Informacije o OBB

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4405
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

ÖBB-jev RailJet je bil v Sloveniji in na Hrvaškem. Po neuradnih podatkih (videne osebe na vlaku), gre za verjetno tipsko odobritev vagonov oziroma Vectoura s strani Siemensa, kjer želijo prodajo Vectraina (Vectouro + Vectron) povečati tako, da bi imeli prednost s strani hitrejšega dajanja v promet.
andro43
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 90
Pridružen: 17.06.2021, 12:03

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a andro43 »

Ali to zajema tudi korak v smeri push-pull vleke s krmilnim vagonom pri nas?
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4405
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Tipska odobritev po domače pomeni samo homologacija serije na evropski ravni za državo, v kateri se izvaja test. V tem primeru test vpliva vsakega različnega vagona posebej na podsisteme infrastrukture. Zaenkrat drugačnih podatkov o tem, kaj dejansko so počeli določeni strici na vlaku ni. S push pull vleko na ravni SŽ to nima nobene neposredne veze, saj ne more biti prepovedana, če imamo TSI. 541 tudi ne more voziti v push pull s tem vlakom, za to bi morali prieljati Vectrona. Test rinjenja se lahko opravi tudi naknadno. Kaj piše znotraj SŽ, je pa njihov problem. ÖBB s tem kar je bilo tudi nima nič.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a desiro »

Re 4/4 napisal/-a: 24.10.2024, 15:45 Tipska odobritev po domače pomeni samo homologacija serije na evropski ravni za državo, v kateri se izvaja test. V tem primeru test vpliva vsakega različnega vagona posebej na podsisteme infrastrukture. Zaenkrat drugačnih podatkov o tem, kaj dejansko so počeli določeni strici na vlaku ni. S push pull vleko na ravni SŽ to nima nobene neposredne veze, saj ne more biti prepovedana, če imamo TSI. 541 tudi ne more voziti v push pull s tem vlakom, za to bi morali prieljati Vectrona. Test rinjenja se lahko opravi tudi naknadno. Kaj piše znotraj SŽ, je pa njihov problem. ÖBB s tem kar je bilo tudi nima nič.
Zakaj pa 541 po tovjem ne bi mogla voziti v push pull, razen kakšnega software upedate mislimd a bi zadeva delala....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4405
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

desiro napisal/-a: 25.10.2024, 15:10

Zakaj pa 541 po tovjem ne bi mogla voziti v push pull, razen kakšnega software upedate mislimd a bi zadeva delala....
No to je ta razlog da trentno ne more. Pa še RailJet paket potrebuje.
Uporabniški avatar
nejko077
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 144
Pridružen: 02.12.2012, 11:37
Kraj: Medvode

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a nejko077 »

Re 4/4 napisal/-a: 25.10.2024, 15:34
Pa še RailJet paket potrebuje.
To bi bila kar pravljica [-o< [-o<
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4405
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Glede na lastništvo lokomotiv, vprašanje smiselnosti teh nadgradenj. Največje vprašanje pa je v drugi temi. Bodo našli kogarkoli, ki jim bo vgradil ETCS ali se bodo spet morali prilagajati omejenosti voznega parka, medtem ko ima konkureca strogi turnus, da jih čim manj omejujejo.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 777
Pridružen: 11.04.2014, 20:36
Kraj: Freilassing

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Ideja o NJtu Zürich-Barcelona gre na počivanje
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 777
Pridružen: 11.04.2014, 20:36
Kraj: Freilassing

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a andre85 »

andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 777
Pridružen: 11.04.2014, 20:36
Kraj: Freilassing

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Odgovori