Pozdravljeni,
na strani 100 je @trackpan dodal fotografijo vrveža na ljubljanski avtobusni postaji na Trgu OF leta 1957. Tramvajski tiri so še , tramvaja ni na nobenega na fotografiji.

Foto: Miloš Švabić hrani Muzej novejše zgodovine Slovenije.
Fotografija je obstala, ker je na serverju goodlifestyle.
Izkoristimo to i dodajmo še nekaj fotk z njihove strani:
Mestni utrip na križišču Dalmatinove in Tyrševe ulice (danes Slovenske ceste). Obdobje med obema vojnama.

Foto: neznan, hrani Muzej novejše zgodovine Slovenije.
Tramvaj št. 15 na Šelemburgovi ulici (danes Slovenska cesta) pri kavarni Rio. Obdobje med obema vojnama

Foto: neznan, hrani Muzej novejše zgodovine Slovenije
Križišče med Šmartinsko in Vilharjevo cesto. Na sredini so opazni tiri.

Fotografija je obstala zato, ker je na serverju zmaga.com
trackpan je dodal tudi fotografijo obnovitve cestišča na Tromostovju (12.12.1945, fotograf Rudi Vavpotič, hrani MNZS),
Obnavljajo cestni tlak me obema tiroma. Vmesne rege zalivajo z bitumnom. Granitne kocke to niso. Ostanki levo spodaj bi lahko bili leseni. Uporabili so enako tehniko (leseno osnovo) kot pri gradnji "krožne proge" leta 1933.

Fotografija se je ohranila zato, ker je na serverju MNZS.
Trackpan je dodal še eno fotografijo Ambroževega trga iz leta 1901, kjer se vidijo tramvajski tiri.
Fotografija je iz wikipedije.
Na strani 101 imamo samo eno fotografijo tramvaja, ki ga je posnel švedski predstavnik SKF-a (tovarne ležajev).
Polovica tramvajev, ki so jih kupili v "Prvi jugoslovanski tovarni vagonov, strojev in mostov d.d." v Slavonskem brodu so bili opremljeni s kotalnimi ležaji.
Tako tudi ta tramvaj št.27, izdelan leta 1932:

Fotografija je obstala na forumu lokomotive.de. Zbirka: Bengt Dahlberg
@trackpan je dodal fotografijo gostilne "Keršič" (Frankopanska 1), ki so jo morali "poravnati", saj je preveč silila na Celovško cesto.

Fotografija je obstala na serverju flickr.
Zraven sta še dve razglednici Šiške...
Obstali sta zato, ker sta na serverju stara-siska.
pozdrav
Darko






