Vozni red 2024/25

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2623
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: 07.09.2024, 11:19 Kdo ve? Se dela na tem, da se morda vrača FUC garnitura? Ali je bil izlet posledica nečesa drugega?

Pa še eno presenečenje bo kmalu na JŽI infrastrukturi. Več pa, ko bo...
Kakšen izlet? Bi pa držal pesti, da se vrne, s tem se prihrani 2 rotaciji naših garnitur.
A je kot presenečenje mišljen torkov test Minuetta Diesel med Goricama?
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4395
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Izlet garniture preko Jesenic v Avstrijo.
Jusk88
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 07.09.2024, 20:40

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a Jusk88 »

Re 4/4 napisal/-a: 08.09.2024, 11:07 Izlet garniture preko Jesenic v Avstrijo.
Na Jesenicah je bil parkiran nekaj dni
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2623
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

https://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.p ... D&rok=2025

Obetata se še dva dodatna para vlakov Maribor - Gradec in nazaj, MV 152/153 in MV 354/355.
Skupaj s sedanjimi tremi pari MV + Emono, Croatio in Dravo to pomeni že kar zglednih 8 parov vlakov čez mejni prehod Špilje.
Upamo lahko samo, da ne bo to vodilo v pomanjkanje garnitur...
610-101
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 46
Pridružen: 29.05.2024, 21:00

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a 610-101 »

TGV Lyria napisal/-a: 11.09.2024, 8:17 https://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.p ... D&rok=2025

Obetata se še dva dodatna para vlakov Maribor - Gradec in nazaj, MV 152/153 in MV 354/355.
Skupaj s sedanjimi tremi pari MV + Emono, Croatio in Dravo to pomeni že kar zglednih 8 parov vlakov čez mejni prehod Špilje.
Upamo lahko samo, da ne bo to vodilo v pomanjkanje garnitur...
konec mesca neha vozit opčine-reka, ki je za ceu dan uzelo garnituro, tako da v osnovi bo treba samo eno dodatno garnituro imeti
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1450
Pridružen: 13.09.2012, 15:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

TGV Lyria napisal/-a: 11.09.2024, 8:17 https://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.p ... D&rok=2025

Obetata se še dva dodatna para vlakov Maribor - Gradec in nazaj, MV 152/153 in MV 354/355.
Skupaj s sedanjimi tremi pari MV + Emono, Croatio in Dravo to pomeni že kar zglednih 8 parov vlakov čez mejni prehod Špilje.
Upamo lahko samo, da ne bo to vodilo v pomanjkanje garnitur...

prej sem rekel 152/153, 354/355 , 250/251
IC 311/310 je ne več , nadomestni za IC 250/251
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1450
Pridružen: 13.09.2012, 15:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

610-101 napisal/-a: 11.09.2024, 12:07
TGV Lyria napisal/-a: 11.09.2024, 8:17 https://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.p ... D&rok=2025

Obetata se še dva dodatna para vlakov Maribor - Gradec in nazaj, MV 152/153 in MV 354/355.
Skupaj s sedanjimi tremi pari MV + Emono, Croatio in Dravo to pomeni že kar zglednih 8 parov vlakov čez mejni prehod Špilje.
Upamo lahko samo, da ne bo to vodilo v pomanjkanje garnitur...
konec mesca neha vozit opčine-reka, ki je za ceu dan uzelo garnituro, tako da v osnovi bo treba samo eno dodatno garnituro imeti
novo vozni red za Opčine -Reka je ne več in konec, tudi Divača za Buzet in poleti kopalni vlak iz Divači za Pulj oba je ne več in konec... program za novo vozni red že imam in beri vsi ....

lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2623
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

610-101 napisal/-a: 11.09.2024, 12:07
konec mesca neha vozit opčine-reka, ki je za ceu dan uzelo garnituro, tako da v osnovi bo treba samo eno dodatno garnituro imeti
Plus če obisk Civityja pri nas pomeni, da bodo znova vozili med Ljubljano in Trstom, je to še minus 1-2 SŽ garnituri v obtoku.
RitterVonGhega napisal/-a: 11.09.2024, 15:05 prej sem rekel 152/153, 354/355 , 250/251
IC 311/310 je ne več , nadomestni za IC 250/251
Pa res, spregledal... že na začetku teme si pisal o 4 dodatnih vlakih MB - Graz. Od kje ti vse te informacije :D .
Upam da se uresniči tudi tista o povratku Croatie do Dunaja. To bi samo dokazovalo, da so bile "zamude" le izgovor za njeno ukinitev lani, pravi razlog je bil pomanjkanje vagonov pri ÖBB. Zdaj, ko se brennerski promet v celoti prestavlja na Railjet Next Generation, jim bodo pa ostajali vagoni tudi za Croatio.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1450
Pridružen: 13.09.2012, 15:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

