Prvič slišim, da smo kolesarji nasilni glede teh mest na vlakih. Običajno prevozniki sledijo trendom, in pohvalno je da to delajo po svojih močeh tudi SŽ. Kolikor poznam razmere v Franciji, Italiji, Nemčiji, Avstriji in nekaj malega v Madžarski so pač kolesarjem na voljo mesta za kolesa. V garniturah stalno lepo piše število mest, ali pa omejen prevoz in tipično ni problema. Problemi so očevidno tam, kjer se ti giblješ. Mislim, da namiguješ na Bohinjsko progo, tam se včasih res nabere precej koles, toda prevoznik je modro naredil, da je uvedel dodatni prostor za kolesa, seveda na račun potnikov. Toda v tipičnih kolesarskih dnevih so itak velik del potnikov kolesarji. In če bi bilo po tvoje, bi pač naj vlaki po Bohinjki vozili minimalno zasedeni, kajti kolesarji so nebodigatreba, toda pozor, v naslednjem trenutku boš verjetno napisal, da so tudi mamice z vozički, invalidi na vozičkih in turisti, zlasti hribovci na povratku nepotrebna nadloga za tistih nekaj namišljeno finih potnikov. Pišeš, kakor da se kolesarji vozijo na vlaku zastonj, plačajo vozovnico kakor drugi potniki, pa še dodatek za kolo, ki niti ni tako malenkosten. Na ostalih vlakih pa vsaj pri nas še nisem videl neke hude gneče kolesarjev, kakor pri nas na sploh ni videti gneče na vlakih, saj je povprečna zasedenost menda celih 70 potnikov na vlak.Splošno znano je, da ste kolesarji postali že skoraj nasilni glede teh mest na vlakih in ne morete razumeti, da pač ne more biti pol vlaka samo mest za kolesa, ki se bodo več kot pol leta vozila prazna.
Še vedno pa trdim, da uvedba vlakov na čezalpskih trasah, kjer je razvito množično kolesarjenje brez resne možnosti prevoza koles ni najbolj umna odločitev, kar se pa nakazuje tudi iz zapisa v mediju. Kolesarski turizem je v vzponu, železnica pa hoče zmanjševati prevozne kapacitete!