Vozni red 2024/25
Re: Vozni red 2024/25
Morda pa je zdaj priložnost, da se Madžari zmenijo s HŽ, preusmerijo svoj muzejski kopalni vlak v Pulo (morda tudi v agencijski verziji, kot sta proti Splitu Adria in slovaški EN), potniki za Koper pa končno dobimo času primeren vlak z zadostno kapaciteto in primernim razporedom sedežev.
Re: Vozni red 2024/25
Ne bit hecen no. HŽ bi najraje vse vlake zamenjal s Končar Somi. Aja ups, to se že dogaja. Tudi za Split bo vozil bimodal Končar. Ravno čez poletje so jih kupili.
Glede SŽ kot samostojnega prevoznika na HR. Teoretično noben problem, saj že imajo licenco na Hrvaškem. Sicer vozijo tovorne vlake, ampak osebje je lahko isto. Večji problem je s čim bi pa vozili? Stadler se ni izkazal, pa že kaže na njegovo pomanjkanje? Lok+vagoni? Ja katere? TP ne da več svojega voznega parka, na najem se lahko pozabi za nekaj let, razen če ponudijo odkup/najem parih RegioJet Pool Traxxov, novih vagonov še leta ne bo. Pa tu je potrebno šteti še stroške osebja v Zagrebu za premik in zavorni preizkus. Pa vse skupaj že tako v notranjem prometu ne gre in ne gre, vmes pa bi še Zagreb osvajali? Nadomestila za Croatio, Mimaro in nočnih vlakov pa se ne da enostavno izvesti, saj je to dogovor na relaciji ÖBB - HŽ. Saj smo povedali da zaradi HŽ vagonov ni mogoče z nočnim na München Hbf? Ker ÖBB ne more voziti v push-pull načinu. Pa tudi delitev stroškov bi odpadlo in bi vse bilo na plečih PP. Le zakaj noben prevoznik na vzhodni strani železne zavese nikjer ne vozi čisto sam? V vprašanju je tudi odgovor. To z Avstrijo je samo predpriprava na odprtje Koralm proge.
Za Pulo je pa že to poletje bilo napeto. HŽ se je odločil, da bo izvajal gradbena delal sredi turistične sezone. Samo SŽ vlak je bil brez nadomestnega, pa ni dvakrat za reči, da so se usmilili.
Glede SŽ kot samostojnega prevoznika na HR. Teoretično noben problem, saj že imajo licenco na Hrvaškem. Sicer vozijo tovorne vlake, ampak osebje je lahko isto. Večji problem je s čim bi pa vozili? Stadler se ni izkazal, pa že kaže na njegovo pomanjkanje? Lok+vagoni? Ja katere? TP ne da več svojega voznega parka, na najem se lahko pozabi za nekaj let, razen če ponudijo odkup/najem parih RegioJet Pool Traxxov, novih vagonov še leta ne bo. Pa tu je potrebno šteti še stroške osebja v Zagrebu za premik in zavorni preizkus. Pa vse skupaj že tako v notranjem prometu ne gre in ne gre, vmes pa bi še Zagreb osvajali? Nadomestila za Croatio, Mimaro in nočnih vlakov pa se ne da enostavno izvesti, saj je to dogovor na relaciji ÖBB - HŽ. Saj smo povedali da zaradi HŽ vagonov ni mogoče z nočnim na München Hbf? Ker ÖBB ne more voziti v push-pull načinu. Pa tudi delitev stroškov bi odpadlo in bi vse bilo na plečih PP. Le zakaj noben prevoznik na vzhodni strani železne zavese nikjer ne vozi čisto sam? V vprašanju je tudi odgovor. To z Avstrijo je samo predpriprava na odprtje Koralm proge.
Za Pulo je pa že to poletje bilo napeto. HŽ se je odločil, da bo izvajal gradbena delal sredi turistične sezone. Samo SŽ vlak je bil brez nadomestnega, pa ni dvakrat za reči, da so se usmilili.
Re: Vozni red 2024/25
ne vem kako je bilo na višji instanci, ma na terenu je naravnost smešno....Nadomestni prevozi so zaradi pomanjkanja osebja in zaradi nič drugega!
Zapis o ukinitvi vlaka, na prejšnji strani, pa je samo razmišljanje kam in kako hitro padamo...eni in drugi...po 149.letih bojo istrsko progo dokončno zradirali...funkionarji pa verjetno že doživljajo orgazme o kolesarski...
