Ne
Koralmbahn
Re: Koralmbahn
Ne v smislu da nimajo 3 kV DC ali ne v smislu širitev Westbahna k nam oz. v Italijo?
Re: Koralmbahn
Možnosti da se razširi k nam so majhne, razen če SŽ čez noč doživijo petkratno povečanje števila potnikov v mednarodnem prometu. Poleg tega bo že predviden IR pobral večino potnikov, ker imajo ti ponavadi več postankov v kombinaciji s sodelovanjem z ÖBB pa te že dejansko preusmeri stran od WB. Širitev v Italijo ni nemogoča, garnitura je tam že odobrena, v kratkem pa ni pričakovana. Po odprtju predora pod Semmeringom so svoj prihod na Dunaj napovedali tudi Italijani s svojo FR 1000.
Stadlerji bodo pa zelo podobni švicarskim.
Stadlerji bodo pa zelo podobni švicarskim.
Re: Koralmbahn
Malce smešno. Prideš iz Maribora v Graz samo 10min prej kot iz Beljaka 

Tisti, ki pravijo, da je nemogoče, naj se umaknejo tistim, ki delajo, kar je nemogoče.
Re: Koralmbahn
Da! V mislih že imajo tudi širitev proti Benetkam ali Trstu.
To so bile govorice. Druga verzija pa je, da so garniture najete za 6 let z možnostjo odkupa. Če WB izkoristi to možnost, je širitev čez mejo vsekakor mogoča.
V bistvu sneti direktno s SBBjeve proizvodne linije, z že zrihtanimi vsemi odobritvami. Edina razlika naj bi bili usnjeni sedeži v vseh razredih. Zato bodo tudi tako hitro v prometu, v manj kot 1 letu. Novica je sicer res uradna šele od včeraj, a pogovori so tekli že vsaj pol leta.
Gre za nekaj podobnega, kot ko je Srbijavoz snedel SOKO direktno z Westbahnove proizvodne linije za Kisse. Zato so skoraj identični.
Re: Koralmbahn
Kaj pa če pride do neke okvare na garnituri, ostali dve ne bosta mogli pokriti vseh voženj. Ali bo potem prišlo direktno do odpovedi vlakov ali imajo še kakšne rezerve?
Tisti, ki pravijo, da je nemogoče, naj se umaknejo tistim, ki delajo, kar je nemogoče.
Re: Koralmbahn
Vir je prijatelj, ki dela na WBju in je bil vpleten v to zgodbo s temi tremi garniturami tako, da niso govorice o tem, da gredo garniture k SBBju. In moj NE je še je nanašal na njegovo fantaziranje, če bi WB prišel v Slo in ne na Italijo.TGV Lyria napisal/-a: ↑13.03.2025, 13:41Da! V mislih že imajo tudi širitev proti Benetkam ali Trstu.
To so bile govorice. Druga verzija pa je, da so garniture najete za 6 let z možnostjo odkupa. Če WB izkoristi to možnost, je širitev čez mejo vsekakor mogoča.
V bistvu sneti direktno s SBBjeve proizvodne linije, z že zrihtanimi vsemi odobritvami. Edina razlika naj bi bili usnjeni sedeži v vseh razredih. Zato bodo tudi tako hitro v prometu, v manj kot 1 letu. Novica je sicer res uradna šele od včeraj, a pogovori so tekli že vsaj pol leta.
Gre za nekaj podobnega, kot ko je Srbijavoz snedel SOKO direktno z Westbahnove proizvodne linije za Kisse. Zato so skoraj identični.
Re: Koralmbahn
V Münchenu jih rešuje BRB in potegne njihovo linijo. Ne vem pa kdo jih bo reševal v Frankfurtu, Zürichu ter Beljaku
Re: Koralmbahn
Rezerv ni, ker dvopodni ne smejo čez Semmering, zato tudi govorice o šest letnem najemu, saj se pričakuje takrat odpravo te omejitve. Gre pa tako samo za predvideno pet parov na dan. Če vseeno garniture ni na voljo, se naslednji vlak odpove, v določenih primerih pa te v Avstriji dajo na ÖBB, če gre za izredni primer.
Re: Koralmbahn
Tudi če bi dvopodni smel čez hribe in doline jih ni dovolj, ker komajda pokrivajo obstoječe linije.Re 4/4 napisal/-a: ↑13.03.2025, 19:35
Rezerv ni, ker dvopodni ne smejo čez Semmering, zato tudi govorice o šest letnem najemu, saj se pričakuje takrat odpravo te omejitve. Gre pa tako samo za predvideno pet parov na dan. Če vseeno garniture ni na voljo, se naslednji vlak odpove, v določenih primerih pa te v Avstriji dajo na ÖBB, če gre za izredni primer.
Pustolovščina z CRRC pa je tako ali tako šla svojo pot
Re: Koralmbahn
Čez bodoči bazni predov v Semmeringu bodo dvopodni lahko vozili?Re 4/4 napisal/-a: ↑13.03.2025, 19:35
Rezerv ni, ker dvopodni ne smejo čez Semmering, zato tudi govorice o šest letnem najemu, saj se pričakuje takrat odpravo te omejitve. Gre pa tako samo za predvideno pet parov na dan. Če vseeno garniture ni na voljo, se naslednji vlak odpove, v določenih primerih pa te v Avstriji dajo na ÖBB, če gre za izredni primer.
Re: Koralmbahn
[/quote]
Čez bodoči bazni predov v Semmeringu bodo dvopodni lahko vozili?
[/quote]
Tako je. Za obstoječo progo so previsoki za nekatere predore, zato se je tudi šlo v najem SBBjevih Girunov.
Čez bodoči bazni predov v Semmeringu bodo dvopodni lahko vozili?
[/quote]
Tako je. Za obstoječo progo so previsoki za nekatere predore, zato se je tudi šlo v najem SBBjevih Girunov.
Tisti, ki pravijo, da je nemogoče, naj se umaknejo tistim, ki delajo, kar je nemogoče.