20 novih e. lokomotiv.

Debata okoli voznega parka
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2638
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

trocken napisal/-a: 28.01.2025, 18:43
Olalala napisal/-a: 28.01.2025, 14:06 Morda malo laično vprašanje, ampak če se lokomotive za Italijo rabi verjetno izključno za to eno Emoni na dan, kaj je narobe z obstoječimi?
Narobe je z obstoječimi samo to :D , da ne smejo v Italijo. :D
Na tem mestu še en pomislek: Zakaj sploh rabijo lokomotive za Italijo, če novi potniški vagoni niso namenjeni vožnjam tja in torej tudi ne bodo imeli predpisane opreme?
Za ÖBB vagone? Verjamem, da je bedno, da imajo Avstrijci Taurusa v Trstu samo za pendlanje do Opčin in nazaj 1x dnevno. Pa naj se stvar zrihta drugače in naj ÖBB Taurus vozi celo pot do Dunaja, pa je mir. Ampak tudi tej avstrijski vagoni bodo prej ali slej šli po gobe, ÖBB ne stavi nič več nanje. Če se ukine 134/135 (kar je možno že decembra ob odprtju Koralmbahna), potem nimamo več kaj vleči v Italijo.
Re 4/4 napisal/-a: 28.01.2025, 11:26 Če razmišljaš, potem lahko razmišljaš v samo dveh smereh:
- Poglej italijanski trg in kaj se tam vozi, če želiš sodelovati. Namig. Klasik ni več. Zakaj je tako, sem že večkrat napisal. Primer tukaj SBB.
- Vozi sam kot SNCF. ÖBB sam preko RCI vozi zelo malo vlakov, večinoma si strojevodje sposoja od TI in Trenord, odvisno od regije teh dveh prevoznikov. Trenord, ki je bolj prijazen, v Furlaniji nima pristojnosti. Niti njihovi strojevodje ne smejo na AV, ker niso šolani.

Ne vem kaj ima sedaj v načrtu SŽ, ampak že ob nakupu Taurusov so omenjali Bologno, Italijani pa so čez noč RS4 zamenjali za SCMT in SŽ je obstal na mestu. Sedaj bi očitno radi, da proizvajalec dela za njih (kar je splošni trend na trgu), ampak štiri lokomotive s paketom, ki ga nima še nihče, pri monopolu ne bo delovalo...

Nobena italijanska lokomotiva ne sme oziroma ne more več čez mejo.

Kaj preostane PP-ju sedaj? Bolj malo. Zaenkrat pozabiti na Italijo in Srbijo, ter v prihajajoči razpis za IC garniture najprej v tržni posvet in noter dodati Italijo, dobro bi bilo tudi še Avstrijo. Malo drzna poteza, ampak ne nujno slaba. Morda bi Hitachi tako prodal mini Frecciaroso 230 km/h, ki je že bila v glavah TI. Težava bi pa lahko bila spet količina, zato najprej tržno posvetovanje, da se izbere čimbolj serijski model.
Želejene lokomotive? Zaenkrat sta dve opciji. Dolgoročni najem z možnostjo odkupa, ponude bi moralo zaradi vsesplošnega upada tovora sedaj več, ali pa neprestano ponavljati nov razpis, kjer se bo potrebno odločiti kaj z Italijo.
Ključno besedo sem obarval. Imam občutek, da pri SŽ PP pri tem nakupu nihče nič ne razmišlja, in da so znova izgubljeni v prostoru in času. Oziroma v nepoznavanju situacije. Pa saj pri garniturah se jim je "usralo", pri vagonih izgleda tudi, no pri lokomotivah pa ne gre skozi...
@Re 4/4, pojdi tja za svetovalca. Bo zagotovo bolje. Ta tvoj sestavek dejansko samo podčrta situacijo.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 864
Pridružen: 05.08.2020, 21:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Ko smo že pri IT. Naj začnejo spet voziti njihove CAF garniture od LJ do Trsta (ter direktno do Vidma brez prestopa v Opčinah). V primeru, da se ukini EC 134/135, bi lahko z CAFi uvedli dva para teh vlakov Ljubljana - Trst.
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 672
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a maxima »

Neuradno naj bi pogodba podpisana. Uradno obvestilo o nakupu pa bo najverjetneje objavljeno marca.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4192
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a mkx »

Javnost postopka zahteva javno objavo odločitve ... preden je pogodba podpisana, saj je na odločitev možna pritožba. Pogodba torej ne more biti "neuradno podpisana", lahko pa je neuradno odločitev znana in se z uradno objavo mečka iz raznih razlogov.