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Vozni red 2024/25
So ja na tujih forumih nekaj spraševali, kako je lahko sredi sezone bus. Najbolj zanimivo je bilo, da za postajališči Nugla in Hum, ni bilo nadomestnega prevoza, ker... pazi to!... avtobus ni imel prostora. Potem te pa ta isti grdo gledajo, ker sk dobil informacijo da bo vozil Zelenc, pa so ga hitro umaknili.
Če ne drugega je vsaj upanje da se decembra 2025 vrne malo drugačni FUC, če je res kar pravijo Furlani, da bodo razmislili o povezavi Dunaj - Trst - Dunaj preko Trbiža, ker bo hitrejša. Seveda, če jim bo na Cafih uspelo programsko opremo urediti tako, da bo sprejemljiva za Avstrijo.
Aja pa žarek upanja je, da se Openski tram vrne. Na papir so že napisali seznam del.
Če ne drugega je vsaj upanje da se decembra 2025 vrne malo drugačni FUC, če je res kar pravijo Furlani, da bodo razmislili o povezavi Dunaj - Trst - Dunaj preko Trbiža, ker bo hitrejša. Seveda, če jim bo na Cafih uspelo programsko opremo urediti tako, da bo sprejemljiva za Avstrijo.
Aja pa žarek upanja je, da se Openski tram vrne. Na papir so že napisali seznam del.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1450
- Pridružen: 13.09.2012, 15:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2024/25
slišam govori iz HŽ PP ima nova elektro baterija vlak in serija vrsta 6012 bo vozni red (kdaj nevem) , bo Reka-Pivka-Divača-Pulj in Reka .
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2024/25
Kupili so jih že (BMU in BEMU). Nenazadnje je potrebno Končar držati pri življenju, ampak če bo prišel v te konce, bo to samo Pulj - Pazin, potem pa zmanjka energije do Kozine.
Pa čez Slovenijo ga bo zopet šlepal R&S Hercules, ko bo treba popravljati. Tukaj pa že malo bolj resne zadeve, ki jih lahko v Istri samo debelo gledajo.
Pa čez Slovenijo ga bo zopet šlepal R&S Hercules, ko bo treba popravljati. Tukaj pa že malo bolj resne zadeve, ki jih lahko v Istri samo debelo gledajo.
Re: Vozni red 2024/25
Re 4/4: Edina garnitura, ki lahko ne potrebuje dodatnega osebja na Hrvaškem je 510.
Mkx:
Zanima me kakšen delaž na relaciji Ljubljana - Zagreb sploh subvencionira HŽPP oz. zniža stroške. Vlak Ljubljana - Dobova je 10€. Zagreb Special je 10€. Celo Flixbus na relaciji Ljubljana Zagreb pa je 15€
Finančna rezerva tukaj je (50%) mislim, da bi se s tem dalo pokriti dodatne birokratske stroške. Bi pa moral SŽ k tem pristopiti agresivno.
Občutek pa imam, da bi bili vlaki polni oz. bi z lahkoto zažrli v delež, ki ga imajo avtobusi.
Mkx:
Zanima me kakšen delaž na relaciji Ljubljana - Zagreb sploh subvencionira HŽPP oz. zniža stroške. Vlak Ljubljana - Dobova je 10€. Zagreb Special je 10€. Celo Flixbus na relaciji Ljubljana Zagreb pa je 15€
Finančna rezerva tukaj je (50%) mislim, da bi se s tem dalo pokriti dodatne birokratske stroške. Bi pa moral SŽ k tem pristopiti agresivno.
Občutek pa imam, da bi bili vlaki polni oz. bi z lahkoto zažrli v delež, ki ga imajo avtobusi.
Re: Vozni red 2024/25
Seveda potrebuješ tudi tu dodatno osebje. Nimajo vsi licenco za Hrvaško, pa še tistih nekaj, ki jo imajo, so primarno namenjeni za tovorne vlake (dovoljeni čas dela). Res da ni več stroškov dela na postaji, so pa novi stroški tras, energije in postanka v Zagrebu, ki jih HŽ več ne plačuje. Tudi na Dunaju nihče, razen RegioJeta ne vozi sam. Dajo vozni park in občasno osebje, stroški se pa vrnejo na drugačen način. Tisti vlak Opčine - Reka je bil dobesedno plačan, da je cel dan stal v Reki. Brezplačen denar iz tujine.
