pa takoj dvigneš ceno ene garniture za več kot milijon na račun scmtTGV Lyria napisal/-a: ↑31.10.2025, 8:04Natanko trije taki vlaki obstajajo: Emona, Citadella in Sava. Slednja bo zdaj preusmerjena v Reko. Seveda pri nobenem ni potrebe po 6-10 vagonih, pač pa po 4-6. Več kot toliko pa z 20 novimi vagoni (oz. 5 fiksno spetimi sestavami po 4 vagone) ter 12 ki so že v prometu, niti ne moreš voziti. To je tisti skrajni minimum, ki ga pač moramo imeti, če se hočemo iti nek resen mednarodni promet.
Brez skrbi, noben vlak ne bo šel z garniture nazaj na klasiko, tvoja skrb glede voznih časov je odveč. Razen obeh vlakov za Reko, ampak v tisti smeri se ne naredi neka bistvena razlika v voznem času.
Italija pa bi lahko prišla z novimi IC garniturami, kot je rekel @Re 4/4. Vzameš Coradio Stream, kot jo itak tudi oni zdaj kupujejo za IC promet, daš notri oba signalna sistema, kot jih imajo nove Coradie za Južno Tirolsko, pa imaš. Dodatne večsistemske garniture so itak naslednji projekt po vagonih.
Novi potniški vagoni
Re: Novi potniški vagoni
Re: Novi potniški vagoni
Mogoče bi se izšlo, če bi za uvedbo čezmejnega prometa dobili evropska sredstva. Vsaj za garniture.
Re: Novi potniški vagoni
Eh sej bi se šlo zgolj za 20 novih garnitur. Vgradnja SCMT že na začetku je cenejša, kot naknadna, še posebej če razpis prirediš že znanim zadevam. Lahko pa jih opremiš recimo le pet. Ampak teh 20 tako ali tako ni predvideno kot zamenjava za katero od obstoječih EMG (če odmislim Pendolinota) , zato je potreben bolj tehten premislek kaj in kako bodo opremljene. Ampak o tem potem, ko se bo pokazala kakšna je praksa in kakšni bodo dogovori v soseščni. Najprej vagoni da pridejo do številke 50 kosov.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I

- Prispevkov: 1475
- Pridružen: 13.09.2012, 15:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Novi potniški vagoni
SŽ PP je nakupi 20vagon je premalo, boljše 40vagon in cena 115mio € in brez ddv .
lp
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
