Vozni red 2024/25
Vozni red 2024/25
Glede na grafikon HŽ Infre se z voznim redom 2024/25 ukinjajo naslednji vlaki:
1801 Villa Opicina – Rijeka,
1812 Rijeka – Villa Opicina,
1272 (Ljubljana) – Divača – Pula
1273 Pula – Divača – (Ljubljana)
1801 Villa Opicina – Rijeka,
1812 Rijeka – Villa Opicina,
1272 (Ljubljana) – Divača – Pula
1273 Pula – Divača – (Ljubljana)
Re: Vozni red 2024/25
Upam da ne. Meni se bolj verjetno zdi, da SŽ še ni pripravil svojega predloga/načrta za novi vozni red.
LP, Metod
Re: Vozni red 2024/25
Je grafikon za zimski vozni red? Ti vlaki so vsi izključno poletni, sezonski.
- leteči vlak
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2589
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Vozni red 2024/25
Tukaj so na voljo vsi grafikoni HŽ Infrastrukture za 24/25: https://www.hzinfra.hr/nacrt-novog-vozn ... 2024-2025/
V grafikonih je zajeto celotno obdobje voznega reda 2024/2025.
V grafikonih je zajeto celotno obdobje voznega reda 2024/2025.
Aljaž
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1450
- Pridružen: 13.09.2012, 15:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2024/25
novem voznem red bo še dodati4x na dan "InterRegio" vlak iz Mariboru za Graz in Maribor, bo serija vrsta 510 .
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2024/25
Še tu dodam:
Ta vlak, kjer presedaš iz tržaškega lokalca na vlak Opčine - Reka - Opčine, je na slovenski in hrvaški strani subvencioniran z mednarodnim denarjem, ker je namenjen projetku povezovanja. Zaenkrat je subvencija dogovorjena samo za to leto, zato logično da ga za novi red ne bo vrisanega. O zasedenosti ne bomo zgubljali besed. Kdor na drugi strani zgodaj zjutraj ni v Trstu, od vlaka nima nič. Od Trsta do meje na Opčinah je vse slepo črevo.
Vlak Divača - Kozina - Pulj in nazaj je stvar SŽ-ja kako ga bodo peljale dalje, saj je ta vlak njihov. Grafikoni Hž pa so zaenkrat samo osnutek.
Ta vlak, kjer presedaš iz tržaškega lokalca na vlak Opčine - Reka - Opčine, je na slovenski in hrvaški strani subvencioniran z mednarodnim denarjem, ker je namenjen projetku povezovanja. Zaenkrat je subvencija dogovorjena samo za to leto, zato logično da ga za novi red ne bo vrisanega. O zasedenosti ne bomo zgubljali besed. Kdor na drugi strani zgodaj zjutraj ni v Trstu, od vlaka nima nič. Od Trsta do meje na Opčinah je vse slepo črevo.
Vlak Divača - Kozina - Pulj in nazaj je stvar SŽ-ja kako ga bodo peljale dalje, saj je ta vlak njihov. Grafikoni Hž pa so zaenkrat samo osnutek.
Re: Vozni red 2024/25
Sliši se lepo, upam da bo res! Kaj pa na relaciji Ljubljana - Beljak? Imajo namen še kakšen par vlakov dodati? Upam da.RitterVonGhega napisal/-a: ↑10.07.2024, 16:27 novem voznem red bo še dodati4x na dan "InterRegio" vlak iz Mariboru za Graz in Maribor, bo serija vrsta 510 .
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1450
- Pridružen: 13.09.2012, 15:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2024/25
Ljubljana-Beljak bo enako , mogoče drugoleto bo zapora proga vlak bo dolgo med Ljubljana za Kranj in Ljubljana in nočni vlak 1415/1414 bo ovbozi preko Maribor in Graz ,... EC 158/159 bo spet vozi iz Zagreb za Dunajem in Zagreb , kateri lokomotiva bo mogoče 1216.14x.vidkrt napisal/-a: ↑10.07.2024, 20:53Sliši se lepo, upam da bo res! Kaj pa na relaciji Ljubljana - Beljak? Imajo namen še kakšen par vlakov dodati? Upam da.RitterVonGhega napisal/-a: ↑10.07.2024, 16:27 novem voznem red bo še dodati4x na dan "InterRegio" vlak iz Mariboru za Graz in Maribor, bo serija vrsta 510 .
