Vozni red 2025/26

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4544
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Kot je že bilo omenjeno, se ta vozni red v Avstriji piše iz nule, kar bo v mednarodnem prometu precej vplivalo tudi na SŽ.

HŽ je ta teden dal predlog voznega reda. Sprememb od letos praktično (še) ni. Tudi letos (od 28.6. do 31.8.2025) je predvidena Istra ampak... uvodi se (3. redovne izmjene)
- 159 Graz Hbf (18.38) - Zagreb GK (22.26)
- 212/158 Zagreb GK (7.05) - Villach (11.07)
- 213 Villach (16.53) - Zagreb GK (21.01)
- 414/236 Zagreb GK (19.38) - Zürich (9.20) // Stuttgart (8.38) do 12.7.
- 1414 Zagreb GK (18.40) - Zürich (9.20) // Stuttgart (8.38) od 13.7.
- 237/415 Stuttgart (20.29) // Zürich (20.40) - Zagreb GK (10.47) od 13.7.
- 1415 Zürich (20.40) - Zagreb GK (11.36) do 12. 7.
- 480 Rijeka (18.57) - Ljubljana (21.44)
- 481 Ljubljana (8.40) - Rijeka (11.21)
- 482 Rijeka (11.50) - Ljubljana (14.36)
- 483 Ljubljana (15.30) - Rijeka (18.11)
- 1272 Divača (8.05) - Buzet (8.54) - Pula (10.46) vozi vsak dan od 27.6. do 30.8.2026.
- 1273 Pula (18.13) - Buzet (20.15) - Divača (20.59) vozi vsak dan od 27.6. do 30.8.2026.
- 1281 Ljubljana (6.25) - Rijeka (9.06) Vozi vsak dan od 20.6. do 30.8.2026.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 450
Pridružen: 10.05.2015, 20:05

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Fajn bi bilo, če bi vključili še:
- en par Pula - Divača - Pula, v vmesnem času z na vezavo na Emono. (enkrat sem pisal en predlog).
- Nevezava na Emono iz/v Zagreb s pristopom v Zidanem Mostu.
- Več vlakov podaljšanih do Zagreba.

Vem pa, da predlogov it tega foruma ne bodo sprejemali 😅
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4659
Pridružen: 28.09.2005, 18:07
Kraj: Primorje

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Re 4/4 napisal/-a: 16.03.2025, 16:56
HŽ je ta teden dal predlog voznega reda. Sprememb od letos praktično (še) ni. Tudi letos (od 28.6. do 31.8.2025) je predvidena Istra ampak... uvodi se (3. redovne izmjene)
[/quote]

Kaj pomeni to v rdečem?
LEP DAN
Igor
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4544
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Lani sem spraševal pri resnem viru in so naju "nahecali" z Zelencem, kjer sem jaz potem govoril dalje, tako da ti uradne razlage sedaj ne morem dati, ker je postalo brezveze karkoli spraševati. Zgleda da bodo po tretji spremembi voznega reda morda uvedli ali pa dokončno črtali ta vlak. Če ga predlagajo tudi za naslednje leto, upanje vedno ostaja.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2756
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Poljaki omenjajo možnost direktne povezave s Hrvaško s prihodnjim voznim redom, čez Slovenijo.

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosc ... o37bkh1jqc
Możliwe ma być poza tym uruchomienie nowego połączenia bezpośredniego do Chorwacji, choć wejście tej koncepcji w życie nie jest jeszcze pewne. Aktualnie trwają uzgodnienia ze stronami chorwacką, słoweńską i austriacką. Jeśli negocjacje zakończą się sukcesem, na południe Europy pojedzie tabor PKP Intercity.
Prevod: Možna bo tudi nova direktna povezava s Hrvaško, čeprav uveljavitev tega koncepta še ni gotova. Trenutno potekajo dogovori s hrvaško, slovensko in avstrijsko stranjo. Če bodo pogajanja uspešna, bo vozni park PKP Intercity vozil v južno Evropo.


EDIT: Najden še en članek na to temo. Varšava - Reka naj bi šlo, prek Maribora, Ljubljane in Ilirske Bistrice.

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosc ... 22779.html
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1475
Pridružen: 13.09.2012, 15:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

novo vozni red za EC 114/115 "MIMARA", Zagreb GLK-Munchen Hbf- Zagreb GLK ... sem dobil info, še ni uradno ...

lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2756
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

RitterVonGhega napisal/-a: 11.06.2025, 15:42 novo vozni red za EC 114/115 "MIMARA", Zagreb GLK-Munchen Hbf- Zagreb GLK ... sem dobil info, še ni uradno ...

lp
Pozabi...
Vsi vlaki do Münchna bodo po novem štartali v Gradcu.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 907
Pridružen: 05.08.2020, 21:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

TGV Lyria napisal/-a: 16.06.2025, 10:14 Vsi vlaki do Münchna bodo po novem štartali v Gradcu.
Verjetno zaradi Koralmbahna?

