Vozni red 2024/25
Re: Vozni red 2024/25
Fantje, brez panike. Emona spet vozi do Trsta, videna zadnja 2 dneva na tržaški glavni postaji med premikom.
Re: Vozni red 2024/25
Bo kar iz Zagreba na dizel...in to zelo v kratkem...IC Arena z 610...in če samo pomislim, da so nas lani imeli za norce, da je ne dajo, ker je garnitura stala v Puli 6-7h neizkoriščena, zdaj pa tudi dnevi ne bojo več problem...prekleta politikaTGV Lyria napisal/-a: ↑02.03.2025, 17:05Revež bo moral celo pot od Dobove do Pule voziti na dizel. Malo dvomim, da bodo naredili 3 kV verzijo...RitterVonGhega napisal/-a: ↑02.03.2025, 16:18 spet vlak IC Arena
https://ljubljanainfo.com/novica/global ... besWDGAZow
lp

LEP DAN
Igor
Igor
Re: Vozni red 2024/25
A to je zafrkancija ali mišljeno resno? Kaj to pomeni zelo kmalu - poletni VR?igor72 napisal/-a: ↑24.04.2025, 17:39Bo kar iz Zagreba na dizel...in to zelo v kratkem...IC Arena z 610...in če samo pomislim, da so nas lani imeli za norce, da je ne dajo, ker je garnitura stala v Puli 6-7h neizkoriščena, zdaj pa tudi dnevi ne bojo več problem...prekleta politikaTGV Lyria napisal/-a: ↑02.03.2025, 17:05Revež bo moral celo pot od Dobove do Pule voziti na dizel. Malo dvomim, da bodo naredili 3 kV verzijo...RitterVonGhega napisal/-a: ↑02.03.2025, 16:18 spet vlak IC Arena
https://ljubljanainfo.com/novica/global ... besWDGAZow
lp![]()
Re: Vozni red 2024/25
Od jutri vozi kopalni vlak kot vlak 1604 in 1605, na srečo v zasedbi serije 510
Re: Vozni red 2024/25
MV 1281 izbrisan iz letošnjega VR, so razlog dela na madžarski strani?
Re: Vozni red 2024/25
Dobrodošel nazaj, forum vlaki.info!
In dobrodošel, novi sezonski vlak Varšava - Reka! Od govoric na začetku aprila do dejanske potrditve povezave že sredi maja, je to rekordno hitro? Čestitke vsem vpletenim (PKP, ČD, ÖBB, SŽ, HŽ - predvsem zadnjim trem, do Dunaja grejo vagoni itak v sestavi rednega EC vlaka).
Zadeva gre takole: Varšava - Dunaj direktni vagoni v sestavi EC Sobieski, od Dunaja do Gradca še neznano (v sestavi rednega ali samostojni vlak?), Gradec (ali Dunaj) - Pragersko novi brzi vlak MV 1277 (1276 v obratni smeri), od Pragerskega do Reke pa v sestavi Retro Istria Express (MV 1247 do Postojne, 1281 do Reke, nazaj 1280/1246).
Sestava: 2 sedežna in 1 ležalni vagon. Poljaki imajo trenutno primankljaj nočnih vagonov. V 2026 se pričakuje, da bodo v sestavi novi "dnevno nočni vagoni", ki so trenutno v izdelavi pri Cegielskem, 35 komadov.
Koledar voženj je 4x tedensko, pri nas bodo ob ponedeljkih, sredah in petkih v obe smeri, v soboto samo proti Reki, v nedeljo pa samo iz Reke proti Varšavi. Odhodi iz Varšave seveda en dan prej. Prvi odhod iz Varšave v petek 27.6., pri nas torej prvič v soboto 28.6., ko Retro Istria sicer vozi prvo vožnjo letos.
In dobrodošel, novi sezonski vlak Varšava - Reka! Od govoric na začetku aprila do dejanske potrditve povezave že sredi maja, je to rekordno hitro? Čestitke vsem vpletenim (PKP, ČD, ÖBB, SŽ, HŽ - predvsem zadnjim trem, do Dunaja grejo vagoni itak v sestavi rednega EC vlaka).
Zadeva gre takole: Varšava - Dunaj direktni vagoni v sestavi EC Sobieski, od Dunaja do Gradca še neznano (v sestavi rednega ali samostojni vlak?), Gradec (ali Dunaj) - Pragersko novi brzi vlak MV 1277 (1276 v obratni smeri), od Pragerskega do Reke pa v sestavi Retro Istria Express (MV 1247 do Postojne, 1281 do Reke, nazaj 1280/1246).
Sestava: 2 sedežna in 1 ležalni vagon. Poljaki imajo trenutno primankljaj nočnih vagonov. V 2026 se pričakuje, da bodo v sestavi novi "dnevno nočni vagoni", ki so trenutno v izdelavi pri Cegielskem, 35 komadov.