TGV Lyria napisal/-a: 12.09.2024, 9:07
610-101 napisal/-a: 11.09.2024, 12:07
konec mesca neha vozit opčine-reka, ki je za ceu dan uzelo garnituro, tako da v osnovi bo treba samo eno dodatno garnituro imeti
Plus če obisk Civityja pri nas pomeni, da bodo znova vozili med Ljubljano in Trstom, je to še minus 1-2 SŽ garnituri v obtoku.
RitterVonGhega napisal/-a: 11.09.2024, 15:05 prej sem rekel 152/153, 354/355 , 250/251
IC 311/310 je ne več , nadomestni za IC 250/251
Pa res, spregledal... že na začetku teme si pisal o 4 dodatnih vlakih MB - Graz. Od kje ti vse te informacije :D .
Upam da se uresniči tudi tista o povratku Croatie do Dunaja. To bi samo dokazovalo, da so bile "zamude" le izgovor za njeno ukinitev lani, pravi razlog je bil pomanjkanje vagonov pri ÖBB. Zdaj, ko se brennerski promet v celoti prestavlja na Railjet Next Generation, jim bodo pa ostajali vagoni tudi za Croatio.
IC 311/310 je samo iz Graz za Budimpešta in Graz, pa v Ljubljani za nova številka vlak je 251/250 (vozni red odhod in prihod je enako )
EC 158 je da seveda spet nazaj v Dunaju preko semmering bahn :-) , primer bo zamude od +45 min, bo ÖBB skrbi posebni vlak "cityjet" iz Graz za Dunaj in št.vl. 15158

imam dobila grafikov za novo vozni red 2025..

lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 05.08.2020, 21:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

RitterVonGhega napisal/-a: 12.09.2024, 14:12 IC 311/310 je samo iz Graz za Budimpešta in Graz, pa v Ljubljani za nova številka vlak je 251/250 (vozni red odhod in prihod je enako )
Upam, da bosta to dva para vlakov zjutraj in zvečer, zato da dobimo še dve dodatni povezavi iz naše prestolnice v Gradec.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1450
Pridružen: 13.09.2012, 15:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

vidkrt napisal/-a: 12.09.2024, 15:03
RitterVonGhega napisal/-a: 12.09.2024, 14:12 IC 311/310 je samo iz Graz za Budimpešta in Graz, pa v Ljubljani za nova številka vlak je 251/250 (vozni red odhod in prihod je enako )
Upam, da bosta to dva para vlakov zjutraj in zvečer, zato da dobimo še dve dodatni povezavi iz naše prestolnice v Gradec.
novo vozni red bo enako ura odhod iz ljubljane , celju, mariboru ... ampak samo novi številki vlak 251 (prej 311) in 250 (prej 310) in bo sestave vlak FLIRT4 in serija vrsta 510 .. ne več sestave vagon MAV ...

lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4650
Pridružen: 28.09.2005, 18:07
Kraj: Primorje

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a igor72 »

RitterVonGhega napisal/-a: 11.09.2024, 23:03 .... in poleti kopalni vlak iz Divači za Pulj oba je ne več in konec... program za novo vozni red že imam in beri vsi ....

lp
Krasno....ker dobimo drugo leto še nekaj novih garnitur, bojo EDINI vlak v Istro ukinili...bravo naši!!! :^o
LEP DAN
Igor
610-101
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 46
Pridružen: 29.05.2024, 21:00

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a 610-101 »

igor72 napisal/-a: 12.09.2024, 20:10
RitterVonGhega napisal/-a: 11.09.2024, 23:03 .... in poleti kopalni vlak iz Divači za Pulj oba je ne več in konec... program za novo vozni red že imam in beri vsi ....

lp
Krasno....ker dobimo drugo leto še nekaj novih garnitur, bojo EDINI vlak v Istro ukinili...bravo naši!!! :^o
glede na odlično mednarodno sodelovanje ki jo hž v zadnjem času kaže mam občutek da je prej tam se kej zaštopalo
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 433
Pridružen: 10.05.2015, 20:05

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Saj ni potrebno sodelovanje SŽ. Železnice v EU so liberalizirane. Vlak za Zagreb in Reko se ustavi samo na eni postaji na Hrvaškem. Vlak za Pulo pa je tudi samo za slovenske turiste.

Če HŽ ne želi sodelovati, lahko SŽ prevoz organizirajo same kot open-rail-operator.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4175
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Vozni red 2024/25

Odgovor Napisal/-a mkx »

urban120 napisal/-a: 13.09.2024, 7:12 Če HŽ ne želi sodelovati, lahko SŽ prevoz organizirajo same kot open-rail-operator.

Pri teh kolaboracijsah sta na Hrvaški strani dve entiteti: HŽ-PP in pa HŽ-infra (ki dela v imenu države in dodeljuje trase). S samostojnim nastopom SŽ-PP na Hrvaškem sicer odpade koordiniranje s HŽ-PP, nastopi pa še njihova agencija za železniški promet (nimam pojma, kako je uradni naziv) ... tako da spet ostaneta dve entiteti.

V tem primeru bi se moral SŽ-PP registrirati na Hrvaškem kot prevoznik, kar pomeni kar nekaj birokracije. In veliko vprašanje je, ali je ekonomska računica tega vlaka toliko pozitivna, da bi se splačalo iti v te kolobocije. Računica glede registracije SŽ-PP bi se spremenila, če bi SŽ-PP nastopil na tem segmentu nekoliko bolj agresivno (npr. direktni vlaki Lj-Zagreb v sestavi garnitur 510, kakšen vlak več na Reko ter Pulo, morda celo kakšen vlak Ormož-Lendava (preko Čakovca). Ampak pri vseh teh je problem ekonomska računica, če SŽ-PP nastopa samostojno na Hrvaškem, potem ni nobenega ki bi ta del voženj subvencioniral. Se pravi da četudi bi vlaki stali na postajah in postajališčih, bi bile cene višje kot za vlake lokalnega prevoznika (HŽ-PP v tem primeru). Če tega ni, morajo potniki, ki tja potujejo iz Slovenije, pokriti stroške.
LP, Metod
Odgovori