Dobrodošli v Nemčiji

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 907
Pridružen: 05.08.2020, 21:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Imam morda malce bolj neumno vprašanje, ampak vseeno. Zanima me, kakšna je razlika med ICE 3 Velaro D (torej 407) in ICE 3 neo? Na videz se mi zdita identična. Vem pa da je prvi začel voziti že cca. 15 let nazaj, drugi pa šele pred kratkim, ampak, kje je še razlika? Za vse odgovore se že vnaprej zahvaljujem!
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4231
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a mkx »

Očitno ni neke velike funkcionalne razlike ... so pa najbrž manjše razlike, ki opravičujejo uvrstitev v svojo serijo. Če drugega ne, ima 408 nekaj manj sedežev v standardni konfiguraciji kot 407 (439 proti 460) in malenkost težji je (460t proti 454t).
LP, Metod
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4543
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Seriji sta na pogled enaki, ker prihajata iz iste družine Velaro iz katere je tudi Eurostar varianta, le da ima Eurostar dve garnituri v enem, kar pomeni da če pride od okvare na enem delu, še vedno deluje ostala polovica neodvisno od okvarjene. Med vagonoma 8 in 9 je ta meja. Staro pravilo pri Eurotunelu, kjer morajo biti kritični sistemi podvojeni. Poleg tega so želeli pri DB da bi bili lahko vozili v spregi obe generaciji o katerih sprašuješ. Ampak je spet nekdo nekoga žejnega peljal čez vodo in to zaenkrat ni moźno. Pri takšnih vlakih razvoj in vsa testiranja trajajo več kot 5 let, zato je logčino da pri razpisu oddaš to kar še imaš. Siemens tako ali tako zaostaja pri Velaro Novo generaciji. Glavne razlike o katerih sprašuješ, so zgolj v notranji opremi in Siemens sedaj sam vgrajuje lastni sistem za nadzor vlaka Trainguard 200, 407 pa ima še Hitacija.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 824
Pridružen: 11.04.2014, 20:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4231
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a mkx »

Na podobno temo so bile šale (ampak vsaj takrat precej brez osnove) na temo TGV logotipa okoli leta 2000.

Takole je izgledal logo:

Slika


Takole pa obrnjen za 180°:

Slika
LP, Metod
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 907
Pridružen: 05.08.2020, 21:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Čez vikend sem po dolgem času zopet bil v Allgäuju. Sicer nisem imel časa obiskati nobene tamkajšnje železniške postaje, sem pa opazil, da regionalni vlaki iz Ulma/Ausburga/Münchna v smeri Oberstdorfa vozijo le do Sonthofna (enako kot skoraj 2 leti nazaj ko sem bil v istih krajih). So zopet bobri onemogočili železniško progo kot takrat ali kaj je razlog, ve kdo? Hvala vsem za odgovore!
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2755
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

vidkrt napisal/-a: 07.09.2025, 21:07 Čez vikend sem po dolgem času zopet bil v Allgäuju. Sicer nisem imel časa obiskati nobene tamkajšnje železniške postaje, sem pa opazil, da regionalni vlaki iz Ulma/Ausburga/Münchna v smeri Oberstdorfa vozijo le do Sonthofna (enako kot skoraj 2 leti nazaj ko sem bil v istih krajih). So zopet bobri onemogočili železniško progo kot takrat ali kaj je razlog, ve kdo? Hvala vsem za odgovore!
V Oberstdorfu je pred časom gorela kretniška postavljalnica ali nekaj takega. Verjetno se to še popravlja.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 824
Pridružen: 11.04.2014, 20:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 824
Pridružen: 11.04.2014, 20:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Odgovori