Informacije o OBB
Re: Informacije o OBB
ÖBB-jev RailJet je bil v Sloveniji in na Hrvaškem. Po neuradnih podatkih (videne osebe na vlaku), gre za verjetno tipsko odobritev vagonov oziroma Vectoura s strani Siemensa, kjer želijo prodajo Vectraina (Vectouro + Vectron) povečati tako, da bi imeli prednost s strani hitrejšega dajanja v promet.
Re: Informacije o OBB
Ali to zajema tudi korak v smeri push-pull vleke s krmilnim vagonom pri nas?
Re: Informacije o OBB
Tipska odobritev po domače pomeni samo homologacija serije na evropski ravni za državo, v kateri se izvaja test. V tem primeru test vpliva vsakega različnega vagona posebej na podsisteme infrastrukture. Zaenkrat drugačnih podatkov o tem, kaj dejansko so počeli določeni strici na vlaku ni. S push pull vleko na ravni SŽ to nima nobene neposredne veze, saj ne more biti prepovedana, če imamo TSI. 541 tudi ne more voziti v push pull s tem vlakom, za to bi morali prieljati Vectrona. Test rinjenja se lahko opravi tudi naknadno. Kaj piše znotraj SŽ, je pa njihov problem. ÖBB s tem kar je bilo tudi nima nič.
Re: Informacije o OBB
Zakaj pa 541 po tovjem ne bi mogla voziti v push pull, razen kakšnega software upedate mislimd a bi zadeva delala....Re 4/4 napisal/-a: ↑24.10.2024, 15:45 Tipska odobritev po domače pomeni samo homologacija serije na evropski ravni za državo, v kateri se izvaja test. V tem primeru test vpliva vsakega različnega vagona posebej na podsisteme infrastrukture. Zaenkrat drugačnih podatkov o tem, kaj dejansko so počeli določeni strici na vlaku ni. S push pull vleko na ravni SŽ to nima nobene neposredne veze, saj ne more biti prepovedana, če imamo TSI. 541 tudi ne more voziti v push pull s tem vlakom, za to bi morali prieljati Vectrona. Test rinjenja se lahko opravi tudi naknadno. Kaj piše znotraj SŽ, je pa njihov problem. ÖBB s tem kar je bilo tudi nima nič.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Informacije o OBB
Glede na lastništvo lokomotiv, vprašanje smiselnosti teh nadgradenj. Največje vprašanje pa je v drugi temi. Bodo našli kogarkoli, ki jim bo vgradil ETCS ali se bodo spet morali prilagajati omejenosti voznega parka, medtem ko ima konkureca strogi turnus, da jih čim manj omejujejo.
Re: Informacije o OBB
Ideja o NJtu Zürich-Barcelona gre na počivanje