Osnova subvencij pa ne gre tako, kot si zamišljaš. V bistvu je sploh ne moreš določiti tako enostavno preko cen. Na SŽ se delno subvencionirajo stroški PP-ja na letnem nivoju, prikaže se pa kot €/km, ker letni prevoženi kilometri so znani. Subvencij ni na strojne oz. službene vožnje. Na ÖBB pa država naroči/potrdi predvidene kilometre v daljnskem prometu. Ostali vlaki so v pristojnosti dežel, kjer ne subvencija spet ločeno. Subvencija jim preneha veljati na meji. V Sloveniji so cene na cono (okoli pet con, nad okoli 100 km potovanja je že računanje drugačno) mednarodni vlaki pa so kar kažeš to le akcijske cene. Poglej si navadno karto. Delitev stroškov na mednarodnih vlakih gre v smeri izbijanje kilometrov, pa še nekaj drugih podstavk, ali pa se plača polna cena in se vse določa med ÖBB, SŽ in HŽ. Že tu je težava, saj sta včasih SŽ in ÖBB izbijala kilometere med 1216 in 541/193. HŽ je izbijal stroške drugače, ker najetje Vectronov je bilo na plečih SŽ, servisi 1216 pa na ÖBB. Ceno energije, osebja plača vsak v svoji državi... Danes menda izbijajo kilometre med 1216 in 510. Na HŽ so subvencije čisto drugače podeljene, saj se lepo vidi na tem nesrečnem vlaku Ljubljana - Beograd,. kjer bi bila "obratovalna cena vlaka na HŽ najvišja, krepko čez 2 € plus drobiž na kilometer, kolikor so si določili pri SrbijaVoz. HŽ je preprosto rekel, vozili bomo, če SŽ in SV plačata večji del stroškov in to kljub temu, da je sestava vlaka že bila določena in HŽ ne bi stale kaj dosti. Cena je bila višja tudi od SŽ. Koliko pa ne vem več iz glave.
Osnova subvencij pa ne gre tako, kot si zamišljaš. V bistvu je sploh ne moreš določiti tako enostavno preko cen. Na SŽ se delno subvencionirajo stroški PP-ja na letnem nivoju, prikaže se pa kot €/km, ker letni prevoženi kilometri so znani. Subvencij ni na strojne oz. službene vožnje. Na ÖBB pa država naroči/potrdi predvidene kilometre v daljnskem prometu. Ostali vlaki so v pristojnosti dežel, kjer ne subvencija spet ločeno. Subvencija jim preneha veljati na meji. V Sloveniji so cene na cono (okoli pet con, nad okoli 100 km potovanja je že računanje drugačno) mednarodni vlaki pa so kar kažeš to le akcijske cene. Poglej si navadno karto. Delitev stroškov na mednarodnih vlakih gre v smeri izbijanje kilometrov, pa še nekaj drugih podstavk, ali pa se plača polna cena in se vse določa med ÖBB, SŽ in HŽ. Že tu je težava, saj sta včasih SŽ in ÖBB izbijala kilometere med 1216 in 541/193. HŽ je izbijal stroške drugače, ker najetje Vectronov je bilo na plečih SŽ, servisi 1216 pa na ÖBB. Ceno energije, osebja plača vsak v svoji državi... Danes menda izbijajo kilometre med 1216 in 510. Na HŽ so subvencije čisto drugače podeljene, saj se lepo vidi na tem nesrečnem vlaku Ljubljana - Beograd,. kjer bi bila "obratovalna cena vlaka na HŽ najvišja, krepko čez 2 € plus drobiž na kilometer, kolikor so si določili pri SrbijaVoz. HŽ je preprosto rekel, vozili bomo, če SŽ in SV plačata večji del stroškov in to kljub temu, da je sestava vlaka že bila določena in HŽ ne bi stale kaj dosti. Cena je bila višja tudi od SŽ. Koliko pa ne vem več iz glave.
Re: Vozni red 2024/25
Če se mi prav zdi (in prav razumem @Re 4/4), potem recimo SŽ-PP vlak med Dobovo in Zagrebom ni direktno subvencioniran od nobenega. Je pa posredno subvencioniran če ga HŽ-PP uvrsti med "svoje" vlake ... in potem tudi prodaja svoje karte za potnike, ki potujejo na Hrvaški strani. In to je del sodelovanja dveh potniških provoznikov, ki imasta koncesijo za prevoze potnikov na neki relaciji. Dejanski denar se potem preliva skozi izmenjavo kolimetrov (kot je to pač opisal @Re 4/4). Če sodelovanja med potniškia prevoznikoma ni, potem ima recimo SŽ-PP možnost samostojno pridobiti subvencijo od Hrvaške države (ampak to je najbrž bolj teoretična možnost) ... seveda po tem, ko se SŽ-PP na Hrvaškem registrira kot samostojni prevoznik.
