1. Kaj pomeni TEN+ oznaka poleg RIC oznake?
2. Čemu je naveden cel seznam držav, če pa so vagoni po standardu RIC? Ni ta seznam ponavadi naveden pri nestandardnih vagonih (in označuje homologacijo)?
3. Zakaj sta Belorusija in Ukrajina navedeni z zvezdico?
4. Na spletni strani UIC so na seznamu podpisnikov RIC navedeni prevozniki, ne pa homologacijska telesa (ERA oz. AŽP)? To ureja izmenjavo RIC vagonov, kako pa je s homologacijo le-teh?
Oznaka na sliki je posledica želje Madžarov, glede na to, kje vse so predvidevali da bo vozil vagon.
1) TEN (Trans-European Network) Vagon, ki je odobren skozi cikel TSI odobritve. To oznako imajo tudi tovorni vagoni. Plus ali minus nimam točnega podatka verjetno v smeri , ja ali ne. Če vagon ne bo vozil po TEN, je lahko samo RIC popolnoma dovolj, če proga ni po TSI ali pa so nacionalni predpisi takšni. Katere proge so TEN pa je jasno. Glavni koridorji.
2) Odprte točke in TSI. Standard TSI kot splošno in odprte točke, ki imajo namen da ne ovirajo nadaljnega razvoja podsistemov. TSI dopušča, da lahko določeni podsistemi odstopajo od tega standarda, zato RIC tukaj več ne velja, ker tega ne predpisuje. Še vedno pa sta RIC in pri tovornih RIV osnovni standard za vagone.
3) Delna odobritev v naštetih državah, povečini samo do mejne postaje, kjer se izvaja predaja med sosednjima upravama. Omemjene države imajo v ta namen dvotirno širino na istem tiru na teh mejnih postajah To imajo tudi SŽ Stadlerji A*. Delna odobritev v Avstriji. Torej brez odobrtive na D4Xl progah. Za vožnjo po ruski širini je zadolžen drug standard in bi imel vagon še dodatne tri črke. Izjema je sedaj Baltik, ki gre iz ruskega v TSI, ki ima za rusko širino posebne pogoje. Izjema bo ostala Litva, ki mora zagotavljati ruskim vagonom tranzit do Kaliningrada.
4) Oznaka RIC/RIV na vagonih pomeni, da je vagon poleg tega, da je bil odobren v skladu z veljavnimi predpisi, izpolnjuje tudi predpise železnice kot tehnična enotnost (TU) in določbe v Kodeksu UIC ter kot izpolnjuje vse predpise, ki veljajo za zadevno vrsto v mednarodnem prometu. Ti vagoni so popolnoma interoperabilni. Ko je vagon narejen kot RIC ali RIV, je odobren takoj ko prejme UIC kodo, razen če so poleg TSI standardi. Vagon brez resnih testiranj odobri tisto telo, ki podeljuje te številke. Ponavadi nacionalna agencija ali ministrstvo, ki je tudi dalo vagon v register. Vsaka država je imela različno, sedaj to prevzemajo nacionalne agencije, ki imajo povezavo z enotnim evropskim registrom. Če je pa v igri še TSI, pa ponavadi prevzame ERA, razen če je vagon namenjen izključno voźnji v notranjem prometu, potem to ponavadi prevzame nacionalna agencija. Lastnik votnega parka se odloči sam, ponavadi pa najraje pooblasti proizvajalca.