Na tem mestu še en pomislek: Zakaj sploh rabijo lokomotive za Italijo, če novi potniški vagoni niso namenjeni vožnjam tja in torej tudi ne bodo imeli predpisane opreme?
Za ÖBB vagone? Verjamem, da je bedno, da imajo Avstrijci Taurusa v Trstu samo za pendlanje do Opčin in nazaj 1x dnevno. Pa naj se stvar zrihta drugače in naj ÖBB Taurus vozi celo pot do Dunaja, pa je mir. Ampak tudi tej avstrijski vagoni bodo prej ali slej šli po gobe, ÖBB ne stavi nič več nanje. Če se ukine 134/135 (kar je možno že decembra ob odprtju Koralmbahna), potem nimamo več kaj vleči v Italijo.
Ključno besedo sem obarval. Imam občutek, da pri SŽ PP pri tem nakupu nihče nič ne razmišlja, in da so znova izgubljeni v prostoru in času. Oziroma v nepoznavanju situacije. Pa saj pri garniturah se jim je "usralo", pri vagonih izgleda tudi, no pri lokomotivah pa ne gre skozi...Re 4/4 napisal/-a: ↑28.01.2025, 11:26 Če razmišljaš, potem lahko razmišljaš v samo dveh smereh:
- Poglej italijanski trg in kaj se tam vozi, če želiš sodelovati. Namig. Klasik ni več. Zakaj je tako, sem že večkrat napisal. Primer tukaj SBB.
- Vozi sam kot SNCF. ÖBB sam preko RCI vozi zelo malo vlakov, večinoma si strojevodje sposoja od TI in Trenord, odvisno od regije teh dveh prevoznikov. Trenord, ki je bolj prijazen, v Furlaniji nima pristojnosti. Niti njihovi strojevodje ne smejo na AV, ker niso šolani.
Ne vem kaj ima sedaj v načrtu SŽ, ampak že ob nakupu Taurusov so omenjali Bologno, Italijani pa so čez noč RS4 zamenjali za SCMT in SŽ je obstal na mestu. Sedaj bi očitno radi, da proizvajalec dela za njih (kar je splošni trend na trgu), ampak štiri lokomotive s paketom, ki ga nima še nihče, pri monopolu ne bo delovalo...
Nobena italijanska lokomotiva ne sme oziroma ne more več čez mejo.
Kaj preostane PP-ju sedaj? Bolj malo. Zaenkrat pozabiti na Italijo in Srbijo, ter v prihajajoči razpis za IC garniture najprej v tržni posvet in noter dodati Italijo, dobro bi bilo tudi še Avstrijo. Malo drzna poteza, ampak ne nujno slaba. Morda bi Hitachi tako prodal mini Frecciaroso 230 km/h, ki je že bila v glavah TI. Težava bi pa lahko bila spet količina, zato najprej tržno posvetovanje, da se izbere čimbolj serijski model.
Želejene lokomotive? Zaenkrat sta dve opciji. Dolgoročni najem z možnostjo odkupa, ponude bi moralo zaradi vsesplošnega upada tovora sedaj več, ali pa neprestano ponavljati nov razpis, kjer se bo potrebno odločiti kaj z Italijo.
@Re 4/4, pojdi tja za svetovalca. Bo zagotovo bolje. Ta tvoj sestavek dejansko samo podčrta situacijo.