Za odsek med obema obmejnima postajama (v tem primeru Dobova in Savski marof) pa najbrž ne bo nobena država nič subvencionirala (države v kopenskem prometu večinoma subvencionirajo domača potovanja).
Za odsek med obema obmejnima postajama (v tem primeru Dobova in Savski marof) pa najbrž ne bo nobena država nič subvencionirala (države v kopenskem prometu večinoma subvencionirajo domača potovanja).
LP, Metod
Re: Vozni red 2024/25
Nekako tako. Če gre SŽ garnitura v Zagreb in je na papirju prevoznik HŽ, HŽ plača svoje stroške. Stroški uporabe garniture se dogovorijo tako ali drugače, kompenzacija je možna tudi z drugimi vlaki. HŽ stroške krije iz tiste vreče denarja, ki jo hrvaška vlada plača kot subvencijo. Lahko pa hrvaška vlada tudi dodatno krije stroške mednarodnega prometa.
Če je pa prevoznik SŽ-PP, si pa vse stroške voženj čez mejo plača sam. Do Dobove pa je vlak subvencioniran iz subvencije slovenske vlade, čeprav stroške osebja do Zagreba pa le posredno subvencionira subvencija, če seveda najamejo tiste iz VIT-a. Sedaj so lahko še dodatni obvozi. Da prikriješ stroške v to subvencijo, ali država zahteva čezmejno povezovanje in ustrezno poviša subvencijo, ali , SŽ-PP prikrito "plača/najame" to strojevodjo, ki recimo ni zaposlena na SŽ-VIT, ampak na hrvaški podružnici, ker je prevoznik čez mejo SŽ-TP Hrvaška, ki v enotnem spričevali doda kljukico za vožnjo potniških vlakov, kot recimo RCCI v Italiji.
Pa realno gledano. Če je problem na garniturah drugi kompresor, nezmožnost najetja lokomotive, iti se tržno dejavnost v državi, kjer se je noben noče, je vprašanje. Lahko pa slovenska vlada pristavi tistih nekaj cekinov, ali pa se dogovorijo za sodelovanje z ÖBB. In ko smo že pri tem. Iz Slovaške se šušlja, da bi za nočne vlake Bratislava - Dunaj - Split, ZSSK rad najel dve lokomotivi, ki bi ta vlak v celoti do Zagreba prepeljale brez menjave na meji. Pa smo spet na koncu pri delitvi stroškov uporabe. Pa verjetno če pridejo zna na koncu biti menjava v Dobovi...
Re: Vozni red 2024/25
Ravno ko je debata o povezavah v Zagreb: obvezno se morajo uvesti dodatni vlaki. Kajti enodnevni izlet v Zagreb je v tem trenutku nočna mora za potnike.
Odkar vozita nočna vlaka za Stuttgart in Zürich združena, so namreč odpadli dodatni vagoni Zagreb - Beljak/Schwarzach, ki jih je običajno züriški EN vlekel s sabo. Prav tako je odpadla jutranja povezava za Zagreb. In vsi potniki, ki si želijo narediti enodnevni izlet, se morajo stlačiti v dva sedežna vagona (en iz Stuttgarta in en iz Züricha) s teoretično kapaciteto vsega 120 potnikov. Relativna kapaciteta pa je katastrofa, ker sta oba kupejevca in običajno zasedena z rezervacijami. Potniki med Ljubljano in Zagrebom se pač morajo zriniti zraven, kjer so še kaki prosti sedeži po kupejih, in trpeti celo pot z ravno zbujenimi potniki ter njihovim "čudovitim jutranjim vonjem" .
Nekdo, ki torej sam potuje v Zagreb, lahko kar pozabi na to, da bi imel mirno vožnjo, brez gledanja nepotrebnih drugih. Na svoj kupe sploh ne moreš upati, niti v obratni smeri. Včeraj sem pol ure pred odhodom že sedel v vagonu, v kupeju, ki je bil v celoti rezerviran Ljubljana - Zürich, ampak nisem imel sreče. Pet minut pred odhodom so prišli trije Amerikanci za do Ljubljane in najedali celo pot do Dobove. Nočna mora od vožnje. K sreči je po nekem čudnem naključju bil zraven vagon št. 270, ki bi moral priti iz Reke in se spenjati šele v Ljubljani. Ta je sameval pozabljen na sklepu, in sem se v Dobovi lahko preselil vanj.
