Vozni red 2024/25
Re: Vozni red 2024/25
Hrplje-kozina je lahko tudi končna postaja vlakov iz nove Gorice, namesto da stojijo v Sežani. Tako bi imeli potniki iz bohinjske proge en prestop manj, iz Kozine pa bi z urejenimi voznimi vredi s prestopom v divači tudi bili v kunkorenčnem času v kopru. Ampak usklajeni vozni redi so za nas že malo znanstvena fantastika.
Re: Vozni red 2024/25
Usklajenega voznega reda na papirju ni težko narediti, vprašanje je samo ali ga potem praksa in infrastruktura preneseta. Tu samo nabijate o potniskem prometu, dijaki/študentje in upokojenci, največji kraval na postaji pa tako zaganjajo klošarji kateri imajo zastonj nočitve...infrastruktura pa je na dnu, še za sprotne odprave napak na infrastrukturi ni, pomankanje sredstev ali ekip, žito ima posledice, Luka Koper ter vse ostalo z zaledjem z podizvajalci globoko v notranjost, pa živi od tovornega prometa.
Ukinimo povračilo potnih stroškov in uvedimo še za delavce subvencionirano vozovnico. Sledi nam kolaps, ker naša infrastruktura tega ne prenese!
Ukinimo povračilo potnih stroškov in uvedimo še za delavce subvencionirano vozovnico. Sledi nam kolaps, ker naša infrastruktura tega ne prenese!
Re: Vozni red 2024/25
S tem si povedal vso resnico o trenutnem stanju. Jaz bi pa še dodal, da ni potrebe o ukinitvi povračila potnih stroškov za prevoz na delo, temveč le uvedba plačila cestnine po prevoženem kilometru. Gužva na avtocestah bo v trenutku izginila, JPP pa se bo sesedel.
Tine
Re: Vozni red 2024/25
Če že naj bi vlaki v Sežani opravili spremembo smeri vožnje, potem lahko peljejo v Divačo in potniki tam opravijo tisti eden famozni prestop. Ni nobene potrebe, da (upam si trditi) precej prazni vlaki nabijajo kilometre do Kozine (od Sežane dobrih 21km, od Divače slabih 12km). In potem ni več važno, po katerem tiru peljejo potniški vlaki proti Kopru (in nazaj).
LP, Metod
Re: Vozni red 2024/25
Če računaš dnevno škodo SŽ in Luki Koper, če je nova proga zaprta (zaradi katerega koli razloga), se kaj hitro najde za vzdrževanje stare proge.
Re: Vozni red 2024/25
V čem pa bi naj bil problem spust iz Črnotič, sam sem prevozil že ne vem koliko bivših prog, pa so tudi najstrmejše kolesarsko dokaj položne in ne predstavljajo problema, običajno je potrebno še kdaj pritisniti na pedale. Na 2,5% doseže turistični kolesar hitrost recimo okoli 30-35 km/h, kar je dokaj počasi, tudi za kolesarsko stezo na progi. Idi se enkrat peljat po Pontebani, recimo iz Žabnice v Trbiš, še najbolj leti, pa ni nobenega problema, oziroma je zaradi pričakovane množice potrbna pozornost na manj vešče kolesarje.....Igor72: Ne ga srat s to kolesarsko no....a si kdo predstavlja spust enga turista iz Črnotič dol, z en par kufri, vozičkom zadej, z otrokom ali psom ali pa tudi brez vsega??
Sicer pa, kdaj si se pa zadnjič peljal s kolesom, sam še nisem videl turističnega kolesarja s kufri, mnogi pa imajo pripet voziček, a zanimivo v njem sem običajno videl štirinožce. Ti znajo biti pa res zoprni na kolesarski stezi. S potovalnimi torbami se pa tudi 70+ letnik komot spušča s hitrostjo okoli 60 km/h, vendar je zato potrebna bolj strma cesta. Če se lahko turist spusti iz Grossglocknerja, povprečen naklon 9-11%, osebno preverjeno, zakaj bi delala težava lagoden spust po -2,5%? Sicer pa v informacijo, v Sloveniji obstaja kar nekaj kolesarskih stez, kjer je klanec/spust tudi 18% (Je-KG, Solkan) pa ni nikakršnih hitrostnih ovir!
Re: Vozni red 2024/25
Ko bo zgrajen drugi drugitir, bo verjetnost za onesposobljenost obeh tirov nanjša kot je verjetnost za onesposobljenost obeh tirov "normalne" dvotirne proge v odprtem terenu (vse ostale dvotirne proge na JŽI RS). In res ne vem, zakaj bi na tem odseku torej potrebovali tretji tir.
Po drugi strani pa: če je seštevek dnevne škode za LK in SŽ tako zelo visok, bi moralo biti v interesu omenjenima firmama da pristopita k sofinanciranju 2TDK in 2-2TDK ... pa nisem nikoli slišal česa takega s strani omenjenih firm. Velioo pa sem slišal jamranja kako mora država urediti infrastrukturo.
Ali pa bi morali ponujati višjo uporabnino za tire skupaj z zahtevo po dobrem vzdrževanju proge. Edino ta način bi dejansko izkazoval potrebo SŽ (in ostalih prevoznikov) po rezervni trasi.
