Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Takšna prekategorizacija postaje je hud problem tudi za Sž, že sedaj nam primanjuje serje 541 za vožnjo v Avstrijo, če pa bo moralo boto še nekaj lokomotiv na razpolago v Mariboru samo za pendel do meje pa bo problem še toliko večiji.
PS tudi ÖBB nima v izobilju vozil zmožnih vožnje pod 3 kV. Večina jih vozi v Italiji.
PS tudi ÖBB nima v izobilju vozil zmožnih vožnje pod 3 kV. Večina jih vozi v Italiji.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Mala vprašanja
Če vam pa z leti pri načrtovanih 30 novih lokomotivah (da se ne bodo tepli po glavi za tistih 40 dodatnih) in najemu, ne bo zneslo, se pa sprašujem, kaj boste počeli leta 2030+, ko Semmering ne bo več na 26 promilov, ampak samo še na 12. Takrat boš razumel, zakaj želijo prekategorizirati. ÖBB pa enako. Pri 1144 se večji servisi več ne izvajajo, pri naročilu do 200 Vectronov, pa še niso naročili vseh.
Re: Mala vprašanja
Čemu pa se potem te famozni Vectroni na Jesenicah z diezl vleko ali pa uporabo naše Elok odbijajo nazaj pod 15kV če pa so ja tako sodobni in bi premik lahko izvedel öBB strojevodja sam?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Mala vprašanja
Vsaj dve možnosti sta:
- odbija (oz. premika z dizlom) se vectrone AC (ÖBB serija 193)
- je tak postopek predpisan na postaji Jesenice
LP, Metod
Re: Mala vprašanja
Poznajo vsi avstrijski strojevodje predpise za premik? Verjamem da je lažje zahtevati premik. Saj je na Trbižu enako, Tam Inrail z mini premikalko premakne večino večsistemskih lokomotiv. Tam so šele problemi, ko pride do motnje pri komunikaciji in na avstrijski strani občasno ne vedo natančno, kaj je narobe z vlakom. Brenner.... eee to je to, kar lahko postanejo Špilje. Pri absolutni večini vlakov ni več menjave lokomotive na mejni postaji. Menja se samo osebje in gasa najmanj do Verone, tam pa potem po želji. Za vlak so odgovorni prevozniki sami, do kam, kje menjava... Za Špilje zagotovo bo stroškovno najboljše direktno iz Češke v Koper. Kako dolgo bo to trajalo, je pa že druga zgodba. Z odprtjem predora pod Semmeringom bo promet precej narastel in bo tudi za SŽ odpravljena težava s številom lokomotiv do Dunaja, ker boš potreboval eno samo. Če bodo pa SŽ želele še kaj od prometa, pa bodo morale iti iskati vlak najmanj v Lipnico ali še višje gor do St. Michael na Zgornjem Štajerskem. Enako za RCA, bodo pa spet izbijali kilometre pri interoperabilnosti, tako ali drugače. 363 ne bo večna in potem bo preklop v Špilju samo še za okras. Če uspe TP razpis bo pa samo pozitiva, če bodo znali izkoristiti. Marsikdo bo imel izpit za Taurus, Vectron, Traxx, če zmanjka lok, pa boš lahko za tujino na Traxxe dal sprego najetega poceni starejšega Traxxa, ali pa Vectrona, ki bo lahko šel tudi na Češko. Tukaj imaš ogromno opcij, samo ne omejuj se in raje glej na jutri. Saj bo treba za Madžarsko in Hrvaško še tudi najti proste lokomotive, pa vidim da so končno razumeli kaj je najem in kakšne pozitivne stvari lahko prinese. SŽ-TP bo v vsakem primeru moral postati tudi tranzitni prevoznik, ne samo od meje do Kopra in nazaj. Največji problem za TP bo, če Avstrija predčasno zahteva ETCS, tega pa na 541 ne bo še nekaj let, vsaj obdobje 2025-2030 se lahko pričakuje, če.... ker je tukaj ogromno drugih zadev, na katere TP nima. vpliva.