Obvezno bi morali zrihtati dodatne povezave, npr. vlak ki bi šel zjutraj ob 6.20 v trasi nekdanjega Lisinskega iz Ljubljane, ter se vračal nekje sredi popoldneva, ko zija velika luknja med 210 in 414. Pa morda še en iz Ljubljane nekje proti poldnevu, ko je spet velika luknja med (realno neuporabnim) 415 in 211, vračal bi se morda spet v trasi nekdanjega Lisinskega ter lahko tudi prevzel vlogo zadnjega "regionalnega" iz Dobove proti Ljubljani. Ter se morda znova zmeniti s Hrvati za dodatne vagone na 414/415. Čeprav gre tu verjetno za stroške premika in garažiranja teh vagonov v Beljaku oz. Schwarzachu, ki jih Hrvati nočejo plačevati, je vseeno treba vzeti v zakup, da gre za nočni vlak, ki za "tagesrand" potnike ni ravno pretirano uporaben, in je treba z nečim poskrbeti tudi zanje.
Odkar vozita nočna vlaka za Stuttgart in Zürich združena, so namreč odpadli dodatni vagoni Zagreb - Beljak/Schwarzach, ki jih je običajno züriški EN vlekel s sabo. Prav tako je odpadla jutranja povezava za Zagreb. In vsi potniki, ki si želijo narediti enodnevni izlet, se morajo stlačiti v dva sedežna vagona (en iz Stuttgarta in en iz Züricha) s teoretično kapaciteto vsega 120 potnikov. Relativna kapaciteta pa je katastrofa, ker sta oba kupejevca in običajno zasedena z rezervacijami. Potniki med Ljubljano in Zagrebom se pač morajo zriniti zraven, kjer so še kaki prosti sedeži po kupejih, in trpeti celo pot z ravno zbujenimi potniki ter njihovim "čudovitim jutranjim vonjem" .
Nekdo, ki torej sam potuje v Zagreb, lahko kar pozabi na to, da bi imel mirno vožnjo, brez gledanja nepotrebnih drugih. Na svoj kupe sploh ne moreš upati, niti v obratni smeri. Včeraj sem pol ure pred odhodom že sedel v vagonu, v kupeju, ki je bil v celoti rezerviran Ljubljana - Zürich, ampak nisem imel sreče. Pet minut pred odhodom so prišli trije Amerikanci za do Ljubljane in najedali celo pot do Dobove. Nočna mora od vožnje. K sreči je po nekem čudnem naključju bil zraven vagon št. 270, ki bi moral priti iz Reke in se spenjati šele v Ljubljani. Ta je sameval pozabljen na sklepu, in sem se v Dobovi lahko preselil vanj.
Obvezno bi morali zrihtati dodatne povezave, npr. vlak ki bi šel zjutraj ob 6.20 v trasi nekdanjega Lisinskega iz Ljubljane, ter se vračal nekje sredi popoldneva, ko zija velika luknja med 210 in 414. Pa morda še en iz Ljubljane nekje proti poldnevu, ko je spet velika luknja med (realno neuporabnim) 415 in 211, vračal bi se morda spet v trasi nekdanjega Lisinskega ter lahko tudi prevzel vlogo zadnjega "regionalnega" iz Dobove proti Ljubljani. Ter se morda znova zmeniti s Hrvati za dodatne vagone na 414/415. Čeprav gre tu verjetno za stroške premika in garažiranja teh vagonov v Beljaku oz. Schwarzachu, ki jih Hrvati nočejo plačevati, je vseeno treba vzeti v zakup, da gre za nočni vlak, ki za "tagesrand" potnike ni ravno pretirano uporaben, in je treba z nečim poskrbeti tudi zanje.
Re: Vozni red 2024/25
moje mnenje je da bi bilo potrebno da vozi 510 do Zagreba podobno kot za beljak in celovec, (vsaj dokler ne pridejo novi vagoni) zakaj bi se matral v starih vagonih, ce se lahko pelješ v moderni garnituriTGV Lyria napisal/-a: ↑22.09.2024, 17:41 Ravno ko je debata o povezavah v Zagreb: obvezno se morajo uvesti dodatni vlaki. Kajti enodnevni izlet v Zagreb je v tem trenutku nočna mora za potnike.
