Samo dva problema sta, povsem lahko rešljiva na forumih.Relacija
Maribor - Dravograd - Pliberk - Celovec - Rožna dolina - Jesenice - Nova Gorica - Sežana - Trst
1. Kdo bi se vozil
2. Proga med Celovcem in Podrožco/Rosenbach ni več v obratovanju!
Samo dva problema sta, povsem lahko rešljiva na forumih.Relacija
Maribor - Dravograd - Pliberk - Celovec - Rožna dolina - Jesenice - Nova Gorica - Sežana - Trst
še enkrat kdo bi se vozil?
Zaradi nekaj železniških nadobudnežev, ki bi radi videli IC vlak na omenjenih progah se to sigurno ne izplača....koliko potnikov na dan misliš da potuje na relaciji Nova Gorica - Jesenice brez vmesnega postanka?trocken napisal/-a: ↑05.03.2025, 8:31 Na relaciji med Novo Gorico in Jesenicami in med Prevaljami in Mariborom praktično ni vlakov, ki bi imeli status "brzi" ali "IC" ali kakor se že imenujejo - z manj postanki. Tako, da bi verjetno marsikomu odgovarjal take vrste prevoz na teh ralacijah.
Dnevna migracija iz Koroške in Zgornje Gorenjske na avstrijsko Koroško v Beljak in Celovec med tednom je velika. Tudi turizem na avstrijskem Koroškem menda ni v povojih. Aja, tja se vozimo pa z avtom. No, torej so to potniki, za katerih pridobitev je potrebno tudi kaj narediti.
Sredstva so, če so za financiranje hokejistov Olimpije ni hudir, da se ne bi našlo tudi za promocijo vlaka. Menda je vlak in ne hokej poslanstvo Slovenskih železnic.
Jaz nikjer nisem omenil proge med Podrožco in Celovcem, ki je zaprta za redni promet. Mislil sem kar normalno povezavo preko Beljaka in Celovca. Sicer pa zaprta proga poteka po najbolj slovenskem ozemlju na avstrijskem Koroškem (tam je recimo galerija slikarja Goršeta v Svečah)in bi morala že politično biti zanimiva za Slovence in Slovenijo, vendar to razlagati nekomu, ki piše o Arnoldsteinu, Villachu in Klagenfurtu niti nima smisla. Nismo mi Južni Tirolci.desiro napisal/-a: ↑06.03.2025, 10:37Zaradi nekaj železniških nadobudnežev, ki bi radi videli IC vlak na omenjenih progah se to sigurno ne izplača....koliko potnikov na dan misliš da potuje na relaciji Nova Gorica - Jesenice brez vmesnega postanka?trocken napisal/-a: ↑05.03.2025, 8:31 Na relaciji med Novo Gorico in Jesenicami in med Prevaljami in Mariborom praktično ni vlakov, ki bi imeli status "brzi" ali "IC" ali kakor se že imenujejo - z manj postanki. Tako, da bi verjetno marsikomu odgovarjal take vrste prevoz na teh ralacijah.
Dnevna migracija iz Koroške in Zgornje Gorenjske na avstrijsko Koroško v Beljak in Celovec med tednom je velika. Tudi turizem na avstrijskem Koroškem menda ni v povojih. Aja, tja se vozimo pa z avtom. No, torej so to potniki, za katerih pridobitev je potrebno tudi kaj narediti.
Sredstva so, če so za financiranje hokejistov Olimpije ni hudir, da se ne bi našlo tudi za promocijo vlaka. Menda je vlak in ne hokej poslanstvo Slovenskih železnic.
Nekega hudega turističnega zanimanja za progo med Rosenbachom in Klagenfurtom pa tudi ni. Oz. bom rekel tako navedi mi 5 znamenitosti vrednih ogleda ki ležijo ob tej progi?
Glede financiranja olimpije pa si mnenja delno deliva, le da bi namesto financiranja le te lahko zagotovili delu in odgovornosti primerno plačilo zaposlenim v podjetju, neko buzeriranje z našimi vlaki po tujini pa nekako ni ravno poslanstvo SŽ.
