
https://we.tl/t-pBqMdljRba
Mogoče pa je to mišljeno za vlake Ljubljana - Hrušica.....tam nekako je smisel zagotoviti višjo hitrost tudi čez postajno območje...Tin€ napisal/-a: ↑02.10.2024, 20:19 V kolikor je potrebno varčevati (beri ne razsipavati denarja) je potrebno oklestiti prevozno hitrost preko postaje. Nobeden, prav nobeden vlak ne prevozi postaje brez zaustavitve, da bi jo pa prepeljal z hitrostjo 100 km/h je pa metanje denarja z lopato skozi okno.
niti Ljubljana, ki je bistveno bolj obremenjena postaja ne bo mela prevoza z 100km/hmkx napisal/-a: ↑02.10.2024, 22:40
Katere, LP? Bi rad videl LP Ljubljana - Hrušica brez postanka na Jesenicah (Hbf).
Prevoze skozi postajo bodo kvečjemu imeli tovorni vlaki in morda kdaj v prihodnosti mednarodni vlaki, pri nobenem najbrž ni potrebna hitrost vožnje preko postajnega območja s 100km/h. Po moji oceni bi bila podvojitev (s sedanjih 35km/h na 70km/h) že čisto spodoben dosežek.
Na območju postaje Jesenice ni nobenih geografskih ovir, da se ne bi omogočila spodobna hitrost 100 km/h pri vožnji po galvnem prevoznem tiru, še zlasti ker je hitrost nato proti meji 120 km/h po Programu omrežja za 2024. Zgornji ustroj vsake proge obnovljene po zahtevanih standardih pa zagotavlja hitrost 100 km/h. Edin strošek so tako mogoče večji razmiki med signali. Kje pa piše, da se morajo tovorni vlaki ustavljati na meji, načelno so to samo kaprici določenih uprav! No potniški se bodo ustavljali, toda razlika je s kakšno hitrostjo pripelje vlak na postajo in iz nje odpelje. Počasi se bo potrebno navaditi, da vlaki skozi postaje brzijo.Tine: V kolikor je potrebno varčevati (beri ne razsipavati denarja) je potrebno oklestiti prevozno hitrost preko postaje. Nobeden, prav nobeden vlak ne prevozi postaje brez zaustavitve, da bi jo pa prepeljal z hitrostjo 100 km/h je pa metanje denarja z lopato skozi okno.
In točno tak primer je v Laškem proti Celju. Desetletja je bila hitrost od Laškega proti ovinku v Tremerjih omejena na 80 km/h, kar naenkrat, brez vidnih posegov v progo pa dvignjena na 110/120/125 km/h. In potniški vlaki prav komot pospešijo in nato zmanjšajo hitrost. Seveda je pa vprašanje časovni pridobitek, saj tega vedno pretežno določajo počasni odseki in vmesni postanki. Samo, če gledamo koliko sekund se pa pridobi, smo pa na nivoju civilne "iniciative" v Mednem, ki pravi, da se za 59 s pridobitka ne splača narediti novo traso in vložiti ne vem koliko denarja. Ker potem se enako lahko povprašamo, zakaj se sploh splača graditi za višje hitrosti, končno kaj pa je 5-10 minut pridobitka iz Mb v Lj. In naslednji pomislek takšne "iniciative", prodobili bi le potniki na diretnem valku, teh pa je malo. Imajo prav, kar bom pokazal z diagramom vožnje med Ormožem in Pragerskim (lok), ki sem ga nehote posnel pred dnevi po kolesarjenju v Ormož. Kot je videti je vlak vozil dokaj urno, toda končni rezultat (brez čakanja na križanja, mislim da so bila 2 ali 3 s potniškimi) je bil pa piškavih 45 minut za 39 km proge in razen enega daljšega odseka je samo pospeševal in zaviral.To je tako, kot če se krašji odsek (npr. 2 km) proge obnovi za hitrost 120km/h, na obeh koncih pa je progovna hitrost recimo 60km/h ...
Glede obnove nič,je pa ena novica v zvezi z Jesenicami in železnico
Pa dobro a je res treba ta link popat sem, a res misliš da forumaše to zanima. S takim nabijanjem postov in butastimi objavami forum žal izgublja na vrednosti.Jusk88 napisal/-a: ↑27.12.2024, 19:52
Glede obnove nič,je pa ena novica v zvezi z Jesenicami in železnicohttps://www.jesenice.si/medijsko-sredis ... -jesenicah