Vozni red 2024/25
Re: Vozni red 2024/25
Super zadeva, v stilu nizozemskih železnic, ki imajo podobno objavljeno vrsto vlaka v iskalniku voznega reda. Nekateri bodo seveda spet rogovilili, češ, kaj nam je pa to pomembno (kot takrat pri mapperju).
Edina doslej najdena pomanjkljivost je, da so na bohinjski in koroški progi za dneve vnaprej vsi vlaki napisani kot Fiati, čeprav si tako Goričani kot Mariborčani lastimo po enega Stadlerja. Njegove runde se razkrijejo samo, če iščeš povezavo za isti dan.
Edina doslej najdena pomanjkljivost je, da so na bohinjski in koroški progi za dneve vnaprej vsi vlaki napisani kot Fiati, čeprav si tako Goričani kot Mariborčani lastimo po enega Stadlerja. Njegove runde se razkrijejo samo, če iščeš povezavo za isti dan.
Re: Vozni red 2024/25
isto celje-velenje, kaže fiata da skos voziTGV Lyria napisal/-a: ↑30.12.2024, 17:19 Super zadeva, v stilu nizozemskih železnic, ki imajo podobno objavljeno vrsto vlaka v iskalniku voznega reda. Nekateri bodo seveda spet rogovilili, češ, kaj nam je pa to pomembno (kot takrat pri mapperju).
Edina doslej najdena pomanjkljivost je, da so na bohinjski in koroški progi za dneve vnaprej vsi vlaki napisani kot Fiati, čeprav si tako Goričani kot Mariborčani lastimo po enega Stadlerja. Njegove runde se razkrijejo samo, če iščeš povezavo za isti dan.
Re: Vozni red 2024/25
https://www.merkur.de/wirtschaft/ruecks ... 57213.html
HŽ ukinja vagone iz Reke za Stuttgart
HŽ ukinja vagone iz Reke za Stuttgart
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1457
- Pridružen: 13.09.2012, 15:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2024/25
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2024/25
Revež bo moral celo pot od Dobove do Pule voziti na dizel. Malo dvomim, da bodo naredili 3 kV verzijo...RitterVonGhega napisal/-a: ↑02.03.2025, 16:18 spet vlak IC Arena
https://ljubljanainfo.com/novica/global ... besWDGAZow
lp
Re: Vozni red 2024/25
V razpisni dokumentaciji Ljubljane ne omenjenjo.
Pet garnitur, štiri konkretne relacije, pa tudi niso v prid temu kar omenjajo hrvaški mediji.Predmet javne nabave je nabava 5 (pet) elektrodizelskih motornih vlakova za daljinski promet (EDMV DP) te dijelova za agregatnu zamjenu. Vlakovi u cijelosti moraju biti u skladu sa Specifikacijom tehničkih zahtjeva koja je kao prilog 3. sastavni dio ove dokumentacije o nabavi. EDMV DP imaju udobnija sjedeća mjesta, ugostiteljsku uslugu i napredni informacijski sustav za putnike, a voziti će na sljedećim relacijama:
Zagreb Glavni kolodvor – Zadar
Zagreb Glavni kolodvor – Koprivnica – Osijek
Zagreb Glavni kolodvor – Rijeka – Pula (preko Slovenije)
Zagreb Glavni kolodvor – Koprivnica – Varaždin – Čakovec – Kotoriba
Re: Vozni red 2024/25
Zanimivo, da imajo tudi v mislih Zadar. Verjetno bo šel skupaj s tistim za Split, potem pa se bosta v Kninu razdelila. Končno bo promet na tej progi ponovno oživel. Sem že mislil, da so za brezveze obnavljali progo. Mislim pa glede na radije ponekod, da bi lahko vlak peljal tam kakšne 90 - 100 km/h?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Vozni red 2024/25
Po domače povedano: mediji spet navijajo neko zgodbo in to v stilu "samo Ljubljana je Slovenija", ker če gre čez Slovenijo, mora iti čez Ljubljano, najljepše mesto na svetu njeRe 4/4 napisal/-a: ↑03.03.2025, 9:54 V razpisni dokumentaciji Ljubljane ne omenjenjo.
Pet garnitur, štiri konkretne relacije, pa tudi niso v prid temu kar omenjajo hrvaški mediji.Predmet javne nabave je nabava 5 (pet) elektrodizelskih motornih vlakova za daljinski promet (EDMV DP) te dijelova za agregatnu zamjenu. Vlakovi u cijelosti moraju biti u skladu sa Specifikacijom tehničkih zahtjeva koja je kao prilog 3. sastavni dio ove dokumentacije o nabavi. EDMV DP imaju udobnija sjedeća mjesta, ugostiteljsku uslugu i napredni informacijski sustav za putnike, a voziti će na sljedećim relacijama:
Zagreb Glavni kolodvor – Zadar
Zagreb Glavni kolodvor – Koprivnica – Osijek
Zagreb Glavni kolodvor – Rijeka – Pula (preko Slovenije)
Zagreb Glavni kolodvor – Koprivnica – Varaždin – Čakovec – Kotoriba

Edino, kar govori proti tej verziji, je trenutni čas vožnje od Zagreba do Reke in naprej do Pivke. S HŽ avtobusom skozi Učko je hitreje.
