"HŽ restoran" (vsaj Mimara verzija) so v demoliranem stanju, kolikor mi je znano. Avstrijci pa WR vozijo tudi samo še na Transalpinu in Porta Moravici.RitterVonGhega napisal/-a: ↑02.10.2024, 17:01 že info za EC 158/159 je uradno da vozi iz Zagreb na Dunajem in zagreb , pa sestave vagon bo ÖBB (Admpsz,Bmpz,Bmz bo dovolj in vredu) , pa eni WRmz je nekaj problem ni vagon in mogobče bo ÖBB WRmz ali HŽ Restorian , še nevem ..
Vozni red 2024/25
Re: Vozni red 2024/25
Re: Vozni red 2024/25
Ali se kaj ve, če bo DUJPP že za voznoredno obdobje 2024/25 prevzel oblikovanje voznega reda za železnice? Pri avtobusih se jim očitno ni ravno posrečilo ...
Re: Vozni red 2024/25
Ne, ker se drugo leto začenja prenova ljubljanske postaje, zato bo z novim voznim redom kaos že brez njihovega upravljanja.
Če že bodo v naslednjih letih kakorkoli prevzeli upravljanje, bodo imeli manjšo vlogo pri določanju, kot pri avtobusih, saj je železnica precej bolj kompleksna stvar. Tukaj se morajo trase nediskriminatorno podeljevati za vse udeležence, poleg tega pa se prevoznik sam dogovarja s sosednjimi prevozniki za morebitno sodelovanje. Torej če poenostavim DUJPP bi nekaj sestavil, brez potrditve delov SŽ-ja (infra in PP), da je mogoče, pa je do takrat vse skupaj samo mrtva črka na papirju.
Smo še daleč od kakšne Norveške, kjer je lastnik voznega parka država in z njim upravlja preko svoje družbe znotraj železic, medtem ko prevozniki samo najemajo potem ko dobijo subvencijo. Zato tudi prevoznik ne more tako enstavno varčevati po vzoru Stadlerjev pri nas, da bi lahko vzdržno šel skozi nižjo subvencijo, ker je na razpisu recimo ponudil najnižjo ceno na kilometer.
Če že bodo v naslednjih letih kakorkoli prevzeli upravljanje, bodo imeli manjšo vlogo pri določanju, kot pri avtobusih, saj je železnica precej bolj kompleksna stvar. Tukaj se morajo trase nediskriminatorno podeljevati za vse udeležence, poleg tega pa se prevoznik sam dogovarja s sosednjimi prevozniki za morebitno sodelovanje. Torej če poenostavim DUJPP bi nekaj sestavil, brez potrditve delov SŽ-ja (infra in PP), da je mogoče, pa je do takrat vse skupaj samo mrtva črka na papirju.
Smo še daleč od kakšne Norveške, kjer je lastnik voznega parka država in z njim upravlja preko svoje družbe znotraj železic, medtem ko prevozniki samo najemajo potem ko dobijo subvencijo. Zato tudi prevoznik ne more tako enstavno varčevati po vzoru Stadlerjev pri nas, da bi lahko vzdržno šel skozi nižjo subvencijo, ker je na razpisu recimo ponudil najnižjo ceno na kilometer.
Re: Vozni red 2024/25
Da malo izkorostim. Kakšno je stanje Hrvaških mimara jedilnih vagonov? Ni ju videti. Na spletu je najmlajša slika iz leta 2014 na Optimi.
Lp
- leteči vlak
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2589
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Vozni red 2024/25
Oba HŽ WReelmt vagona sta parkirana na območju Gredlja v Zagrebu. Zapuščena, na poti do propada.
Google Earth posnetka, junij 2023:
Google Earth posnetka, junij 2023:
Aljaž
Re: Vozni red 2024/25
Je pa ravno danes na FB padla slika vlaka IC Zagreb - Split z WRee jedilnim vagonom, torej je ta tip še vozen. Na žalost gre za podobne cheap modernizacije (nekdanjih WRl vagonov z drsnimi vrati) kot so Bee-štije. Poleg tega sta oba vagona tega tipa registrirana za samo 120 km/h in tako že v štartu odpadeta za Croatio.
Re: Vozni red 2024/25
Ufff, kakšna škoda. Te Hrvati res nimajo ne logike ne smisla.leteči vlak napisal/-a: ↑09.10.2024, 9:41 Oba HŽ WReelmt vagona sta parkirana na območju Gredlja v Zagrebu. Zapuščena, na poti do propada.
Re: Vozni red 2024/25
No, izgleda da se nekaj premika tudi na tem področju, pa čeprav samo zaradi zapore Turske proge.TGV Lyria napisal/-a: ↑22.09.2024, 21:18 Predlagana nova vlaka vsekakor. EN pa ne moreš voziti s 510. In vozi ravno v perfektnem timingu proti Zagrebu in nazaj. S trase ga tudi ne moreš vreči, ker je vezan na druge vlake v Avstriji.
