Ali so te nove Freccie 1000, predstavljene na zadnjem Innotransu, opremljene s PZB? Če so, bi stvar dejansko lahko funkcionirala, pa čeprav s 50 km/h od Rakeka do Borovnice...

Jaz bi rekel zato, ker nima ETCS varnostne naprave, kot vem je pogoj za voznjo po SLO.
Niso. Tisto kar so predstavili je običajna FR1000, izključno za Italijo.
ETR610 ima tako ETCS kot PZB in bi bil idealen za Ljubljano. Problem je, da jih italjani nimajo zadosti (samo 7), da bi lahko vozili v LJ.
Ni obvezen (tovorni promet nima niti ene), se pa njegova uporaba vzpodbuja, kar se lahko pozna pri plačilu trase. Obvezen je avtostop (PZB), ker še niso vse proge opremljene z ETCS. Nekaj povsem drugega je pa za nove stvari. Se pa iščejo rešitve na nivoju države in potencialnih proizvajalcev opreme za nadležne izklope ETCS na gradbiščih.Anzee napisal/-a: ↑
Jaz bi rekel zato, ker nima ETCS varnostne naprave, kot vem je pogoj za voznjo po SLO.
Hmm...
Vir: https://www.fsnews.it/it/focus-on/servi ... -1000.htmlFrecciarossa 1000 all'estero
Il Frecciarossa 1000 è progettato e realizzato per viaggiare in Italia e sulle reti ferroviarie europee di Francia, Germania, Spagna, Austria, Svizzera, Paesi Bassi e Belgio.
Druga serija (tista z lanskega Innotransa) kolikor vem sploh še ni odobrena v Italiji.
Lahko oni napišejo kar hočejo, ampak to kar je bilo dejansko predstavljeno na Innotransu, je druga zgodba. Freccia ni imela ne stikal za PZB ne 1950 mm odjemnikov (ki so potrebni za D, A, FR, ES, NL, BE).
To je veljajo v času Helg, danes pa žal ni več tako. Ogromno mašin in vlakov, ki imajo v paketu D/A in I nimajo tudi Slovenije.
Človek bi pomislim da je siemens jezen na SŽTo je veljajo v času Helg, danes pa žal ni več tako. Ogromno mašin in vlakov, ki imajo v paketu D/A in I nimajo tudi Slovenije.
Če je res tako kot praviš, bi bilo vseeno možno zamenjati garnituri ETR 400 in ETR 610 (torej, da bi ETR 400 peljal iz Trsta v Milan ob kakem drugem času, ob katerem pelje ETR 610, če veste kaj mislim?)
ETR 610 so rezervirani za Švico(in Nemčijo?) in niso namenjeni notranjemu prometu.
Varnostna naprava je samo en del vsega skupaj. Če v sistemu vodenja in upravljanja vlaka, ki je vgrajeno v vsako sodobno vozilo ni zabeleženo in potem nadzorovano da lahko deluje tudi pod 3 kV v kombinaciji s PZB, potem si ne moreš nič. Če dela pod DC, je AC izločen in ozemljen. Če vozi v Italiji, pa tudi PZB ni aktiven. Torej moraš v programu skombinirati še kombinacijo samo za Slovenijo, ki je edina s 3 kV + PZB. ETCS pa ponavadi teče v ozadju, razen če varnostni organ ne dovoljuje njegovega delovanja. Muke so to danes.
Ne vem če je Slovenija sploh še dežela Siemensa. Toliko razpisov pa nobene prijave. Še v Bratislavi si je odprl lastni servisni center, kjer opravljajo revizije in srednje težka popravila za praktično vso vzhodno Evropo, CD Moste pa še danes ne morejo opraviti revizije P4, ker certifikata ni in ni. Počasi bo treba ta mit razbiti, kako Siemens obvladuje SŽ, saj pa nima nič za ponuditi. Pri lokomotivah ima seveda monopol, pri ostalem pa ga ostali pomalicajo, če ni ravno Nemčija ali Avstrija.
ETR 610 se uporablja za Švico in je del flote, kjer gre za sodelovanje med SBB in TI. SBB vozi z Girunom med Nemčijo in Italijo, TI pa pokriva švicarska mesta.