Povezavi na 2 h z Villachom in LJubljano nekako ustrezajo, le morda bi novi "brzi" vlaki lahko ne ustavljali za vsako smreko, ter bi za njimn spustili lokalca....
Nihče ni rekel brez vmesnega postanka. Ena hitra trasa s postanki samo v Anhovem, Mostu na Soči, Podbrdu, Bohinjski Bistrici in na Bledu pa vsekakor ne bi škodila. (@trocken bi seveda dodal tudi Grahovo, naj mu bo.)
takšna povezava, bi bilo samo metanje denarja čez okno, ker število potnikov bi lahko štel na prste. plus s čem bi mi to vozili? 510 odpade, ker ni elektrificirano, 610 0dpade ker je že tako pomankanje dizelskih garnitur glede na turnustrocken napisal/-a: ↑07.03.2025, 13:31 Trenutno finančno obdobje za program Interreg Slovenija - Avstrija 2021 - 2027 je vreden reci in piši 41,5 milijona €! Dve izmed glavnih vsebinskih poglavji v predloženih projektih so "trajnostni turizem" in "zelena čezmejna mobilnosti", prilagajanje podnebnim spremembam... bla, bla, bla... Vsekakor sredstva se najde, če se jih seveda sploh išče. Mislim, da se tu SŽ obnašajo po liniji najmanjšega odpora, oziroma se v teh projektih ne pretegnejo preveč. Tu seveda ne mislim sredstev, ki jih ministrstvo za infrastrukturo pridobi za razne obnove.
Na takšen način je lani vozil vlak med Opčinami in Reko, ki je imel prvenstveno nalogo zbliževati italijanske skupnosti, prevažali smo pa mi. Ne poznam sicer rezultatov projekta, vsekakor povezava precej bolj nelogična "okoli riti v žep" kot tista, o kateri sedaj modrujemo.
Cel kup argumentov imaš naštetih, zakaj bi bila precej uspešnejša od lanske Opčine - Reka, ti pa še kar vztrajaš.
Si pozabil na tarifo Regio AS, ki obstaja že dolga desetletja za izlete na Koroško in Štajersko?mkx napisal/-a: ↑07.03.2025, 8:02 Se bojim, da je pri večini potnikov danes nizka cena zelo pomembna - če že ne najpomembnejša. In pri mednarodnih vlakih (in to so vsi, ki se jih omenja v debati zadnjih dni) je problem prav cena: lokalne skupnosti (dežele v AT in IT, država v SI) praviloma subvencionirajo samo prevoznika/e, ki opravlja/jo prevoze znotraj konkretne lokalne skupnosti. Kar pomeni, da bi vlak, ki bi ga upravljal SŽ, skoraj zagotovo v precejšnji meri vozil brez subvencij. Torej bi bil precej neprivlačen za potnike izven Slovenije.
Da si prečisti vse saje, ki so se nabrale?
To je malo bolj zapleteno kot pa samo risanje tras in vozi miško. Najprej na kaj ciljaš s tem? Povezava rabi smisel, ker če želi preživeti moraš to najprej zapakiral kot produkt, potem pa iskanje stabilnih finančnih virov. Recimo Centovalli Express je že resen produkt.
Na relaciji Pliberk - Celovec vozi Desiro ML, ki je registriran za 160km/h. Če tist prenese tlak nasproti vozečegazvlaka z 200-250km/h, bi ga morda tudi naš. Je pa to verjetno definiramo nekje v homologaciji 610Re 4/4 napisal/-a: ↑08.03.2025, 11:52
Avstrijci bodo za dostop do te proge zagotovo zahtevali minimalne tehnične lastnosti vozil, kot jih za vsako, ki jo označijo z D4XL, kamor bo verjetno padla tudi ta. Bog ne daj pa, da garnitura ni narejena da prenese srečanje nasproti vozečega vozila z 200-250 km/h, za kar ta Flirt zagotovo ni bil narejen. Zaadi tlaka potrga prva šibka vrata.