Dobrodošli v Nemčiji
Re: Dobrodošli v Nemčiji
https://www.giga.de/news/49-euro-ticket ... Gc5ztEBF3u iz 49€ bo zgleda nastala 59€ vozovnica, če bo seveda preživela spor med državo in pokrajinami glede finančne konstrukcije
Zadnjič spremenil andre85, dne 08.11.2023, 10:11, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
@TGV Lyria, odgovor je precej preprost. Kabine nemških vozil, ki seveda niso za na tuji trg, sledijo nemškim DIN standardom, kjer zadeve zaenkrat še lepo odobri tudi nemška agencija EBA. Mislim da se eden izmed standardov imenuje v prostem prevodu načrtovanje prostora "voznika", saj velja tudi za druge tipe prevoznih sredstev. Za države izven Nemčije so relevantni samo standardi UIC, EN, TSI, lahko pa še kakšen nacionalni. Z drugimi besedami, trg in enotni standard gre bolj v EUDDplus koncept kabine (prva ga je imela nesrečna Alstom Prima II) , ki pa ga nemški Stadlerji (še) nimajo. Zelo podobna "fora", kot pri lokomotivi serije 152. Njena izpeljanka 189, lahko v Avstriji vozi brez problema, 152 pa Avstrijci ne bodo odobrili, ker je precej stvari po DIN standardu, ki ga Avstrija ne priznava.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Najlepša hvala za informacijo! Medtem mi je @maxima že pomagal najti stikalo za tempomat v tej "nemški" kabini. Imajo kar zelo predrugačeno vse.Re 4/4 napisal/-a: ↑07.11.2023, 18:51 @TGV Lyria, odgovor je precej preprost. Kabine nemških vozil, ki seveda niso za na tuji trg, sledijo nemškim DIN standardom, kjer zadeve zaenkrat še lepo odobri tudi nemška agencija EBA. Mislim da se eden izmed standardov imenuje v prostem prevodu načrtovanje prostora "voznika", saj velja tudi za druge tipe prevoznih sredstev. Za države izven Nemčije so relevantni samo standardi UIC, EN, TSI, lahko pa še kakšen nacionalni. Z drugimi besedami, trg in enotni standard gre bolj v EUDDplus koncept kabine (prva ga je imela nesrečna Alstom Prima II) , ki pa ga nemški Stadlerji (še) nimajo. Zelo podobna "fora", kot pri lokomotivi serije 152. Njena izpeljanka 189, lahko v Avstriji vozi brez problema, 152 pa Avstrijci ne bodo odobrili, ker je precej stvari po DIN standardu, ki ga Avstrija ne priznava.
Tole s 152 mi je pa znano, zato so tudi pri DB takrat naročili Tauruse, ki pa so se zdaj vsi preselili od DB Cargo v DB Regio Nordost in vozijo push-pull rgionalce okrog Berlina.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Obstoječi ÖBB Vectroni ne bodo na NJ in RJ vlakih, ker so edini lastniki RCC. PV enostavno ni želel v skupni nakup. Poleg drugačne programske opreme, je hitrost zaradi podstavnih vozičkov omejena na 160 km/h. ÖBB PV si bo sedaj moral kupiti svoje. Trenutno dobijo nekaj Vectronov ELL ali Siemens AG, kot kompenzacijo za zamude pri odobritvi, ter neprestane težave s krmilnim vagonom.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Kaj gre narobe pri novih krmilnih vagonih?
Tisti, ki pravijo, da je nemogoče, naj se umaknejo tistim, ki delajo, kar je nemogoče.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Protest tovornih prevoznikov v Berlinu zaradi krčenja vlaganj v železniško infrastrukturo
https://youtu.be/1qbOZSvWd9E?si=DT58gx71Pc31txAl
https://youtu.be/1qbOZSvWd9E?si=DT58gx71Pc31txAl