Zadarsko progo so šele začeli obnavljati. Je pa zelo lepo, da so se za to odločili.vidkrt napisal/-a: ↑03.03.2025, 11:34 Zanimivo, da imajo tudi v mislih Zadar. Verjetno bo šel skupaj s tistim za Split, potem pa se bosta v Kninu razdelila. Končno bo promet na tej progi ponovno oživel. Sem že mislil, da so za brezveze obnavljali progo. Mislim pa glede na radije ponekod, da bi lahko vlak peljal tam kakšne 90 - 100 km/h?
MMG, ne vem kaj dela ta debata pod "Vozni red 2024/25", ker teh zadev ne bo še vsaj do voznega reda 2026/27.
Re: Vozni red 2024/25
Predmet javne nabave je nabava 5 (pet) elektrodizelskih motornih vlakova za daljinski promet
ker pa ja ne bo v Dobovi vžigal motorjev in šel na dizel do Divače.
Gledam tole debato in se čudim, kaj pa če je elektrodizelski motorni vlak nastal med novinarskim pisanjem in gre v resnici za dizel-električno garnituro, kakor je naša serija 610.Revež bo moral celo pot od Dobove do Pule voziti na dizel. Malo dvomim, da bodo naredili 3 kV verzijo...
Re: Vozni red 2024/25
Ni. Predmet nabave so bimodalne garniture, verjetno identične tistim, ki jih Končar že gradi za relacijo Zagreb - Split. (Saj menda ni nobenega dvoma, da bo tole tudi dobil Končar, ali pač...)
Re: Vozni red 2024/25
Hvala za info
Re: Vozni red 2024/25
Zanimiva ideja Hrvatov glede povezave Zagreba preko Reke do Pule. Mogoče bi morali tudi mi razmišljati o povezavi Nove Gorica in Maribora preko Celovca. Dizel Stadlerji to omogočajo. Smiselna povezava Primorske in (zgornje) Gorenjske in Štajerske preko Koroške. Navezava stranskih prog na glavno v Celovcu, Beljaku in na Jesenicah.
Re: Vozni red 2024/25
O teh varianti sem tudi jaz že razmišljal.trocken napisal/-a: ↑03.03.2025, 21:10 Zanimiva ideja Hrvatov glede povezave Zagreba preko Reke do Pule. Mogoče bi morali tudi mi razmišljati o povezavi Nove Gorica in Maribora preko Celovca. Dizel Stadlerji to omogočajo. Smiselna povezava Primorske in (zgornje) Gorenjske in Štajerske preko Koroške. Navezava stranskih prog na glavno v Celovcu, Beljaku in na Jesenicah.
Relacija
Maribor - Dravograd - Pliberk - Celovec - Rožna dolina - Jesenice - Nova Gorica - Sežana - Trst
Bi bi bila lahko zelo zanimiva. Ne sicer za potnike MB - Trst (Campo Marzio), ampak vmes pa je na voljo zelo veliko zanimivih relacij.
Večinoma je smiselno z dizlom. Šlo pa glih tja pa nazaj v enem dnevu. Izkoriščenost garniture bi bila zelo visoka.
Re: Vozni red 2024/25
Ker ta končarjeva jajca bodo pa sigurno brez problema dobila obratovalno dovoljenje ane.... nove garniture morajo imeti delujoč sistem ETCS....medtem ko Končar še avtostop naprave nima v smilsu PZB90 ampak neko njihovo verzijo I60... Bo še zanimivo
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Vozni red 2024/25
610 ne more it v trst, nima varnostne naprave za italijourban120 napisal/-a: ↑03.03.2025, 21:37O teh varianti sem tudi jaz že razmišljal.trocken napisal/-a: ↑03.03.2025, 21:10 Zanimiva ideja Hrvatov glede povezave Zagreba preko Reke do Pule. Mogoče bi morali tudi mi razmišljati o povezavi Nove Gorica in Maribora preko Celovca. Dizel Stadlerji to omogočajo. Smiselna povezava Primorske in (zgornje) Gorenjske in Štajerske preko Koroške. Navezava stranskih prog na glavno v Celovcu, Beljaku in na Jesenicah.
Relacija
Maribor - Dravograd - Pliberk - Celovec - Rožna dolina - Jesenice - Nova Gorica - Sežana - Trst
Bi bi bila lahko zelo zanimiva. Ne sicer za potnike MB - Trst (Campo Marzio), ampak vmes pa je na voljo zelo veliko zanimivih relacij.
Večinoma je smiselno z dizlom. Šlo pa glih tja pa nazaj v enem dnevu. Izkoriščenost garniture bi bila zelo visoka.