Je torej objavljena odločitev?
LP, Metod
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 672
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a maxima »

Takšna informacija je prišla od kolega iz Alstoma, samo posredujem.
Mogoče bo pa odločitev objavljena marca.
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4427
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

mkx napisal/-a: 04.02.2025, 12:16 Javnost postopka zahteva javno objavo odločitve ... preden je pogodba podpisana, saj je na odločitev možna pritožba. Pogodba torej ne more biti "neuradno podpisana", lahko pa je neuradno odločitev znana in se z uradno objavo mečka iz raznih razlogov.

Je torej objavljena odločitev?
To poimenovanje je tako tako. Ko je konec pogajanj, obe strani skleneta memorandum o zaključku pogajanj in nakupu, potem pa se pripravijo vsi postopki. Nadzorniki, objava na portalu in na koncu še protokolarni podpis pogodbe, ki obe strani še pravno zavezuje. Saj verjetno vedo kako dolgo bo trajalo vse skup, glede na to da je bil samo en ponudnik. Zato pa tam v pisarnah v Nemčiji že govorijo naokoli.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4192
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a mkx »

Re 4/4 napisal/-a: 04.02.2025, 12:48
mkx napisal/-a: 04.02.2025, 12:16 Javnost postopka zahteva javno objavo odločitve ... preden je pogodba podpisana, saj je na odločitev možna pritožba. Pogodba torej ne more biti "neuradno podpisana", lahko pa je neuradno odločitev znana in se z uradno objavo mečka iz raznih razlogov.

Je torej objavljena odločitev?
To poimenovanje je tako tako. Ko je konec pogajanj, obe strani skleneta memorandum o zaključku pogajanj in nakupu, ...

Lepo si tole napisal. To pomeni, da pogodba še ni podpisana, je pa memorandum, ki je do neke mere zavezujoč. Verjetno lahko katerakoli stran od memoranduma še odstopi brez kakšnih (finančnih) posledic, od pogodbe ne more.
Ampak kljub memorandumu morajo biti vsi postopki pravilno izvedeni. Verjetno pa bo SŽ PP, pred podpisom pogodbe, moral urediti še financiranje ... za kar je memorandum dobra osnova (npr. da banke vedo, kaj se kupuje in za koliko denarja). In še kaj podobnega, za vse to pa se rabi čas.
LP, Metod
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2638
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

mkx napisal/-a: 04.02.2025, 17:28 Lepo si tole napisal. To pomeni, da pogodba še ni podpisana, je pa memorandum, ki je do neke mere zavezujoč. Verjetno lahko katerakoli stran od memoranduma še odstopi brez kakšnih (finančnih) posledic, od pogodbe ne more.
Ampak kljub memorandumu morajo biti vsi postopki pravilno izvedeni. Verjetno pa bo SŽ PP, pred podpisom pogodbe, moral urediti še financiranje ... za kar je memorandum dobra osnova (npr. da banke vedo, kaj se kupuje in za koliko denarja). In še kaj podobnega, za vse to pa se rabi čas.
SŽ PP že ne, njim je razpis v vodo padel. SŽ TP pa ja.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4192
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a mkx »

TGV Lyria napisal/-a: 05.02.2025, 18:31 SŽ PP že ne, njim je razpis v vodo padel. SŽ TP pa ja.

Se opravičavam ... tole z lokomotivami za razne dele SŽ se vleče kot Turške žajfnica, te je pa težko razločevati med sabo :wink:
LP, Metod
610-101
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 61
Pridružen: 29.05.2024, 21:00

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a 610-101 »

Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1454
Pridružen: 13.09.2012, 15:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

to je bo novi serija vrsta "542" Traxx... (Alstom)..
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 548
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a gorican »

Katere sedanje lokomotive pa bodo nadomestile?
Regane in Brižite verjetno?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4192
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a mkx »

Regane težko če bodo kupili Traxxe F140MS3 (ali pa F160MS3, torej e-loke) ...

Sicer pa v članku piše, da bodo menjale "najstarejše", torej Brižite. SŽ TP ima od e-lokov potem samo še Žive, te pa menda še niso za v smeti?
LP, Metod
jaka.bc
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 61
Pridružen: 20.07.2023, 9:35

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a jaka.bc »

Žive bodo še 20 let, če ne še več vlekle :thumbupr .
Tisti, ki pravijo, da je nemogoče, naj se umaknejo tistim, ki delajo, kar je nemogoče.
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4427
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: 20 novih e. lokomotiv.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

gorican napisal/-a: 06.02.2025, 15:58 Katere sedanje lokomotive pa bodo nadomestile?
Regane in Brižite verjetno?
Nobene. Reganov je samo še 12, na trgu pa nimaš pa kaj kupiti, ker je politika že pred časom ustavila razvoj novih dizlov. Naivno upanje da bodo baterije jutri tukaj.
Par Brižit bo izločenih in to bo to. Do izločitve vseh pa bo potrebno še v en nakup vsaj 40 novih. Pa bo spet zmešnjava okoli spreg. :D
Odgovori