
Nadgradnja hrvaških prog
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Vidim da su pojedinci poprilično jalni na 85% sredstava iz EU. Da vas podsjetim... o tome odlučuje Bruxelles, a ne mi "bijedni" Hrvati.. a još uvijek više uplaćujemo u zajedničku kasu nego što je koristimo 

Re: Nadgradnja hrvaških prog
V to boš pa težko prepričal večino prebivalcev EU. Hrvaška ima drugi najmanjši BDP na prebivalca po kupni moči in v skladu s tem dobi na razpolago veliko nepovratnih sredstev. Da jih ne izkorišča je problem na Hrvaškem. Sicer si pa poglej https://www.bbc.com/news/uk-politics-48256318, kjer boš našel bolj ali manj vse podatke. Zakaj je Hrvaška slab prejemnik, vendar še vedno prejemnik in ne neto plačevalec, denarja iz EU boste pač morali sami razčistiti, kakor tudi Slovenci. Končno Čehi prejemajo veliko večji delež denarja iz EU (~4-5x merjeno v % BDP) kot Slovenija in 2-3x več kot druga najbolj revna država EU po BDP merjenem po kupni moči. Če bo pa kdo gledal podatke v linku, naj ga za boga milega nikar ne vrže na rit, da je Belgija velika prejemnica sredstev. Razlog je financiranje EU administracije v Bruslju (podobno velja za Luksemburg).Vidim da su pojedinci poprilično jalni na 85% sredstava iz EU. Da vas podsjetim... o tome odlučuje Bruxelles, a ne mi "bijedni" Hrvati.. a još uvijek više uplaćujemo u zajedničku kasu nego što je koristimo
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: Nadgradnja hrvaških prog
A čemu onda plakanje kao da smo mi krivi za poticaje iz Bruxellesa??Ljubitelj napisal/-a:V to boš pa težko prepričal večino prebivalcev EU. Hrvaška ima drugi najmanjši BDP na prebivalca po kupni moči in v skladu s tem dobi na razpolago veliko nepovratnih sredstev. Da jih ne izkorišča je problem na Hrvaškem. Sicer si pa poglej https://www.bbc.com/news/uk-politics-48256318, kjer boš našel bolj ali manj vse podatke. Zakaj je Hrvaška slab prejemnik, vendar še vedno prejemnik in ne neto plačevalec, denarja iz EU boste pač morali sami razčistiti, kakor tudi Slovenci. Končno Čehi prejemajo veliko večji delež denarja iz EU (~4-5x merjeno v % BDP) kot Slovenija in 2-3x več kot druga najbolj revna država EU po BDP merjenem po kupni moči. Če bo pa kdo gledal podatke v linku, naj ga za boga milega nikar ne vrže na rit, da je Belgija velika prejemnica sredstev. Razlog je financiranje EU administracije v Bruslju (podobno velja za Luksemburg).Vidim da su pojedinci poprilično jalni na 85% sredstava iz EU. Da vas podsjetim... o tome odlučuje Bruxelles, a ne mi "bijedni" Hrvati.. a još uvijek više uplaćujemo u zajedničku kasu nego što je koristimo
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Slovenska psiha! Saj poznaš tisti slovenski pregovor:A čemu onda plakanje kao da smo mi krivi za poticaje iz Bruxellesa??
"Naj mi crkne krava, samo da bosta sosedu dve"
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Ehhh! Stara špreha.. 

- leteči vlak
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2589
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Vest se sicer ne nanaša na infrastrukturo železnic na Hrvaškem, temveč na operaterje. Kot vse kaže, se HŽ Cargo počasi poslavlja s proge Ploče−Metković−Čapljina.
Slobodna Dalmacija: HŽ Cargo šalje 32 radnika iz Ploča na burzu rada. Za sve su okrivili virus, a željezničari su ogorčeni
Luka Ploče posluje stabilno. Prav tako se količina tovora, prepeljanega po Neretvanski železnici, ne zmanjšuje. A kontinuirana prisotnost neposrednega konkurenta- Enna Trans (nekdanji PPD) je naredila svoje. Dovolj zgovoren podatek je tudi ta, da je v zadnjem obdobju HŽ Cargo na celotni progi posedoval le eno modernizirano Đuro (HŽ 2041). V preteklih letih so večinoma nastopali z dvema Aseama in Đuro na premiku.
Mednarodnega potniškega prometa že šest let ni več, lokalni promet pa je prav toliko časa nadomeščen z avtobusi.
Slobodna Dalmacija: HŽ Cargo šalje 32 radnika iz Ploča na burzu rada. Za sve su okrivili virus, a željezničari su ogorčeni
Luka Ploče posluje stabilno. Prav tako se količina tovora, prepeljanega po Neretvanski železnici, ne zmanjšuje. A kontinuirana prisotnost neposrednega konkurenta- Enna Trans (nekdanji PPD) je naredila svoje. Dovolj zgovoren podatek je tudi ta, da je v zadnjem obdobju HŽ Cargo na celotni progi posedoval le eno modernizirano Đuro (HŽ 2041). V preteklih letih so večinoma nastopali z dvema Aseama in Đuro na premiku.
Mednarodnega potniškega prometa že šest let ni več, lokalni promet pa je prav toliko časa nadomeščen z avtobusi.
Aljaž
- lokomotivček tomaž
- Poznavalec
- Prispevkov: 18
- Pridružen: 05.09.2022, 8:55
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Fajn bi bilo, če bi tudi v Sloveniji en tako "seciral" projekte prometne infrastrukture na Youtubu.
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Mislim da je to kar je na https://www.krajsamorazdalje.si/ boljse in lepse predstavljeno kot tale razmeroma amaterski video na HZ.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
- lokomotivček tomaž
- Poznavalec
- Prispevkov: 18
- Pridružen: 05.09.2022, 8:55
Re: Nadgradnja hrvaških prog
Ta videe dela nekdo, ki mu je to v veselje. Zato so amaterski in ne profesionalni.
Re: Nadgradnja hrvaških prog
pa res, videl sem HZ infra logotip spodaj v videu, nisem pa pogledal kdo je dejansko objavil..lokomotivček tomaž napisal/-a: ↑18.02.2025, 21:19 Ta videe dela nekdo, ki mu je to v veselje. Zato so amaterski in ne profesionalni.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)