglašujejo kot "Retro Isztria Expressz".
Do Pule ne bo šlo, ker HŽ nima lokomotiv v Istri, celo za splitsko progo jim včasih primanjkujejo.
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4334
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

vidkrt napisal/-a: 11.07.2024, 12:29 Imam eno vprašanje. Zakaj morajo Madžari še vedno voziti s svojimi starimi vagoni? Mar nimajo novih/posodobljenih? Če bi prešli na nove vagone, bi lahko potem recimo skupaj iz Budimpešte vozili trije vagoni do Kopra, trije do Reke in trije do Pulja.
Kakšno je trenutno stanje s projektom IC+? Od ARmz ni bilo naročila, teoretično bi moralo biti med načrtovanjem krmilnega vagona naročenih 80, vendar se to ni zgodilo.
....
Čeprav za to tako ali tako ni naročila, je Gysev umaknil tudi svoj razpis, prilagojen IC+, MÁV pa je pred leti ustavil proizvodnjo 80 enot Bpmz.


Takšna je potem realnost političnega projekta obudtivne madžarske železniške industrije. No sedaj so skupaj s Srbi ponudili kapacitete da lahko Kitajci vstopijo na evroprski trg.

Kot ti je Lyria povedal. Nimajo vagonov, tudi denarja za nove lokomotive ne. Najeli so stare Tauruse, da lahko sploh gredo na Dunaj, saj Avstrijci po novem zahtevajo ETCS.
Odgovori