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2024/25
Ker zdaj vlak v Istro vozi 610/615 bi ga bilo morda smiselno podaljšati do Ljubljane, in sicer kot sprego z RG 1604/1605. Poleg tega bi ga lahko vozili vse leto ob sobotah, nedeljah in praznikih, verjamem, da bi bil dovolj obiskan.
Re: Vozni red 2024/25
Ne gre, ker je 1605 klasika, razen če se neha klečeplaziti pred Madžari in se končno poskrbi za lastne potnike.
Pač pa je druga ideja: istrski vlak preusmeriti po divaškem loku prek Sežane do Nove Gorice. S tem se izboljša tudi povezava med NG in Koprom, ki bi vključevala samo enkratno presedanje na postaji Hrpelje-Kozina, kjer bi se vlaka počakala eden drugega.
Podobno je že bilo eno leto (ne vem več kdaj), ko je MV za Pulo vozil iz Sežane po loku mimo Divače. V Sežano je šel kot prazna garnitura iz divaške kurilnice, ki mu je bila matična in tudi edina na tem koncu usposobljena za klepanje 711. Zdaj, ko je 610, bi si lahko privoščili tudi podaljšek iz/do NG.
Re: Vozni red 2024/25
Ah ja, seveda 1604/1605 je klasika
Sicer pa super ideja! Čeprav le dokler ni 2. tira, potem bi bilo treba prestopati (in obračati) v Divači in znova obračati v Sežani.
Kakšna je pa zasedenost madžarskih vagonov za Koper oziroma Reko?
Sicer pa super ideja! Čeprav le dokler ni 2. tira, potem bi bilo treba prestopati (in obračati) v Divači in znova obračati v Sežani.
Kakšna je pa zasedenost madžarskih vagonov za Koper oziroma Reko?
Re: Vozni red 2024/25
Se ti zdi, da se bo tistim starim garam dovolila vožnja po 90% tunelski progi brez nameščene premostitve zasilne zavore in ostalih varnostnih mehanizmov?
Pozabi. Kopalni bo ostal na stari progi. Razen, če se bo po odprtju 2. tira (ko ne bo več krize s kapaciteto proge in "infrastrukturnih omejitev"), ukazalo Madžarom, da peljejo do Kopra svoj lasten vlak (kot do Splita) po stari progi, 1604/5 pa bo šel na Stadlerje in po drugem tiru navzdol, z zadostno kapaciteto za slovenske potnike.
Se pa strinjam, da bi moral 1604/5 voziti celo leto. Ne nazadnje gre za povezavo med 1. in 4. največjim mestom v Sloveniji, poleg tega ima Koper vedno kaj ponuditi. Če samo pomislimo na predbožično "Čudolandijo", ki se je z vlakom ne da obiskati, ker gre zadnji vlak iz Kopra ob 15.20...
Re: Vozni red 2024/25
Imam eno vprašanje. Zakaj morajo Madžari še vedno voziti s svojimi starimi vagoni? Mar nimajo novih/posodobljenih? Če bi prešli na nove vagone, bi lahko potem recimo skupaj iz Budimpešte vozili trije vagoni do Kopra, trije do Reke in trije do Pulja.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Vozni red 2024/25
Madžari z novejšimi spalniki vozijo linije v Stuttgart, Zürich, Berlin in poleti Split. Že za "Corono" do Brasova jim je zmanjkalo vagonov in vozijo spet s starimi Görlitz spalniki in ležalniki. Vlak za Koper/Reko tudi oglašujejo kot "Retro Isztria Expressz".
Do Pule ne bo šlo, ker HŽ nima lokomotiv v Istri, celo za splitsko progo jim včasih primanjkujejo.
Re: Vozni red 2024/25
Kakšno je trenutno stanje s projektom IC+? Od ARmz ni bilo naročila, teoretično bi moralo biti med načrtovanjem krmilnega vagona naročenih 80, vendar se to ni zgodilo.
....
Čeprav za to tako ali tako ni naročila, je Gysev umaknil tudi svoj razpis, prilagojen IC+, MÁV pa je pred leti ustavil proizvodnjo 80 enot Bpmz.
Takšna je potem realnost političnega projekta obudtivne madžarske železniške industrije. No sedaj so skupaj s Srbi ponudili kapacitete da lahko Kitajci vstopijo na evroprski trg.
Kot ti je Lyria povedal. Nimajo vagonov, tudi denarja za nove lokomotive ne. Najeli so stare Tauruse, da lahko sploh gredo na Dunaj, saj Avstrijci po novem zahtevajo ETCS.