Koledar voženj je 4x tedensko, pri nas bodo ob ponedeljkih, sredah in petkih v obe smeri, v soboto samo proti Reki, v nedeljo pa samo iz Reke proti Varšavi. Odhodi iz Varšave seveda en dan prej. Prvi odhod iz Varšave v petek 27.6., pri nas torej prvič v soboto 28.6., ko Retro Istria sicer vozi prvo vožnjo letos.
Re: Vozni red 2024/25
Naj ugibam. Vagoni bodo Poljski? Konec koncev imajo vsi sodelujoči razen sž spalne vagone.
Lp
Re: Vozni red 2024/25
Ne bo držalo. EN 1277 vozi iz Dunaja do Reke sam. Retro Istria se pa loči v Ljubljani in ne v Postojni.TGV Lyria napisal/-a: ↑22.05.2025, 6:30 Zadeva gre takole: Varšava - Dunaj direktni vagoni v sestavi EC Sobieski, od Dunaja do Gradca še neznano (v sestavi rednega ali samostojni vlak?), Gradec (ali Dunaj) - Pragersko novi brzi vlak MV 1277 (1276 v obratni smeri), od Pragerskega do Reke pa v sestavi Retro Istria Express (MV 1247 do Postojne, 1281 do Reke, nazaj 1280/1246).
Sestava: 2 sedežna in 1 ležalni vagon.
Odhodi iz Ljubljane:
MV 1246 (Budimpešta - KP) ob 05:00
MV 1281 (Ljubljana - Reka) ob 06:25
EN 1277 (Varšava - Reka) ob 06:45
Re: Vozni red 2024/25
Sem že zgoraj nekje napisal, da kar je trenutno zapisano v SŽ relacijskem voznem redu ne velja, in da bo stvar povsem drugačna.maxima napisal/-a: ↑24.05.2025, 8:18Ne bo držalo. EN 1277 vozi iz Dunaja do Reke sam. Retro Istria se pa loči v Ljubljani in ne v Postojni.TGV Lyria napisal/-a: ↑22.05.2025, 6:30 Zadeva gre takole: Varšava - Dunaj direktni vagoni v sestavi EC Sobieski, od Dunaja do Gradca še neznano (v sestavi rednega ali samostojni vlak?), Gradec (ali Dunaj) - Pragersko novi brzi vlak MV 1277 (1276 v obratni smeri), od Pragerskega do Reke pa v sestavi Retro Istria Express (MV 1247 do Postojne, 1281 do Reke, nazaj 1280/1246).
Sestava: 2 sedežna in 1 ležalni vagon.
Odhodi iz Ljubljane:
MV 1246 (Budimpešta - KP) ob 05:00
MV 1281 (Ljubljana - Reka) ob 06:25
EN 1277 (Varšava - Reka) ob 06:45
Kakšen smisel bi sicer imelo voziti 3 zaporedne klasike s po 3 vagoni iz Ljubljane proti Primorski, ter vmes še 1605. Poraba 3 tras in 3 lokomotiv brez smisla. Na vagonwebu je že vnešen približen nov vozni red za Retro Istrio, ki pa se še nekoliko zamakne zaradi premika v Pragerskem.
Re: Vozni red 2024/25
Enaka bedarija, kot tisti Trst - Reka, ki ga letos po govoricah na uni strani meje ni zaradi gradbenih del v Sloveniji.

Freccie ne bo. Prideta pa letost še dve presenečenji. Ena je že fiksna, druga še tečejo dogovarjanja.
Re: Vozni red 2024/25
Ojej.
Na spletni strani SŽ (https://zelezniskimuzej.si/bilo-je-neko ... -na-morje/) omenjajo vozni red "stare" Arene: odhod iz Ljubljane ob 18:00 in prihod v Pulo ob 21:30, čas vožnje torej 3:30. Če primerjamo z moderno različico: odhod iz Ljubljane ob 16:55, prihod v Pulo ob 21:31 ... čas vožnje 4:37. Torej se podaljša čas vožnje za več kot eno uro. In v nasprotni smeri enako. OK, so bile v preteklosti tudi počasnejše variante (5 ur za enako relacijo) ampak to so bili dolgi "vagonski" vlaki, ki zaradi relativno šibkih lokomotiv (ali se je na Istrski progi sredi 60-tih za potniške vlake še uporabljala parna vleka?) na hriboviti progi niso dosegali ne vem kakšnih hitrosti. Pa na vmesnih postajah so pripenjali/rezali kurzne vagone za stranske proge.
Ob tem me obletava misel: ko bi vsaj šli "naprej v preteklost".
