Hitrost serije 541 Živa
Re: Hitrost serije 541 Živa
Barva je sicer lepa, približno za en mesec bodo že vidni rjavi madeži celo ob deževnem vremenu ki prši iz vozne mreže. Ja danes so drugi časi ko ni več nujno da je v originalni barvi, nekatere pa v reklamni poslikavi, potemtakem bi lahko rekli da se vse vrti okrog denarja
Re: Hitrost serije 541 Živa
Odlično. Enako naj storijo še z Brižitami, Mopedi, Desiroji...
-
- Strojevodja II
- Prispevkov: 72
- Pridružen: 12.03.2022, 22:07
Re: Hitrost serije 541 Živa
Brižito 009 že čaka modra barva.
Re: Hitrost serije 541 Živa
sierra5 napisal/-a: ↑03.03.2021, 17:41Kaj so pogruntali v vmesnem času odločevalci?Re 4/4 napisal/-a: ↑25.02.2021, 17:28kitak napisal/-a: ↑12.02.2021, 16:48 Vgradnja ETCS naprav v vozna sredstva SŽ-Tovorni promet, d.o.o.
32-SŽ 541
https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=386221
Naročilo je ustavljeno.
Pravijo da Siemens komunicira z lastniki vseh lokomotiv serije U4 o tej problematiki, saj nihče nima dovolj velike količine za samostojno naročilo po normalni ceni. Podserij je preveč. Ali bo uspelo ali ne, pa bo odvisno od rezultata pogajanj. Pred letom 2026/27 pa ni možno vgraditi. ÖBB sicer ima vgrajen Atlas, ampak morajo obvezno nadrgaditi, ali pa ga v celoti zamenjati. Verjetno bo to razlog za takratno zaustavitev razpisa.
Re: Hitrost serije 541 Živa
Iz Poljske prihaja novica, zaradi katerega bi morali na SŽ-TP sedaj zvoniti vsi alarmi.
PKP IC se je odločil, da ne bo vgradil ETCS v njihovo serijo Taurusov. Tudi deveti razpis je padel v vodo. Po besedah direktorja PKP IC je razlog premajhna količina za Siemens. Glede na to, da ima SŽ dve podseriji z enako malo količino, kjer so želeli ETCS za sedem držav, postaja iz dneva v dan vprašanje ali sploh imajo plan b, ali pa še vedno sanjajo WTB-ÖBB in kako bodo s tem tekmovali z ostalimi tekmeci.
PKP IC se je odločil, da ne bo vgradil ETCS v njihovo serijo Taurusov. Tudi deveti razpis je padel v vodo. Po besedah direktorja PKP IC je razlog premajhna količina za Siemens. Glede na to, da ima SŽ dve podseriji z enako malo količino, kjer so želeli ETCS za sedem držav, postaja iz dneva v dan vprašanje ali sploh imajo plan b, ali pa še vedno sanjajo WTB-ÖBB in kako bodo s tem tekmovali z ostalimi tekmeci.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1450
- Pridružen: 13.09.2012, 15:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Hitrost serije 541 Živa
poljska EU44-001 -010 in ime lokomotiva je "Husarz" , ni ime taurus..Re 4/4 napisal/-a: ↑25.10.2024, 15:44 Iz Poljske prihaja novica, zaradi katerega bi morali na SŽ-TP sedaj zvoniti vsi alarmi.
PKP IC se je odločil, da ne bo vgradil ETCS v njihovo serijo Taurusov. Tudi deveti razpis je padel v vodo. Po besedah direktorja PKP IC je razlog premajhna količina za Siemens. Glede na to, da ima SŽ dve podseriji z enako malo količino, kjer so želeli ETCS za sedem držav, postaja iz dneva v dan vprašanje ali sploh imajo plan b, ali pa še vedno sanjajo WTB-ÖBB in kako bodo s tem tekmovali z ostalimi tekmeci.
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Hitrost serije 541 Živa
Po nepreverjenih informacijah je SŽ odkupil italijanskega Taurusa, ki je bil udeležen v nesreči. Lokomotiva bi naj prišla v delih s tovornjakom.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1450
- Pridružen: 13.09.2012, 15:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Hitrost serije 541 Živa
sž bo rabljeni kupi taurus CFI , ena komat ali dva? kaj pa InRail 190.312,313,313 tudi prodal?? lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Hitrost serije 541 Živa
A je to morda "obvoz" do dostopa na Italijansko železniško infrastrukturo?
