Težko boš kaj ekstra predelal, morda nova okna. Barvne sheme kolikor vem, ne menjujejo.
Dobrodošli v Nemčiji
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Samo da te vprašam, si se že peljal z njimi ali gre za prepis s tujih forumov? Ker jaz sem se, in so te trditve kratko malo za lase privlečene. Eden najboljših dolgoprogaških vlakov kar sem jih kadarkoli videl in doživel. Edini minus je odsotnost smetnjakov, ki so jih nadomestili z vrečkami v švedskem stilu. To bodo menda za naslednjo serijo (po prvih devetih) popravili. Ter seveda povratek kupejev, kot da jim ni jasen razvoj družbe. Prostora v jedilnici ni nič manj kot v prejšnjem RJ in s stališča uvedbe nizkopodnosti so stvar super zadeli.
Kar se sedežev tiče, so jih izbrali potniki z glasovanjem, več mesecev je bilo več variant razstavljenih na dunajski glavni postaji. Tako da nimajo kaj piskat. So čista špica, v primerjavi s prejšnjimi RJ so nastavljivi in to ločeno hrbtišče in sedalni del, ter oblikovani v klopi, tako da se v vrstnem razporedu zlahka skriješ za sedeži pred sabo.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
To?

Oprosti, lahko še tako hvališ, ampak vsak, ki še kaj vidi, bo spoznal da so grdo falili. To ni eno leto staro, ampak samo par voženj.
Glede branja tujih forumov, pa raje preberem češkega novinarja, ki dejansko pove kaj in kako je doživel na lastni koži praktično za vso Evropo. RJ iz Bologne, krožna pot Praga - Dunaj - Berlin - Praga, Balkan... Tudi v Novi Gorici se je ta novinar oglasil. Kaj je povedal o drugi generaciji RJ? Nič kaj drugače. Kot sam trdi zasnova nad praktičnostjo. Za prvi razred pa je napisal samo ponižanje. Pa upam da ne hvališ nadzorne plošče, kjer si v tistem kupeju lahko zamisliš barvo razpoloženja. Pa sedeži so seveda ožji, zato ljudje dajejo noge na stran, kar v prvi generaciji ni tako moteče. Konstrukcija napaka in kako že gre kolo?
In ta novinar trdi da je Elf za RegioJet boljši od Siriusa, ker.... pa saj je bil na obeh...

Oprosti, lahko še tako hvališ, ampak vsak, ki še kaj vidi, bo spoznal da so grdo falili. To ni eno leto staro, ampak samo par voženj.
Glede branja tujih forumov, pa raje preberem češkega novinarja, ki dejansko pove kaj in kako je doživel na lastni koži praktično za vso Evropo. RJ iz Bologne, krožna pot Praga - Dunaj - Berlin - Praga, Balkan... Tudi v Novi Gorici se je ta novinar oglasil. Kaj je povedal o drugi generaciji RJ? Nič kaj drugače. Kot sam trdi zasnova nad praktičnostjo. Za prvi razred pa je napisal samo ponižanje. Pa upam da ne hvališ nadzorne plošče, kjer si v tistem kupeju lahko zamisliš barvo razpoloženja. Pa sedeži so seveda ožji, zato ljudje dajejo noge na stran, kar v prvi generaciji ni tako moteče. Konstrukcija napaka in kako že gre kolo?
In ta novinar trdi da je Elf za RegioJet boljši od Siriusa, ker.... pa saj je bil na obeh...
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Ne moreš reči, da je sedež slabe kvalitete oz. da je že "oguljen".
Kolikor je razvidno je sedež samo umazan. Če pogledaš drug sedež, ki je na sliki levo zgoraj, zgleda čisto drugače
.
Kolikor je razvidno je sedež samo umazan. Če pogledaš drug sedež, ki je na sliki levo zgoraj, zgleda čisto drugače
Tisti, ki pravijo, da je nemogoče, naj se umaknejo tistim, ki delajo, kar je nemogoče.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
O si tudi ti raje prijazen.
Seveda lahko rečem, saj nimam navijaštva do nikogar. Očitno tudi tebe ne moti da je izbor tkanine popolnoma zgrešen, ker se "mucike" in tudi lasje nabirajo tako hitro, kot da je RJ živinski vagon, ki gre na sejem. Pa da ne boš mislil da je to prvič in da je osamljena slika oziroma pritožba. Tudi češki novinar je to opazil že eni izmed prvih voženj, kako hitro se vse umaže.
Sedaj bo kdo rekel saj se čisti. Seveda se bo, ampak vsake tri dni cela garnitura? So na ÖBB raje zmanjšali kapaciteto servisov in zato imajo sedaj kar imajo. Redne odpovedi vlakov ker ni garnitur, v promet pa mora garnutura, ki od osmih vrat ima šest defektnih, na drugi strani pa zgolj pet. Še tista Coradia za Romune je višja kvaliteta od ÖBB... Si bo pač potrebno realno priznati, da so padli zelo nizko.
Sedaj bo kdo rekel saj se čisti. Seveda se bo, ampak vsake tri dni cela garnitura? So na ÖBB raje zmanjšali kapaciteto servisov in zato imajo sedaj kar imajo. Redne odpovedi vlakov ker ni garnitur, v promet pa mora garnutura, ki od osmih vrat ima šest defektnih, na drugi strani pa zgolj pet. Še tista Coradia za Romune je višja kvaliteta od ÖBB... Si bo pač potrebno realno priznati, da so padli zelo nizko.
- petindvajsetka
- Strojevodja I

