Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Ko se že res neki vajenci norčujejo iz novinarskih poročil na 24 kur se mi pa poraja vprašanje ali na SŽ še sploh obstaja poklic VLAKOVODJA, za katerega pravzaprav nisem nikoli razumel kaj za vraga so nekoč počenjali na recimo potniškem vlaku, ki je dnevno vozil v nespremeneni sestavi. Se oproščam, ampak otroštvo sem preživel z mnogimi sosedi vlakovodji, ki so bili sila pomembne živine, le tega niso znali nikoli povedati, kaj pravzprav počenjajo, razen da pišejo iz dneva v dan enake papirje o bolj ali manj enaki sestavi vlaka....
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Poklic vlakovodje še obstaja in njihovo delo je v času, ko je vse več daljinsko vodenih postaj še pomembnejše. Preprosto rečeno je vlakovodja delovodja pri vlaku. Vlakovodje spremljajo le vlake, ki delajo na medpotnih postajah, tistih, ki so brez lastnega premikalnega osebja in je pri tovornih vlakih odgovoren za dostavo in prevzem vagonov, pregled tovora, zavorni preizkus in tudi spremne dokumente. Pri potniških vlakih je bil vlakovodja le pri tistih, ki so imeli v svoji sestavi prtljažni vagon in so v njem prevažali kolesa, pa tudi manjše pošiljke in pošto. Zdaj je takih vlakov vse manj, s tem pa tudi potniških vlakovodij ni več, namesto njih je pri nekaterih vlakih vodja vlaka, drugje pa so sprevodniki. Poleg vlakovodij, ki spremljajo vlake in organizirajo njihovo delo po progi, so na velikih ranžirnih postajah tudi popisni vlakovodje, ti skrbijo samo za sestavo in dokumentacijo vlakav. Ko sem bil prometnik, sem vlakovodje zelo cenil, kajti dober vlakovodja ti je lahko zelo olajšal delo na postaji.
Zadnjič spremenil Tabolši, dne 20.09.2024, 17:58, skupaj popravljeno 1 krat.
Pa kaj bi brez domišljije;svet in ljudje bi bili dolgočasni.
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Tudi na Fiatu 0xx, ki je zjutraj vozil na relaciji Šentilj - Pliberk, je bil vlakovodja, ki je "uradoval" v prtljažnem oddelku. Dogajalo se je v SFRJ pred 40+ leti.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Tudi testni center Velim ni imun na nesreče.


Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Zgleda stadler sedno ni odpravu problemov s prezracevanjem na kissih, glede na to da majo pecko not
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Se že ve kaj je razlog iztirjenja?
Mislite, da so kaj zadeli ponoči, ker če pogledaš desni odbojnik se vidi da je nekaj zmečkan. Pa tudi lepo so zakrili fotografijo s tistim vogalom spodaj.
Mislite, da so kaj zadeli ponoči, ker če pogledaš desni odbojnik se vidi da je nekaj zmečkan. Pa tudi lepo so zakrili fotografijo s tistim vogalom spodaj.
Tisti, ki pravijo, da je nemogoče, naj se umaknejo tistim, ki delajo, kar je nemogoče.
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Tisto ni zakrito, je prej streha vagona, ki ga uporabljajo za teste. Verjetno je test spodletel, ali pa priprava na test, ker realno nikoli ne potekata dva dinamična testa, za dva različna naročnika hkrati. Že kakšen teden dni nazaj je spodletel test obremenjenega omrežja. Na Velimu delajo precej različne teste, ki jih na odprti progi niti nočeš videti.
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Očitno je spodletel test vpliva obremenitve omrežja na garnituro oz. test vleke ob simulaciji obremenjevanja omrežja. Vectron ali KISS je deloval z EDZ, in obratno z vleko na polno.