Sicer pa, ali bodo vsi vlaki za Nemčijo po novem ICE/RJ? Verjetno bo še kakšen ostal na klasiki? Potemtakem bi lahko v Beljaku izvedli priklapljanje/odklapljane vagonov?
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1648
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a desiro »

vidkrt napisal/-a: 16.06.2025, 18:50 Sicer pa, ali bodo vsi vlaki za Nemčijo po novem ICE/RJ? Verjetno bo še kakšen ostal na klasiki? Potemtakem bi lahko v Beljaku izvedli priklapljanje/odklapljane vagonov?
To priklapljanje in odklapljanje vagonov ni najbolj stroškovno učinkovito, poleg tega velik problem predstavlja naša ne-resnost, dokler bodo takšne zamude da zaradi "priklapljanja in odklapljanja" vlaki v smeri nemčije vozijo z izhodnimi zamudami in podrejo takt tako na Tauern bahnu, S bahnu v zvezni deželi Salzburg itd. Se to ne bo zgodilo,

Pač smo balkan, upamo lahko le še na kakšnega brzja v obliki 510 več, po možnosti takšnega, ki ne stoji pri vsakem kandelabru.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2756
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

desiro napisal/-a: 16.06.2025, 19:49
To priklapljanje in odklapljanje vagonov ni najbolj stroškovno učinkovito, poleg tega velik problem predstavlja naša ne-resnost, dokler bodo takšne zamude da zaradi "priklapljanja in odklapljanja" vlaki v smeri nemčije vozijo z izhodnimi zamudami in podrejo takt tako na Tauern bahnu, S bahnu v zvezni deželi Salzburg itd. Se to ne bo zgodilo,
No prosim, s kolikšnimi zamudami pa vozijo vlaki IZ smeri Nemčije? Raje ne govorimo, kdo je potem tu neresen. Statistika DB FV govori sama zase.
vidkrt napisal/-a: 16.06.2025, 18:50 Verjetno zaradi Koralmbahna?

Sicer pa, ali bodo vsi vlaki za Nemčijo po novem ICE/RJ? Verjetno bo še kakšen ostal na klasiki? Potemtakem bi lahko v Beljaku izvedli priklapljanje/odklapljane vagonov?
Seveda zaradi Koralmbahna. Tudi vsi sedanji vlaki Gradec - Frankfurt (via Ennstal) bodo preusmerjeni čez Celovec in Beljak. In kolikor vem bo dejansko vse ICE/RJ, čeprav to nekako ne klapa s številom garnitur v prometu. Razen, če bodo ÖBB že z decembrom na "počasnih" Railjetih med Dunajem in Salzburgom uporabile bivše Westbahn/DB Kisse, potem bi se toliko RJ garnitur sprostilo, da bi lahko vzpostavili RJ takt med Gradcem in Salzburgom.
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4544
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: 16.06.2025, 20:57. Razen, če bodo ÖBB že z decembrom na "počasnih" Railjetih med Dunajem in Salzburgom uporabile bivše Westbahn/DB Kisse, potem bi se toliko RJ garnitur sprostilo, da bi lahko vzpostavili RJ takt med Gradcem in Salzburgom.

DB je opravil s temi Kissi, IC2 so pa spacali skupaj za silo, da je pogojno delujoč. Torej šestčlenski Kissi gredo že do jeseni v promet. Štiričlenski bodo pa še počakali. RJ prve generacije gre na revizijo in modernizacijo notranjosti, torej bo vsekakor jih manj. RJ druge generacije pa... krmilni vagon bo še dolgo navaden balast, torej bodo potrebovali še par dodatnih Taurusov, ker Siemens še ne bo opravi dela tako kmalu. Ampsk tudi tu gredo Taurusi na nadgradnja ETCS. Vectrona230 pa niso kupili. Se bojijo freze? :D Nekaj obstoječih jih bo verjetno pomagalo čez Brenner.
610-101
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 129
Pridružen: 29.05.2024, 21:00

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a 610-101 »

Re 4/4 napisal/-a: 16.06.2025, 22:03
TGV Lyria napisal/-a: 16.06.2025, 20:57. Razen, če bodo ÖBB že z decembrom na "počasnih" Railjetih med Dunajem in Salzburgom uporabile bivše Westbahn/DB Kisse, potem bi se toliko RJ garnitur sprostilo, da bi lahko vzpostavili RJ takt med Gradcem in Salzburgom.

DB je opravil s temi Kissi, IC2 so pa spacali skupaj za silo, da je pogojno delujoč. Torej šestčlenski Kissi gredo že do jeseni v promet. Štiričlenski bodo pa še počakali. RJ prve generacije gre na revizijo in modernizacijo notranjosti, torej bo vsekakor jih manj. RJ druge generacije pa... krmilni vagon bo še dolgo navaden balast, torej bodo potrebovali še par dodatnih Taurusov, ker Siemens še ne bo opravi dela tako kmalu. Ampsk tudi tu gredo Taurusi na nadgradnja ETCS. Vectrona230 pa niso kupili. Se bojijo freze? :D Nekaj obstoječih jih bo verjetno pomagalo čez Brenner.
na tej točki je pošteno vprašanje če bo krmilni vagon sploh kdaj usposobljen, zrelo za odpoved pogodbe ta neresnost od siemensa
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1648
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a desiro »

TGV Lyria napisal/-a: 16.06.2025, 20:57
No prosim, s kolikšnimi zamudami pa vozijo vlaki IZ smeri Nemčije? Raje ne govorimo, kdo je potem tu neresen. Statistika DB FV govori sama zase.
Pa se ti zavedaš da v Nemčiji ta vlak z nevem 40 min zamudo pred prihodom v Avstrijo prevozi 800 - 1000 km med tem ko jih pri nas 200? Poleg tega pa se na tistih relacjah vozi občutno več potnikov ki jim je potrebno vstrežti, za nas balkance se jim pač jebčka..... Očitno se tudi našim no, sicer bi trenutni MV v smeri Villacha odpeljali toliko prej da bi bila zagotovljena zveza, ne pa da je prihod ravno po odhodu vlaka v smeri Münchna.....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4544
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

desiro napisal/-a: 17.06.2025, 0:23
Pa se ti zavedaš da v Nemčiji ta vlak z nevem 40 min zamudo pred prihodom v Avstrijo prevozi 800 - 1000 km med tem ko jih pri nas 200?
Kilometrina je velikokrat nepomembna, oziroma je ravno nasprotno. Daljša kot je, več možnosti moraš imeti za zmanjšanje zamude. Saj vemo zakaj lahko ICE4 končno gre 265 km/h? Poglej si Italijane, so precej bolj točni, če ni ravno 25 let star Pendolino crknil sredi Direttissime. Pomemben je torej predvsem razlog za zamudo. Če je to Nemčija je dokaj enostavno razložljivo Napaka na progi, napaka na vlaku ali pa ljudje na progi, zaradi katerega ustavijo ves promet in potem pa jok, ker nikogar nikjer, zamude pa v nebo. Sicer so pa tudi Nemci navadne brithe buče. Zadnjič je dispečer tovornega poslal po napačni poti, strojevodja ni vprašal nič in potem se je kar naekrat znašel na glavni postaji v Münchnu. Koliko pa Avstrijce jezijo z nemškim kotom, pa tudi ni potrebno govoriti.
610-101 napisal/-a:

na tej točki je pošteno vprašanje če bo krmilni vagon sploh kdaj usposobljen, zrelo za odpoved pogodbe ta neresnost od siemensa
Siemens je v Avstriji nekaj popolnoma drugega, zato bi bil to pravi škandal, če bi odpovedali naročila, saj je ÖBB vse stavil ravno na RJ2. Ampak dobro, kriv je ÖBB čisto sam. Kaj pa so hoteli RJ2 krmilni, ki ni standarden, ampak je koncept krmiljenja bolj podoben Vectronu. RJ sicer tudi ni biser. 1116 so že tolikokrat predelali v smislu vodenja pogona, notranjost prav tako, lobirali da bi Goliška proga bila odobrena zgolj za 230 km/h, za 15 let vnaprej ni več garancije da bo dovolj 1116 lokomotiv... Na koncu se vprašaš, ali se niso generalno precej ušteli s takšnim konceptom, kjer si na koncu še zaklenjen na enega proizvajalca.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 818
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a trocken »

desiro napisal/-a: 16.06.2025, 19:49
vidkrt napisal/-a: 16.06.2025, 18:50 Sicer pa, ali bodo vsi vlaki za Nemčijo po novem ICE/RJ? Verjetno bo še kakšen ostal na klasiki? Potemtakem bi lahko v Beljaku izvedli priklapljanje/odklapljane vagonov?
To priklapljanje in odklapljanje vagonov ni najbolj stroškovno učinkovito, poleg tega velik problem predstavlja naša ne-resnost, dokler bodo takšne zamude da zaradi "priklapljanja in odklapljanja" vlaki v smeri nemčije vozijo z izhodnimi zamudami in podrejo takt tako na Tauern bahnu, S bahnu v zvezni deželi Salzburg itd. Se to ne bo zgodilo,

Pač smo balkan, upamo lahko le še na kakšnega brzja v obliki 510 več, po možnosti takšnega, ki ne stoji pri vsakem kandelabru.
Ja in če nočemo res ostati Balkan še za dolga leta, (da ne rečem desetletja, generacije) bi sedaj morala naša velecenjena in nadsposobna - tu ti tu rum tu tu tu... ministrica lobirati, da bi iz Beljaka podaljšala kakšen Railjet do Ljubljane. Recimo dva para za dunajsko letališče (za kar konec koncev država ponuja "zelene" subvencije za letalsko povezavo iz Brnika), pa kakšen par iz Prage. Če bi zadeva potekala na nivoju ministrstva bi to zagotovo šlo skozi, tudi push-pull vleka.
Odgovori