LP, Metod
Re: Vozni red 2024/25
To je že danes. Cena trase v Sloveniji ni fiksna €/km. Število lokomotiv se šteje kot suma, teža vlaka ima svoje podstavke, pribitek na progo po vsakem prevoženem kilometru je najvišji za koprčanko, malo manj pa Ljubljana - Divača, ostale pa še ustrezno manj. Vse se računa potem kot suma kilometri. Pa še nekaj podstavk v formuli. In potem ko posameznik vidi, da samo za koprčanko plačaš čez 500 € samo za elektriko (bog ne daj da se ustaviš na izogibališču) na srednje težki vlak, pol veš, da so stroški na tej progi enormni, zato nima smisla da si jo prevozniki še sami financirajo. Na tak način izgubijo stranke. Če že tovornjaki ne plačajo polnih cen, pa trošarine, zakaj bi potem vlak moral. Za primerjavo. München - Hamburg plača vlak s približno enako težo samo 2300 € za elektriko.
Tu ne gre več za to, koliko je prebivalcev, ampak kako bo ministrstvo delilo linije, ko se SŽ-ju izteče pogodba. Subvencija bo verjertno fiksna €/km, seveda je treba povedati, da del prihodkov si bo moral prevoznik izboriti sam. Če gre sklepati po avtobusih, bodo lahko ustvarili na določenih linijah katastrofo, ker bodo potencialni prevozniki prreačunavali dobiček, kar je realno skregano z logiko javnega prevoza, ki po definiciji mora slehernemu posamezniku omogočati mobilnost vsaj do večjih krajev. Ravno sem privat vprašal, če se bo v Buzet vrnil vlak in kakšni bodo izgovori da ne, ker recimo kdo drug kot pa Stadler ima sedaj izdelan načrt za prototip RS zero (baterika, vodik) za takšne proge, ki so primerne za en šinobus.andro43 napisal/-a: ↑.
Je pa treba upoštevati, da ima Kozina 750 prebivalcev, Hrpelje pa slabih 1 000. Pa sta to daleč največji naselji v bližini proge. Žal potnikov več kot za kakšen "šinobus" ne bo, za kaj takšnega je pa žal verjetno predrago vzdrževati progo.
Re: Vozni red 2024/25
glede na to da majo običajno vlaki s baterijami kar visoke osne pritiske, bi sploh lahko vozu do buzeta ali bi biu potrben remont?Ravno sem privat vprašal, če se bo v Buzet vrnil vlak in kakšni bodo izgovori da ne, ker recimo kdo drug kot pa Stadler ima sedaj izdelan načrt za prototip RS zero (baterika, vodik) za takšne proge, ki so primerne za en šinobus.
Re: Vozni red 2024/25
Pravijo, da bo ta RS zero imel 18 ton osnega pritiska med 70 in 150 sedeži in 120 km/h, torej ne bi bilo problemov. Ostali baterijski vlaki niso nič drugega, kot vzameš serijski model in mu daš gor še baterijo. Je sicer malo mučenja z uravnoteženjem, da pride na osi približno enako. Ker realno je en problem. Veliki proizvjalci potrebujejo naročilo do 200 enot, da se jim sploh izplača razvoj iz čiste nule.
Re: Vozni red 2024/25
Že lani sem mislil, da bo že letos vozil ICE 4 kot "Modri encijan" iz Celovca v Frankfurt, pa je ta vlak še vedno v sestavi ÖBB vagonov. Se bo to morda naslednje leto spremenilo in bo na tem vlaku ICE 4?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1450
- Pridružen: 13.09.2012, 15:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2024/25
novo vozni red za v Avstriji bo malo enako , naslednji leto december 2025 da bo ICE T v Grazu in Celovec (br411), ICE4 bo vozi v Dunajem in Bregenz ..
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1450
- Pridružen: 13.09.2012, 15:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2024/25
EC 151 bo odhod Dunaj 07:33 (prej 7:58)
EC 150 bo prihod Dunaj 22:26 (prej 22:02)
EC 158 bo prhod Dunaj 14:26 (prej 14:02)
EC 159 bo odhod Dunaj 15:33 (prej 15:58)
zaradi obvozi progi poti iz dunaj za wiener n.
EC 150 bo prihod Dunaj 22:26 (prej 22:02)
EC 158 bo prhod Dunaj 14:26 (prej 14:02)
EC 159 bo odhod Dunaj 15:33 (prej 15:58)
zaradi obvozi progi poti iz dunaj za wiener n.
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1450
- Pridružen: 13.09.2012, 15:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2024/25
RitterVonGhega napisal/-a: ↑03.09.2024, 15:58 EC 151 bo odhod Dunaj 7:58
EC 150 bo prihod Dunaj 22:02
EC 158 bo prhod Dunaj prej 14:02
EC 159 bo odhod Dunaj prej 15:58
ne bo obvozi progi poti iz dunaj za wiener n., normalno .. drugi vlak od 6x railjet bo obvozi ...
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2024/25
Kdo ve? Se dela na tem, da se morda vrača FUC garnitura? Ali je bil izlet posledica nečesa drugega?
Pa še eno presenečenje bo kmalu na JŽI infrastrukturi. Več pa, ko bo...
Pa še eno presenečenje bo kmalu na JŽI infrastrukturi. Več pa, ko bo...