Najbolj enostavno bi bilo takoj za lokomotivo zapeti še 1-2 vagona (po možnosti Beemt ali Beelt namesto Bee-štij), ki bi se v Beljaku odstranila z vlaka skupaj z 1216 in se zjutraj pripela nazaj. To je včasih na 414/415 bila stalna praksa, prav zaradi potnikov med Zagrebom in Ljubljano.
Vsaj na Vagonwebu je vnešen mednarodni vlak 1315/1314 Beljak - Zagreb - Beljak v trasi EN 415/414, ki bo vozil do 13.7.2025 v sestavi Flirta. Verjetno v adventnem času vsaj iz Ljubljane celo kot dvojnik? EN bo seveda preusmerjen prek Gradca in Maribora, s čimer bodo letos tudi Štajerci imeli direktni vlak na zagrebški advent.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1450
- Pridružen: 13.09.2012, 15:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2024/25
1415/1414; Zagreb -Celje-Maribor-Graz Hbf-Zirich Hbf in Zagreb .. do 13.julij.2025TGV Lyria napisal/-a: ↑12.10.2024, 20:04No, izgleda da se nekaj premika tudi na tem področju, pa čeprav samo zaradi zapore Turske proge.TGV Lyria napisal/-a: ↑22.09.2024, 21:18 Predlagana nova vlaka vsekakor. EN pa ne moreš voziti s 510. In vozi ravno v perfektnem timingu proti Zagrebu in nazaj. S trase ga tudi ne moreš vreči, ker je vezan na druge vlake v Avstriji.
Najbolj enostavno bi bilo takoj za lokomotivo zapeti še 1-2 vagona (po možnosti Beemt ali Beelt namesto Bee-štij), ki bi se v Beljaku odstranila z vlaka skupaj z 1216 in se zjutraj pripela nazaj. To je včasih na 414/415 bila stalna praksa, prav zaradi potnikov med Zagrebom in Ljubljano.
Vsaj na Vagonwebu je vnešen mednarodni vlak 1315/1314 Beljak - Zagreb - Beljak v trasi EN 415/414, ki bo vozil do 13.7.2025 v sestavi Flirta. Verjetno v adventnem času vsaj iz Ljubljane celo kot dvojnik? EN bo seveda preusmerjen prek Gradca in Maribora, s čimer bodo letos tudi Štajerci imeli direktni vlak na zagrebški advent.
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2024/25
Sigurno ne, v Avstriji ima serija 510 le delno obratovalno dovoljenje, ki med drugim ne dovoljuje sprege večih vozil....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Vozni red 2024/25
Zato pa sem napisal od Ljubljane do Zagreba. Na Hrvaškem kolikor vem lahko vozi dvojnik, samo mešani ne sme biti.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1450
- Pridružen: 13.09.2012, 15:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2024/25
slabo novice, spet problem EC 158/159 ne bo v Dunaju, bo vozi samo do Gradec (Graz Hbf).. vedno problem zamude na hrvstskem železnic ..
lp
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2024/25
Škoda. Pa v isti sestavi ali bi morda naš Flirt?RitterVonGhega napisal/-a: ↑16.10.2024, 15:05 slabo novice, spet problem EC 158/159 ne bo v Dunaju, bo vozi samo do Gradec (Graz Hbf).. vedno problem zamude na hrvstskem železnic ..
lp
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1450
- Pridružen: 13.09.2012, 15:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2024/25
sestave še ne vem , počaka ..vidkrt napisal/-a: ↑16.10.2024, 20:03Škoda. Pa v isti sestavi ali bi morda naš Flirt?RitterVonGhega napisal/-a: ↑16.10.2024, 15:05 slabo novice, spet problem EC 158/159 ne bo v Dunaju, bo vozi samo do Gradec (Graz Hbf).. vedno problem zamude na hrvstskem železnic ..
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2024/25
Hm, na ÖBB iskalniku je Drava še vedno na celi relaciji Ljubljana - Budimpešta, le s spremenjeno številko 250/251.RitterVonGhega napisal/-a: ↑12.09.2024, 16:32novo vozni red bo enako ura odhod iz ljubljane , celju, mariboru ... ampak samo novi številki vlak 251 (prej 311) in 250 (prej 310) in bo sestave vlak FLIRT4 in serija vrsta 510 .. ne več sestave vagon MAV ...vidkrt napisal/-a: ↑12.09.2024, 15:03Upam, da bosta to dva para vlakov zjutraj in zvečer, zato da dobimo še dve dodatni povezavi iz naše prestolnice v Gradec.RitterVonGhega napisal/-a: ↑12.09.2024, 14:12 IC 311/310 je samo iz Graz za Budimpešta in Graz, pa v Ljubljani za nova številka vlak je 251/250 (vozni red odhod in prihod je enako )
lp