Na spletni strani SŽ (https://zelezniskimuzej.si/bilo-je-neko ... -na-morje/) omenjajo vozni red "stare" Arene: odhod iz Ljubljane ob 18:00 in prihod v Pulo ob 21:30, čas vožnje torej 3:30. Če primerjamo z moderno različico: odhod iz Ljubljane ob 16:55, prihod v Pulo ob 21:31 ... čas vožnje 4:37. Torej se podaljša čas vožnje za več kot eno uro. In v nasprotni smeri enako. OK, so bile v preteklosti tudi počasnejše variante (5 ur za enako relacijo) ampak to so bili dolgi "vagonski" vlaki, ki zaradi relativno šibkih lokomotiv (ali se je na Istrski progi sredi 60-tih za potniške vlake še uporabljala parna vleka?) na hriboviti progi niso dosegali ne vem kakšnih hitrosti. Pa na vmesnih postajah so pripenjali/rezali kurzne vagone za stranske proge.
Ob tem me obletava misel: ko bi vsaj šli "naprej v preteklost".
LP, Metod
Re: Vozni red 2024/25
Tist je biu EU projekt, konc projekta konec vožnje vlakaRe 4/4 napisal/-a: ↑27.05.2025, 10:47
Enaka bedarija, kot tisti Trst - Reka, ki ga letos po govoricah na uni strani meje ni zaradi gradbenih del v Sloveniji.Drugo leto pa poskusijo tistega, ki se omenja v medijih, Trst - Beograd? (:
Freccie ne bo. Prideta pa letost še dve presenečenji. Ena je že fiksna, druga še tečejo dogovarjanja.
Re: Vozni red 2024/25
Meni se pa sploh ne zdi bedarija. Svoje vikend občinstvo bo zagotovo našel. Hrvati imajo itak v planu voziti to linijo, ko bodo dobili svoje nove bimodalne Končarje. Poleg njega velja omeniti tudi par vlakov 430/431 Ljubljana - Zagreb - Ljubljana, ki bo skrbel za dovoz garniture iz Ljubljane v Zagreb ob petkih in obratno ob nedeljah.Re 4/4 napisal/-a: ↑27.05.2025, 10:47
Enaka bedarija, kot tisti Trst - Reka, ki ga letos po govoricah na uni strani meje ni zaradi gradbenih del v Sloveniji.Drugo leto pa poskusijo tistega, ki se omenja v medijih, Trst - Beograd? (:
Freccie ne bo. Prideta pa letost še dve presenečenji. Ena je že fiksna, druga še tečejo dogovarjanja.
Fiksno "presenečenje" je Poljak, o katerem sem že pisal gor. Kaj pa drugo?
Največja težava je tu razsuto stanje istrske proge, predvsem od meje do Pazina oz. Sv. Petra v Šumi. Počasne vožnje vsakih par km. Ampak prihaja rešitev, Strabag jim bo obnovil celoten omenjeni odsek.mkx napisal/-a: ↑27.05.2025, 13:53 Ojej.
Na spletni strani SŽ (https://zelezniskimuzej.si/bilo-je-neko ... -na-morje/) omenjajo vozni red "stare" Arene: odhod iz Ljubljane ob 18:00 in prihod v Pulo ob 21:30, čas vožnje torej 3:30. Če primerjamo z moderno različico: odhod iz Ljubljane ob 16:55, prihod v Pulo ob 21:31 ... čas vožnje 4:37. Torej se podaljša čas vožnje za več kot eno uro. In v nasprotni smeri enako. OK, so bile v preteklosti tudi počasnejše variante (5 ur za enako relacijo) ampak to so bili dolgi "vagonski" vlaki, ki zaradi relativno šibkih lokomotiv (ali se je na Istrski progi sredi 60-tih za potniške vlake še uporabljala parna vleka?) na hriboviti progi niso dosegali ne vem kakšnih hitrosti. Pa na vmesnih postajah so pripenjali/rezali kurzne vagone za stranske proge.
Ob tem me obletava misel: ko bi vsaj šli "naprej v preteklost".
Re: Vozni red 2024/25
TGV Lyria napisal/-a: ↑27.05.2025, 17:07
Meni se pa sploh ne zdi bedarija. Svoje vikend občinstvo bo zagotovo našel. Hrvati imajo itak v planu voziti to linijo, ko bodo dobili svoje nove bimodalne Končarje. Poleg njega velja omeniti tudi par vlakov 430/431 Ljubljana - Zagreb - Ljubljana, ki bo skrbel za dovoz garniture iz Ljubljane v Zagreb ob petkih in obratno ob nedeljah.
Fiksno "presenečenje" je Poljak, o katerem sem že pisal gor. Kaj pa drugo?
V bistvu je bedarija je zgolj to, da bodo mučili dizla na celotni trasi. To je "od oka" 95 % pod vozno mrežo. Me ne zanima pomanjkanje (poleti, ko šolarjev ni več?), lahko bi dali 510 za Koper ali Opčine kot R in prestop na dizla do Pulja. Ja ja, sej vem, delitev stroškov... Če obljubljajo preveč s premalo denarja, pa bog pomagaj.