Stare lokomotive jeseniške železarne

Vse o zanimivi zgodovini železne ceste skozi čas.
Odgovori
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 16:44
Kraj: Ptuj

Re: Stare lokomotive jeseniške železarne

Odgovor Napisal/-a Tono »

Zdravo,

da, investiramo v hardver :) Pa ne računalniški. V novembru bomo začeli z zemeljskimi deli na južni strani postaje ter ureditvijo dveh tirov in kretniške zveze. Več sledi.

Kar pa se hostinga tiče: najboljša zastonjkarska opcija bi bila na ARNES-u, ob pogoju, da imamo tam kakšnega dobrotnika. Vse ostalo je plačljivo, vsaj po mojem vedenju. Bom pa malo povprašal.

Lp,

Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 835
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Stare lokomotive jeseniške železarne

Odgovor Napisal/-a trackpan »

Pozdravljeni pozitivno misleči :D

Trenutno je tisto, kar je najbolj kritično, da nam vse povezave na "shrani.si" "ugasnejo". Po domače "mrknejo". Svoje datoteke lahko shranimo še na disk, ampak kako jih bomo ponovno "oživili". Novi strežnik, prenos, urejanje nove povezave. Pri parih fotografijah bi sicer nekako šlo, ampak, ko jih je več sto, je to skoraj nemogoče.

Ena je možnost, da se na nek način strežnik "shrani.si" obdrži pri življenju. Vsaj, da ne bodo vse izbrisali. Nenazadnje bi morala tudi mediji dobiti to informacijo.

LP Igor
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9513
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Stare lokomotive jeseniške železarne

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Pozdravljeni,

diskusijo selimo v primerno temo, ki jo imamo odprto že od 23.04.2010
Mojster_Strojevodja napisal/-a: 23.04.2010, 10:47 Zaokrožila je novica, da se je Najdi.si lastnik Shrani.si odločil da z 1.9.2010 zapre vrata Shrani.si.
Telekomova hčerinska firma Najdi bo v skladu s strateško usmeritvijo s 1.6. ugasnila portal Simpatije.com in s 1.9. še portal Shrani.si. Na Shrani.si bo v maju ukinjeno dodajanje slik, uporabnike pa bodo pozvali, da si pred izklopom prenesejo svoje datoteke. Znance, ki bi jih zanimal nakup obeh portalov, obvestite, da poteka prodaja. Kontakt za prodajo je info@najdi.si, nanj lahko naslovite vprašanja in ponudbe.


Kaj bomo z vsemi slikami :titanic :hang

Dodatno branje:
http://prome.blog.siol.net/2010/04/22/s ... oja-vrata/
http://www.drugisvet.com/it/shrani_si_zapira_vrata.html

Z predlogi za ustrezno zamenjavo na plano.
Ustrezna tema je: Shrani.si zapira vrata link: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=10&t=5736
Torej v vlaki.info, Obvestila.

Nima smisla, da nabijamo lokomotivam jeseniške železarne oglede, niti si to temo ogledujejo vsi forumaši.

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1431
Pridružen: 06.09.2006, 19:28

Re: Stare lokomotive jeseniške železarne

Odgovor Napisal/-a 363 »

https://www.gmj.si/12-december-2024-ob- ... -grascina/

https://www.gmj.si/wp-content/uploads/2 ... vabilo.pdf
12. december 2024 ob 18. uri: Življenje v gibanju, odprtje nove občasne muzejske razstave, Mestni muzej Kosova graščina
Vabljeni na odprtje nove občasne muzejske razstave Življenje v gibanju, ki bo v četrtek, 12. decembra 2024, ob 18. uri v Mestnem muzeju Kosova graščina na Jesenicah.

Kranjska industrijska družba je na prehodu v 20. stoletje svoje obrate povezala z omrežjem ozkotirnih in normalnotirnih prog. Takrat je bilo to omrežje zaradi zgodnje elektrifikacije najmodernejše v Evropi. Na občasni muzejski razstavi bomo predstavili razvoj jeseniške industrijske železnice do ukinitve ozkotirnega prometa leta 1988.

Na razstavi bodo na ogled tudi izbrana likovna dela natečaja Življenje v gibanju, avtorjem izbranih del pa bomo na dogodku ob odprtju podelili tudi nagrade.

Vabljeni, vstopnine ni.

Povezava na video

Povezava na video

kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 393
Pridružen: 18.07.2009, 17:34

Re: Stare lokomotive jeseniške železarne

Odgovor Napisal/-a kvak »

bil na predavanju..najbolj sem si zapomnil da smo iz najbolj napredne (elektrovleke) šli nazaj na parno vleko - verjetno edini na svetu...
Odgovori