Progovna hitrost čez postajo 160/160/160, proti Ptuju 80/80/80, po loku pa 65.
Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Pa lep pozdrav
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
"Progovna hitrost čez postajo 160/160/160, proti Ptuju 80/80/80, po loku pa 65."
Je že res, da to piše na tablah, je pa na dolgem območju, kmalu za tunelom proti Sl. Bistrici, nekje na onem nasipu, ki se je nekoč podiral, pa vse do nekaj 100 m od zadnjega signala na progi proti Mb (okoli 577 km) vozil prejšni četrtek vlak po polžje, 30 km/h, in vendar ni nikjer nič delal na tej razdalji cca. 4 km. Zanimivo zvečer je vozil skoraj normalno, vendar je še vedno omejitev na 80 km/h, kljub svečano odprti postaji.
Zanimivo pa je, da ko vlak zapusti postajo v smeri Mb se pa hitrost iz 160/160/160 zmanjšana na 120/140/160, in podobno v v smeri proti Bistrici, nedavno urejen odsek menda 160/160/160, samo nekaj let star odsek 120/140/160, da ne govorimo o zanimivi porogovni hitrosti med Sl. Bistrico in Poljčanami 160/100/100, (nekoč je bilo govora o nekakšpnih zavornih procentih?)......
Je že res, da to piše na tablah, je pa na dolgem območju, kmalu za tunelom proti Sl. Bistrici, nekje na onem nasipu, ki se je nekoč podiral, pa vse do nekaj 100 m od zadnjega signala na progi proti Mb (okoli 577 km) vozil prejšni četrtek vlak po polžje, 30 km/h, in vendar ni nikjer nič delal na tej razdalji cca. 4 km. Zanimivo zvečer je vozil skoraj normalno, vendar je še vedno omejitev na 80 km/h, kljub svečano odprti postaji.
Zanimivo pa je, da ko vlak zapusti postajo v smeri Mb se pa hitrost iz 160/160/160 zmanjšana na 120/140/160, in podobno v v smeri proti Bistrici, nedavno urejen odsek menda 160/160/160, samo nekaj let star odsek 120/140/160, da ne govorimo o zanimivi porogovni hitrosti med Sl. Bistrico in Poljčanami 160/100/100, (nekoč je bilo govora o nekakšpnih zavornih procentih?)......
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Nekaj fotografij rusenja nadvoza cez Dunajsko, danes okoli 12h
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Danes se je s svečanostjo in postavitvijo spominske table začelo z deli na prenovi postaje Ljubljana. svečano začelo z deli na prenovi postaje Ljubljana. Zanimivo, za vsako "vaško" postajo, ki se obnavlja je tema, za daleko največjo, na katero se steka večina prometa pa ni posebne teme, zanimivo. Več o svečanosti ob začetku na https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/golo ... peh/724828.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Mogoce bi bilo res fajn imeti novo temo za postajo v Lj... kdo bo odprl?
Par fotk nadvoza v soboto zvecer, ni pa se mi dalo cakati dostave mostne konstrukcije..
Par fotk nadvoza v soboto zvecer, ni pa se mi dalo cakati dostave mostne konstrukcije..
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Vceraj v Litiji:
Potem pa je koncno prisel Kiss iz Dobove proti Ljubljani z 42min zamudo. Ljudje so bili kar nejevoljni, sploh nekaj starejsih saj na tem peronu ni bilo videti nobene klopce
Se ena "klasika"
In pa malo del okoli emonike oz. postaje Ljubljana:
Potem pa je koncno prisel Kiss iz Dobove proti Ljubljani z 42min zamudo. Ljudje so bili kar nejevoljni, sploh nekaj starejsih saj na tem peronu ni bilo videti nobene klopce
Se ena "klasika"
In pa malo del okoli emonike oz. postaje Ljubljana:
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
- Kolopavlak
- Poznavalec
- Prispevkov: 13
- Pridružen: 12.05.2021, 14:27
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Na openrailwaymap.org sem opazil, da je velenjska proga označena za elektrifikacijo, sicer drugje nisem našel kakšne novice o tem,
ampak podpiram idejo, če se ustvari pogoje za taktni promet med Velenjem in Celjem.
Če bi zravnali par ovinkov severno od Polzele (predvsem Podvin pri Polzeli) in bi pridobili s tem morda dve minuti, da bi trenutni najkrajši potovalni čas
med Velenjem in Polzelo skrajšali iz 25 minut na 23 minut, medtem ko bi ga med Celjem in Polzelo podaljšali z izgradnjo dveh novih postajališč:
Celje Plava laguna in Levec, iz najkrajših 20 minut na 22 minut, bi dobili skupaj potovalni čas 45 minut in podobne pogoje za taktni vozni red kot na
kamniški progi. Trenutno Polzela ni na polovici in se potovalni čas podaljšuje zaradi srečavanj na različnih mestih.
Če bi zravnali ovinke, zgradili novi postajališči, elektrificirali progo, uvedli vlake med tednom vsako uro v vsako smer in za vikend na dve uri
(trenutno za vikend tudi avtobusi skoraj ne vozijo med Celjem in Velenjem, lahko bi vlaki zanesljivo opravljali to vlogo),
z zanesljivim potovalnim časom 45 minut namesto zdaj, ko to večkrat traja skoraj eno uro, bi se tudi potniki odločali za vlak na tej relaciji.