AC verzija Vectrona nima posebne številke. Na maski je za vse električne, ki si registrirani v Nemčiji LZB številka enaka. 193, 6193 ali 7193. ÖBB nima AC verzije, Ima ima pa dve podseriji in ena seveda ne sme voziti v Sloveniji. Drži pa, da vozijo na Jesenice tudi AC Vectroni in kot mednarodna postaja izmenjave prometa med dvema upravama mora imeti osebje za premike, če ni rešeno na drugačen način.mkx napisal/-a: ↑
- odbija (oz. premika z dizlom) se vectrone AC (ÖBB serija 193)
Re: Mala vprašanja
Seveda ima vsak ÖBB strojevodja ki ima maloobmejno licenco za vožnjo do postaje Jesenice tudi vsa potrebna znanja za premik.... ker če jih ne bi imel se tudi na severni strani ne bi premikal sam?? !
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Mala vprašanja
No potem pa ne bo težko povedati, kje je problem pri ÖBB. ČD Cargo Austria se spremika sam, kljub temu, da njihovi Vectroni nimajo niti paketa za Slovenijo.
Re: Mala vprašanja
Zakaj ICS vsaj v poletni sezoni ne vozi več do Kopra? Lahko bi vozil ob obstoječem kopalnem vlaku, sem prepričan, da bi se napolnil.
Re: Mala vprašanja
Zato, ker kapacitete proge ne zadoščajo vsem potrebam, politika pa se je odločila, da ima tovor iz luke Koper na tirih prednost pred potniki. Stvar je taka že zelo dolgo, za izvedbo te poteze pa so izkoristili izredne razmere po žledolomu ...
In to ima veliko smisla s stališča okoljskega odtisa prometa kot celote ... manj pa s stališča udobja za potnike.
LP, Metod
Re: Mala vprašanja
Pozdravljeni. Zanima me od kdaj vlak D210/D215 vozi Stadler,ne več klasika? Vsaj prejšnjo soboto je bilo tako. Lp
Re: Mala vprašanja
Tudi marsikateri drug vlak v/iz Villacha vozi Stadler že lep čas. Na ostalih, ki jih vozi klasika tudi ni več zaslediti hrvaških vagonov.
Tisti, ki pravijo, da je nemogoče, naj se umaknejo tistim, ki delajo, kar je nemogoče.
Re: Mala vprašanja
Za par MV 210 / MV 211 ne vem, če zgornje obrazloži opažanje ... vlak namreč vozi na relaciji Vinkovci - Beljak ... in kar dvomim, da SŽ 510 vozi do Vinkovcev (ali sploh že vozi na Hraško?). Za par MV 214 / MV 215 bi pa razlaga najbrž kar držala (vlak vozi na relaciji Dobova - Beljak).
Se pa mi zdi, da se spomnim da je bil v preteklih dneh promet prekinjen na postaji Litija ... morda sta vlaka MV 210 in MV 211 vozila v sestavu klasike med Litijo in Vinkovci, na delu od Litije do Beljaka pa (kot nadomestno) v sestavu SŽ 510? Najbrž je na forumu kakšen član, ki ima boljše informacije glede težave okoli Litije.
LP, Metod
Re: Mala vprašanja
Sam sem opazil flirta v postavi na D213 in D215 v Villachu.
Tisti, ki pravijo, da je nemogoče, naj se umaknejo tistim, ki delajo, kar je nemogoče.
Re: Mala vprašanja
@Jusk88 ni napisal, kje je videl to spremembo sestave, iz tvojega odgovora pa gre sklepati, da je bilo v času nadomestnega prevoza Ljubljana - Kranj (preteklo soboto se je ta še izvajal) na odseku med Kranjem in Beljakom, kjer so mednarodne vozili 510. Klasična sestava je bila med Vinkovci in Ljubljano.
Re: Mala vprašanja
Glede lokacije,na Jesenicah sem to videl,da je vozil Stadler namesto klasike