Ampak ne tam, kjer bodo vozili Mirei, tj. največ do Breclava in Českih Budejovic. Južna Češka ima 25 kV.
Informacije o OBB
Re: Informacije o OBB
Re: Informacije o OBB
Sem res moral par dni zadržati odgovor na tole, do včeraj, ko sem se s "katastrofo" peljal skoraj 5 ur od Innsbrucka vse do Benetk.Re 4/4 napisal/-a: ↑22.02.2025, 18:40 Kaj je bilo mišljeno za kaj, nima nobene veze. RailJet blagovno znamko lahko teoretično daš vsakemu vlaku. Mireo gre predvideno na IR, pa četudi bo potem to RJR (RailJet Regio, kot se šalijo na enem izmed forumov), ta novi KIssi pa bodo RailJet v daljinskem prometu, tam kjer seveda infrastruktura dovoljuje dvopodne vlake. Je kar nekaj predorov, kjer ne bo vozil. Ampak do tega je še daleč, sedaj je potrebno odpraviti katastrofo po imenu RJ2. Skoraj na nivoju 312, ko so prišli v promet.
Še vedno ne spreminjam mnenja, da gre za enega najboljših vlakov na dolge proge trenutno na trgu. Če ne kar najboljšega. Vožnja je bila brezhibna, iz 5 min zamude v Veroni smo na koncu naredili 1 min naskoka v Mestrah. Kar se lege na tirih in voznega udobja tiče, pelje gladko scat vse italijanske Frecce (ne glede ali 700 ali 1000), da o Rockih niti ne razpravljamo. Dokazano na odseku med Verono in Benetkami. O notranjem udobju pa je sploh škoda razpravljati, mislili so tako rekoč na vse. Razen tistih nesrečnih Business kupejev in prevlek, ki očitno zadržujejo umazanijo, je vse ostalo na zavidljivo visokem nivoju.
Če so pa edini problem vrata, ki so se odprla na napačni strani - kdo daje dovoljenje za odpiranje vrat? Vlak sam od sebe že ne.
Drugi problem naj bi bil ta, da DANI garniture ne marajo menjav lokomotiv med vožnjo. No, v dveh nočeh zapored na Nightjetu nove generacije se ni nič posebnega zgodilo pri menjavah, šlo brez težav. Razen tega, da v Münchnu 20 min ni bilo od nikoder nobenega premikača, da bi zapel lokomotivo na NJ 421 do Innsbrucka, in smo pridelali pol ure zamude na ta račun. Sicer tudi za NJ same pohvale, tako novi spalnik z vzdolžnimi posteljami kot mini kabina sta super.
Re: Informacije o OBB
Saj vemo da če se pogovarjamo o primerljivosti udobja, se začne merilo pri ETR 500. Sicer je pa udobje subjektivna stvar.
Če bi strojevodja zgolj pritisnil napačni gumb za odprtje ustreznih vrat, potem ne bi bi nihče govoril o tem škandalu in internih pismih da je na mizi izločitev RJ2 setov? Ravno vlak preko glavnega računalnika in vodil sprejema ukaze iz pulta. Siemensove napake na WTB in nesreča na Brennerju sploh ni stara zadeva, kjer so potem vsi po vrsti začasno prepovedali WTB.
To da nisi doživel motnje v dveh dneh ne pomeni čisto nič. Te napake so pogostejše na RJ2 Sedaj obstaja evropska praksa, ki se vrača k železniškim koreninam, kjer se naredi testno nekaj sto tisoč kilometrov s "prototipi" in se v tem času zazna vse težave, ki se jih odpravi in s tem so serijski modeli pripravljeni za takojšnji promet. Tudi SŽ se je zgleda spomnil da bo dva dizel Flirta iz drugega naročila uporabil testno. To so še Romuni začeli delati. ÖBB pa direktno v promet in sedaj jok, ker... enako kot je bilo s Talenti 3, občasno vse zamrzne. Pa dobro, sej vse gre na stroške Siemensa, ampak ÖBB pa je tisti, ki si potem umaže ime.
Še vedno pa ni nobenij indicev, da bo DANI prihodnost Evrope, čeprav se Siemens to trudi spremeniti. Zaenkrat bo ostal nišni in kar precej drag model. Prednost menjave lokomotive večina več ne vzame kot nekakšno prednost. Vsaj tri države se, če se le da, Vectrona tudi izogibajo.
Nekje vem da se je razvijala tudi poceni alternativa NJ setom, kot modularni vagoni za najem, samo je to zagonsko podjetje očitno poniknilo. Francozi pa veš da so se odločili za klasiko. 180 vagonov.
Če bi strojevodja zgolj pritisnil napačni gumb za odprtje ustreznih vrat, potem ne bi bi nihče govoril o tem škandalu in internih pismih da je na mizi izločitev RJ2 setov? Ravno vlak preko glavnega računalnika in vodil sprejema ukaze iz pulta. Siemensove napake na WTB in nesreča na Brennerju sploh ni stara zadeva, kjer so potem vsi po vrsti začasno prepovedali WTB.
To da nisi doživel motnje v dveh dneh ne pomeni čisto nič. Te napake so pogostejše na RJ2 Sedaj obstaja evropska praksa, ki se vrača k železniškim koreninam, kjer se naredi testno nekaj sto tisoč kilometrov s "prototipi" in se v tem času zazna vse težave, ki se jih odpravi in s tem so serijski modeli pripravljeni za takojšnji promet. Tudi SŽ se je zgleda spomnil da bo dva dizel Flirta iz drugega naročila uporabil testno. To so še Romuni začeli delati. ÖBB pa direktno v promet in sedaj jok, ker... enako kot je bilo s Talenti 3, občasno vse zamrzne. Pa dobro, sej vse gre na stroške Siemensa, ampak ÖBB pa je tisti, ki si potem umaže ime.