Mogoče bi potrebovala rahlo odmaknjena velenjska železniška postaja še dodatno linijo z velenjskim mestnim prometom pa bi vse štimalo.
ampak podpiram idejo, če se ustvari pogoje za taktni promet med Velenjem in Celjem.
Če bi zravnali par ovinkov severno od Polzele (predvsem Podvin pri Polzeli) in bi pridobili s tem morda dve minuti, da bi trenutni najkrajši potovalni čas
med Velenjem in Polzelo skrajšali iz 25 minut na 23 minut, medtem ko bi ga med Celjem in Polzelo podaljšali z izgradnjo dveh novih postajališč:
Celje Plava laguna in Levec, iz najkrajših 20 minut na 22 minut, bi dobili skupaj potovalni čas 45 minut in podobne pogoje za taktni vozni red kot na
kamniški progi. Trenutno Polzela ni na polovici in se potovalni čas podaljšuje zaradi srečavanj na različnih mestih.
Če bi zravnali ovinke, zgradili novi postajališči, elektrificirali progo, uvedli vlake med tednom vsako uro v vsako smer in za vikend na dve uri
(trenutno za vikend tudi avtobusi skoraj ne vozijo med Celjem in Velenjem, lahko bi vlaki zanesljivo opravljali to vlogo),
z zanesljivim potovalnim časom 45 minut namesto zdaj, ko to večkrat traja skoraj eno uro, bi se tudi potniki odločali za vlak na tej relaciji.
Mogoče bi potrebovala rahlo odmaknjena velenjska železniška postaja še dodatno linijo z velenjskim mestnim prometom pa bi vse štimalo.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Kolopavlak napisal/-a: ↑27.11.2024, 20:14 Na openrailwaymap.org sem opazil, da je velenjska proga označena za elektrifikacijo,
Glede na to, da zemljevid na openrailwaymap.org temelji na prostovoljnem delu entuziastov (in njihovih bolj ali manj uradnih informacij) se bojim, da gre pri tem predvsem za mokre sanje. Tudi proga Grosuplje-Kočevje je označena kot načrtovana elektrifikacija, pa tudi o tem nisem nič slišal. Govori se samo o elektrifikaciji proge Ljubljana-Kamnik in Ljubljana-Ivančna Gorica (za del od Ivančne Gorice do Novega Mesta so plani še bitveno bolj "megleni").
Pa tudi če bi bili plani realistični ... bo to pri nas prajalo še do konca stoletja. Še najbolj (ali pa edini) realistični plan na slovenskem delu tega zemljevida je elektrifikacija 2TDK.
LP, Metod
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
"
Sem pa iz zanimanja pogledal vozni red v Velenje. In ugotovil, da je s temi načrtovalci na prvi pogled nekaj narobe. Vlak ki pelje v Velenje (LP 3528) ima križanje v Šoštanju, pa ne boste verjeli, križanje vzame debelih 12 minut, nakar sledi še skromnih 6 minut vožnje.... Razumen človek bi rekel da bi se z zamikom vožnje iz Velenja in morebitnim malenost prejšnim odhodom iz Celja dalo izpeljati brez križanja.... Še bolje pa je vzeti s seboj kolo in se malo razgibati in priti v Velenje istočasno. Sicer je pa podobna zgodba v Škofljici, popldanski vlak iz Kočevja (LP 4516) ima križanje, zato čaka na Škofljici debelih 19 minut. Stalno skočim na kolo in grem s kolesom v Ljubljano, kjer še lahko spijem pivo.....
S stališča voznega reda nič kaj hudega, tudi Domžale niso na sredini voznega časa, pa se pri taktnem prometu vsi vlaki ki vozijo vsako uro srečajo v Domžalah. Problem so nekateri vmesni vlaki, pa se vse da. če se hoče. Avstrijci imajo cel kup takih prog, kjer je urni taktni promet in ni problema. Enkrat se zoptimizira vozni red za en par vlakov in ni več problemov če znaš prištevat 1.Trenutno Polzela ni na polovici in se potovalni čas podaljšuje zaradi srečavanj na različnih mestih.
Sem pa iz zanimanja pogledal vozni red v Velenje. In ugotovil, da je s temi načrtovalci na prvi pogled nekaj narobe. Vlak ki pelje v Velenje (LP 3528) ima križanje v Šoštanju, pa ne boste verjeli, križanje vzame debelih 12 minut, nakar sledi še skromnih 6 minut vožnje.... Razumen človek bi rekel da bi se z zamikom vožnje iz Velenja in morebitnim malenost prejšnim odhodom iz Celja dalo izpeljati brez križanja.... Še bolje pa je vzeti s seboj kolo in se malo razgibati in priti v Velenje istočasno. Sicer je pa podobna zgodba v Škofljici, popldanski vlak iz Kočevja (LP 4516) ima križanje, zato čaka na Škofljici debelih 19 minut. Stalno skočim na kolo in grem s kolesom v Ljubljano, kjer še lahko spijem pivo.....