Odkar vozita nočna vlaka za Stuttgart in Zürich združena, so namreč odpadli dodatni vagoni Zagreb - Beljak/Schwarzach, ki jih je običajno züriški EN vlekel s sabo. Prav tako je odpadla jutranja povezava za Zagreb. In vsi potniki, ki si želijo narediti enodnevni izlet, se morajo stlačiti v dva sedežna vagona (en iz Stuttgarta in en iz Züricha) s teoretično kapaciteto vsega 120 potnikov. Relativna kapaciteta pa je katastrofa, ker sta oba kupejevca in običajno zasedena z rezervacijami. Potniki med Ljubljano in Zagrebom se pač morajo zriniti zraven, kjer so še kaki prosti sedeži po kupejih, in trpeti celo pot z ravno zbujenimi potniki ter njihovim "čudovitim jutranjim vonjem" .
Nekdo, ki torej sam potuje v Zagreb, lahko kar pozabi na to, da bi imel mirno vožnjo, brez gledanja nepotrebnih drugih. Na svoj kupe sploh ne moreš upati, niti v obratni smeri. Včeraj sem pol ure pred odhodom že sedel v vagonu, v kupeju, ki je bil v celoti rezerviran Ljubljana - Zürich, ampak nisem imel sreče. Pet minut pred odhodom so prišli trije Amerikanci za do Ljubljane in najedali celo pot do Dobove. Nočna mora od vožnje. K sreči je po nekem čudnem naključju bil zraven vagon št. 270, ki bi moral priti iz Reke in se spenjati šele v Ljubljani. Ta je sameval pozabljen na sklepu, in sem se v Dobovi lahko preselil vanj.
Obvezno bi morali zrihtati dodatne povezave, npr. vlak ki bi šel zjutraj ob 6.20 v trasi nekdanjega Lisinskega iz Ljubljane, ter se vračal nekje sredi popoldneva, ko zija velika luknja med 210 in 414. Pa morda še en iz Ljubljane nekje proti poldnevu, ko je spet velika luknja med (realno neuporabnim) 415 in 211, vračal bi se morda spet v trasi nekdanjega Lisinskega ter lahko tudi prevzel vlogo zadnjega "regionalnega" iz Dobove proti Ljubljani. Ter se morda znova zmeniti s Hrvati za dodatne vagone na 414/415. Čeprav gre tu verjetno za stroške premika in garažiranja teh vagonov v Beljaku oz. Schwarzachu, ki jih Hrvati nočejo plačevati, je vseeno treba vzeti v zakup, da gre za nočni vlak, ki za "tagesrand" potnike ni ravno pretirano uporaben, in je treba z nečim poskrbeti tudi zanje.
Re: Vozni red 2024/25
Predlagana nova vlaka vsekakor. EN pa ne moreš voziti s 510. In vozi ravno v perfektnem timingu proti Zagrebu in nazaj. S trase ga tudi ne moreš vreči, ker je vezan na druge vlake v Avstriji.
Najbolj enostavno bi bilo takoj za lokomotivo zapeti še 1-2 vagona (po možnosti Beemt ali Beelt namesto Bee-štij), ki bi se v Beljaku odstranila z vlaka skupaj z 1216 in se zjutraj pripela nazaj. To je včasih na 414/415 bila stalna praksa, prav zaradi potnikov med Zagrebom in Ljubljano.
So pa te HŽ Bee-štije res - uboga mati, sploh druga generacija (tista z Minden-Deutz podstavnimi)*. Nočem verjeti, da se dejansko ljudje vozijo v njih do Züricha in Stuttgarta. Kje so časi, ko je vozil srbski Beelmt ali celo švicarski Bpm (takrat okrog 2010/2011, direkt za/iz Beograda).
*pa saj tudi Bcee in WLee niso kaj prida. Sicer poklon HŽ da se grejo nočni vlak, ampak to so verjetno z naskokom najbolj zanič ležalni in spalni vagoni v srednji Evropi oz. "Nightjet Partners" omrežju.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1450
- Pridružen: 13.09.2012, 15:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2024/25
že info za EC 158/159 je uradno da vozi iz Zagreb na Dunajem in zagreb , pa sestave vagon bo ÖBB (Admpsz,Bmpz,Bmz bo dovolj in vredu) , pa eni WRmz je nekaj problem ni vagon in mogobče bo ÖBB WRmz ali HŽ Restorian , še nevem ..
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))