Še vedno pa ni nobenij indicev, da bo DANI prihodnost Evrope, čeprav se Siemens to trudi spremeniti. Zaenkrat bo ostal nišni in kar precej drag model. Prednost menjave lokomotive večina več ne vzame kot nekakšno prednost. Vsaj tri države se, če se le da, Vectrona tudi izogibajo.
Nekje vem da se je razvijala tudi poceni alternativa NJ setom, kot modularni vagoni za najem, samo je to zagonsko podjetje očitno poniknilo. Francozi pa veš da so se odločili za klasiko. 180 vagonov.
Re: Informacije o OBB
Pa tudi 500tko Railjet objektivno prekosi. Je pa res kar se vožnje tiče najboljša od "Frecciarossa" družine. pa čeprav brez zračnega vzmetenja.
A si prepričan? Tudi ko so pri ÖBB naročali nočne vlake, se je govorilo o vagonih. Bilo je cel kup variant, kako naj bi izgledalo, potem pa je prišla ven fiksno speta 7-vagonska garnitura. Glede na želje v francoskem razpisu, kjer so eksplicitno navedene "mini kabine", se zna na koncu zgoditi tudi DANI.
Klasike pa so že v gradnji za Italijane, pri Firemi s sodelovanjem Škode. Tudi zelo zanimiv projekt, me zanima kako bo to na koncu izgledalo.
Re: Informacije o OBB
Kaj se je govorilo pri ÖBB je nepomembno. Zakaj so vzeli poleg krmilni vagon, še danes nihče ne ve. Aja, se govori da jih je Siemens prepričal, zaradi poenotenja z RJ2. Tudi poraja se vprašnje zakaj ÖBB razmišlja da bi jih sedaj odobril za 230 km/h (trenutno je odobren za 200), ker to v praksi seveda pomeni da ne bo več dodajanja ostalih vagonov. Že tako so pri ÖBB ugotovili, da je to predrag špas in kličejo kogarkoli da pomaga, s tem bi jih pa samo odganjali.
Če pri Francozih glede na zahteve notranjosti, že določaš model, je to že prva napaka... Po forumih znaš prebrati, da DANI trenutno sploh ni možno odobriti v Franciji. Na Nizozemskem je odoben za vleko izključno z Vectronom. V vsak vagon pa lahko stlačiš karkoli si želiš. Teh 180 vagonov bo tako ali tako samo menjava za tiste predelane Corail. 30 bimodalnih lokomotiv pa bi res znal Stadler pobrati, ker je Vectron DM neuporabna stvar za to in ker so se Francozi na grd način naučili, ko so kupovali dizelske Prime, ker so bile enostavno pretežke za določene njihove proge. In tako je teh 400 lokomotiv ostalo samo na papirju.
Druga napaka pa je razumevanje koncepta nočni vlak. Zadeva cele dneve stoji, zato je vagon še vedno zakon, ker finančno prideš najceneje skozi. Na Švedskem so pripombe ker se načrtujejo vagoni z svetlim profilom primernim za celinsko Evropo in ne skandinavski profil, ki je Švedom zaradi dodatnega prostora na vagonu ljubši. Tudi Slovaki in Poljaki želijo vagone za nočni promet, kar pa je že jasno da DANI to zagotovo ne bo.
Če pri Francozih glede na zahteve notranjosti, že določaš model, je to že prva napaka... Po forumih znaš prebrati, da DANI trenutno sploh ni možno odobriti v Franciji. Na Nizozemskem je odoben za vleko izključno z Vectronom. V vsak vagon pa lahko stlačiš karkoli si želiš. Teh 180 vagonov bo tako ali tako samo menjava za tiste predelane Corail. 30 bimodalnih lokomotiv pa bi res znal Stadler pobrati, ker je Vectron DM neuporabna stvar za to in ker so se Francozi na grd način naučili, ko so kupovali dizelske Prime, ker so bile enostavno pretežke za določene njihove proge. In tako je teh 400 lokomotiv ostalo samo na papirju.
Druga napaka pa je razumevanje koncepta nočni vlak. Zadeva cele dneve stoji, zato je vagon še vedno zakon, ker finančno prideš najceneje skozi. Na Švedskem so pripombe ker se načrtujejo vagoni z svetlim profilom primernim za celinsko Evropo in ne skandinavski profil, ki je Švedom zaradi dodatnega prostora na vagonu ljubši. Tudi Slovaki in Poljaki želijo vagone za nočni promet, kar pa je že jasno da DANI to zagotovo ne bo.
Re: Informacije o OBB
Nightjet med Brusljem in Berlinom se z 27.3 ukinja
Re: Informacije o OBB
ÖBB Taurus 1116 216 je dobil novo podobo, na čast Johanna Straussa (200. obletnica njegove smrti/rojstva, ne vem točno). Menda je 13. 5. peljal prvič RJX iz Dunaja v Zürich:
https://presse-oebb.at/news-oebb-neue-j ... &l=deutsch
Meni je všeč, dobro izgleda.
https://presse-oebb.at/news-oebb-neue-j ... &l=deutsch
Meni je všeč, dobro izgleda.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Informacije o OBB
https://youtu.be/mpEVaGQEInI?si=T6bOpm6y7i6ysBBs
V tej oddaji so prikazani vsi križi in težave EU čezmejnih povezav
V tej oddaji so prikazani vsi križi in težave EU čezmejnih povezav