- Prispevkov: 859
- Pridružen: 28.08.2011, 20:57
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Pogumen Madžar se je lotil res neobičajnega podviga. Očitno mu je prtljaga več vredna, kot lastna glava.
https://www.24ur.com/novice/tujina/madz ... trofi.html
https://www.24ur.com/novice/tujina/madz ... trofi.html
Re: Dobrodošli v Nemčiji
kandidat za darwinovo nagrado, zanimivo da ni dol padel pri taki hitrostipetindvajsetka napisal/-a: ↑19.01.2025, 11:15 Pogumen Madžar se je lotil res neobičajnega podviga. Očitno mu je prtljaga več vredna, kot lastna glava.![]()
https://www.24ur.com/novice/tujina/madz ... trofi.html
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Ni vse tako, kot piše 24trač kur,ki je povzel Senzacija Bild.
Vlak ni vozil 10 minut 280km/h ampak je pospeševal do te hitrosti in že izvozu iz postaje so ga ljudje videli in takoj obvestili zvezno policijo ta pa je obvestila DB. Strojevodja in vodja vlaka sta po 2 minutah vedela, da imajo potnika na neprostovoljnem lovljenju zraka ampak takojšnje zaviranje ni prišlo v obzir, ker bi drugače imeli "letečega" potnika.
Zvezna policija ga tudi ni aretirala v Kindingu ampak komaj v Nürnbergu.
V Kindingu sta ga vodja vlaka in zvezni policist, ki je bil potnik samo posedla v vlak.
Tip se je baje tresel do Nürnberga med vožnjo na "zraku" pa tudi spustil od strahu vse tekočine
Vlak ni vozil 10 minut 280km/h ampak je pospeševal do te hitrosti in že izvozu iz postaje so ga ljudje videli in takoj obvestili zvezno policijo ta pa je obvestila DB. Strojevodja in vodja vlaka sta po 2 minutah vedela, da imajo potnika na neprostovoljnem lovljenju zraka ampak takojšnje zaviranje ni prišlo v obzir, ker bi drugače imeli "letečega" potnika.
Zvezna policija ga tudi ni aretirala v Kindingu ampak komaj v Nürnbergu.
V Kindingu sta ga vodja vlaka in zvezni policist, ki je bil potnik samo posedla v vlak.
Tip se je baje tresel do Nürnberga med vožnjo na "zraku" pa tudi spustil od strahu vse tekočine
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Glede na volilni program CDU/CSU bi ob njihovi zmagi in postavitvi Merza/Söderja na mesto kanclerja se železnici v Nemčiji lahko obetajo težki časi.
Zaustavitev vseh obnov in finančna revizija le teh.
Razbitje DBja ter ločitev infre, ki bi jo pripojili direktno k ministerstvu, zmanjšanje števila delovnih mest na DB
Konec Deutschlandsticketa.
Zaustavitev vseh obnov in finančna revizija le teh.
Razbitje DBja ter ločitev infre, ki bi jo pripojili direktno k ministerstvu, zmanjšanje števila delovnih mest na DB
Konec Deutschlandsticketa.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Torej bo šla dokončno v pokoj, ali zgolj samo na mednarodnih linijah, torej, da bo še vsaj v notranjem prometu obratovala? Zdi se mi malo čudno, da bi se ta garnitura umaknila prej kot ICE 1, skoraj 10 let starejši od nje.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Glede na to, da DB prodaja preostale garniture serije 406, bo očitno šla v celoti v pokoj (vsaj jar se DB tiče). DB že ima naslednika (serija 408), garniture se še dobavljajo.
LP, Metod
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Tile 406 so zelo problematični. Imajo elektroniko, ki je precej drugačna od 401 in zelo občutljiva na motnje, še posebej v enosmernih sistemih, zato jo želijo na mednarodnih linijah čim prej izločiti. 401 je doživela že modernizacijo. Ni vedno vse v starosti. Lahko se pogleda primer z ÖBB lokomotivami serije 1012, 1014 in 1822. Že leta ne vozi nobena več, razen tistih par začasnih 1014 v Tanzaniji, ki jih bo hitro zamenjal Hyundai.