Tine
Re: Hitrost serije 541 Živa
Kupili so samo lokomotivo v videu, saj je nevozna. Kot donator pa ima kaj za ponuditi. Druga ostaja v Italiji.RitterVonGhega napisal/-a: ↑27.11.2024, 13:07
sž bo rabljeni kupi taurus CFI , ena komat ali dva? kaj pa InRail 190.312,313,313 tudi prodal?? lp
Inrail še ne prodaja ničesar. SŽ se naj raje osredotoči na nakup novih lokomotiv in kakšno vlogo bodo imeli z leti s Taurusi, kot pa iskanje rabljenih Taurusov. Češke železnice so se zelo opekle s tem.
Ne. Lokomotive so danes v Italiji najmanjša težava. Lahko kupiš ali najameš. Sploh pri najemu se TP še vedno ne znajde tako kot bi se lahko. Ko Siemens izdela vse naročeno, bo pa tako ponudba nad povpraševanjem. Večji problem v Italiji sta tovor in osebje. Vsi bi v Italiji zaposlili strojevodje čez noč, ker šolanje traja. Povprečna starost se tako viša, na koncu jih začne primanjkovati, mladi pa sedijo na zavodu. Tovor pa danes tudi ne pada z neba. Lahko bi začeli voziti intermodal in žito v Italiji. Samo če ni ustreznih terminalov in v vseh teh letih niso odkupili nikogar, potem je vse zaman. Po besedah bivše direktorce, se osredotočajo da ponudijo čisto drugo zadevo. V glavnem z obstoječim razmišljanjem in hitrostjo, lahko 400 milijonov dobička samo sanjajo.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1450
- Pridružen: 13.09.2012, 15:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Hitrost serije 541 Živa
ena rabljeni nesreče bo sž TP kupi potem popravilo, potem bo 541-023?Re 4/4 napisal/-a: ↑27.11.2024, 15:48Kupili so samo lokomotivo v videu, saj je nevozna. Kot donator pa ima kaj za ponuditi. Druga ostaja v Italiji.RitterVonGhega napisal/-a: ↑27.11.2024, 13:07
sž bo rabljeni kupi taurus CFI , ena komat ali dva? kaj pa InRail 190.312,313,313 tudi prodal?? lp
Inrail še ne prodaja ničesar. SŽ se naj raje osredotoči na nakup novih lokomotiv in kakšno vlogo bodo imeli z leti s Taurusi, kot pa iskanje rabljenih Taurusov. Češke železnice so se zelo opekle s tem.
Ne. Lokomotive so danes v Italiji najmanjša težava. Lahko kupiš ali najameš. Sploh pri najemu se TP še vedno ne znajde tako kot bi se lahko. Ko Siemens izdela vse naročeno, bo pa tako ponudba nad povpraševanjem. Večji problem v Italiji sta tovor in osebje. Vsi bi v Italiji zaposlili strojevodje čez noč, ker šolanje traja. Povprečna starost se tako viša, na koncu jih začne primanjkovati, mladi pa sedijo na zavodu. Tovor pa danes tudi ne pada z neba. Lahko bi začeli voziti intermodal in žito v Italiji. Samo če ni ustreznih terminalov in v vseh teh letih niso odkupili nikogar, potem je vse zaman. Po besedah bivše direktorce, se osredotočajo da ponudijo čisto drugo zadevo. V glavnem z obstoječim razmišljanjem in hitrostjo, lahko 400 milijonov dobička samo sanjajo.
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Hitrost serije 541 Živa
Ne. Ta lokomotiva ne bo vozila, ker je ni mogoče popraviti. Samo pobrali bodo uporabne dele iz lokomotive.
Re: Hitrost serije 541 Živa
ta bo donirala dele, za ono na katero je metrans naletel, in jo premikajo po CD gor in dol že par let
Re: Hitrost serije 541 Živa
Ne ne, bo Sž 541-201 in bo prvi za Sž PP railjet že leto 2026 Jesenice v Mariboru.RitterVonGhega napisal/-a: ↑27.11.2024, 16:20
ena rabljeni nesreče bo sž TP kupi potem popravilo, potem bo 541-023?
lp
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER