
http://sl.wikipedia.org/wiki/Openski_tramvaj
Tukaj tudi jasno piše, da je proga potekala do sedanjega Oberdankovega trga /Piazza Oberdan/, ki pa se je takrat imenoval Piazza della Caserma.
Poglejmo si sedanje stanje postaje na Oberdankovem trgu skozi @milchi-jev objektiv še enkrat...

...in pred 100 leti


Še kje je potekala proga; v začetku od Oberdankovega trga do Opčin, potem pa so jo podaljšali do nove železniške postaje državnih železnic na Opčini.
Še postaje iz wikipedije...na žalost samo v italijanščini in nemščini
0,000 Piazza Oberdan 3 m
0,405 Piazza Scorcola 17 m
0,440 Beginn Schienenseilbahn
0,693 Sant’ Anastasio 55 m
0,838 Ausweiche Schienenseilbahn
0,983 Romagna 115 m
1,237 Ende Schienenseilbahn
1,274 Vetta Scorcola 177 m
1,823 Cologna Campo Sportivo 210 m
2,140 Cologna Chiesetta 221 m
2,695 Conconello 263 m
3,573 Banne 305 m
4,282 Obelisco 343 m
4,582 Campo Romano 330 m
4,765 via Nazionale 330 m
5,175 Villa Opicina 329 m
Še shema proge...
http://www.tramdeopcina.it/tram/pages/tt2linea.htm
...in na zemljevidu...
http://lrta.info/articles/images/art0301d.gif
Če pa koga zanima tehnika, uporabljena na tej progi, si lahko ogleda spletno stran ob100 letnici proge...
http://www.tramdeopcina.it/
Če pa koga še zanima kaj več, kaj je pomenila za Slovence na Opčinah, si poglejte v knjižici "100 let Openskega tramvaja", ki jo je izdalo Slovensko kulturno društvo Tabor-Opčine, Trst leta 2007. Jaz sem jo kupil v knjigarni na železniški postaji Trst, lahko pa se pozanimate na sedežu društva Tabor Opčine http://www.skdtabor.it/si/kontakti/
še karikatura iz http://www.tramdeopcina.it/tram/pages/trenovia.pdf
