Vozni red 2025/26

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1475
Pridružen: 13.09.2012, 15:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

TGV Lyria napisal/-a: 26.09.2025, 21:09
jaka.bc napisal/-a: 24.09.2025, 19:35 V Meidlingu ustavljajo vsi.
Za Neustadt pa ni za zgubljati besed. Se nimajo kaj pritoževati, saj imajo CJX, nešteto REXov + urni RJ takt.
Meidling je Dunaj in nima kaj izpasti. "Novomeščani" pa se že pritožujejo na veliko, ker oni so pa ja velepomembni. Ko bi pa RJX pri njih ustavljal in bi ga prenapolnili, bi pa spet rogovilili da naj ÖBB da dvojno garnituro, samo za njih. Še hujše, Croatia jim bi z Dunaja odpeljala par minut pred 16h, torej v popoldanski konici, v klasik sestavi z itak premalo sedeži. Še dobro da so skenslali WN res za to "ekspresno" traso.
Izgleda pa da bo glede Tur obveljala tvoja, torej ne IR, ampak RJ in EC/IC. Direktni za Zagreb pa bo vozil (vsaj do junija) samo v smeri proti Zagrebu (EC 115), v obratni smeri proti Nemčiji bo prestop v Beljaku (EC 214). Tako je bilo tudi zapisano v HŽ planu voznega reda. Od junija naprej pa 214 spremeni številko v 114 in možno, da bo v obe smeri direktni.

Izkristalizirala pa se je tudi IR Mur-Drau linija.
18x pro Tag gibts da was, davon:
12x D Graz-Maribor (Flirt)
3x D Graz-Spielfeld (Talent)
1x EC Wien-Ljubljana (Lok+Klassen)
1x EC Wien-Zagreb (Lok+Klassen)
1x IC Budapest-Graz-Ljubljana (Lok+Klassen)

In Graz nach/von Süden ab: XX:28 und an: XX:33. Es kann natürlich Abweichungen geben.
S tem, da od tistih 12 parov gresta še vedno dva direktno do Ljubljane, v obratno smer en iz Ljubljane. Torej sedanji 155/156/157, ki bodo dobili nove številke. Tisti trije Gradec - Špilje pa bodo tudi imeli vezo za Maribor, presedanje bo zato, ker večsistemskih garnitur enostavno ni dovolj. Še vedno manjkata tista dva nesrečna 510-017 in 035.

155 je nove številka 575, 156 - nove 576 , 157 - nove 577 , ostalo števlika vlak 7xx -8xx za Maribor-Graz-Maribor, EC 70/71 "EMONA", EC 78/79 "CROATIA", IC 310/311 "DRAVA"....

480/481/482/483 Klassen+Lok .. Ljubljana-Sežana/Opčine bo vozi Desiro 312-0xx in 312-1xx

LP
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 907
Pridružen: 05.08.2020, 21:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

TGV Lyria napisal/-a: 26.09.2025, 21:09 Direktni za Zagreb pa bo vozil (vsaj do junija) samo v smeri proti Zagrebu (EC 115), v obratni smeri proti Nemčiji bo prestop v Beljaku (EC 214). Tako je bilo tudi zapisano v HŽ planu voznega reda. Od junija naprej pa 214 spremeni številko v 114 in možno, da bo v obe smeri direktni.
Smem vprašati kaj je potem fora tega? Iz Zagreba do Nemčije prestop v Beljaku, iz Nemčije v Zagreb pa direkten, če se ne motim. Je razlog v tem da je vagonov premalo ali kaj takega?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2756
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

vidkrt napisal/-a: 26.09.2025, 21:52 Smem vprašati kaj je potem fora tega? Iz Zagreba do Nemčije prestop v Beljaku, iz Nemčije v Zagreb pa direkten, če se ne motim. Je razlog v tem da je vagonov premalo ali kaj takega?
Po tej logiki bi jih kvečjemu bilo preveč. :D
Ne, stvar je v tem, da še vedno vodijo zgodbice o zamudah, čeprav bo na koncu tisti direktni iz Nemčije imel večjo. Pravzaprav se še vedno dobro ne ve, kako bo ta vlak izgledal. Bodo samo direktni vagoni, kot namigujejo eni? Dvomim, zaradi številke vlaka - 115 namiguje na direktni celoten vlak. V primeru direktnih vagonov je namreč ta prestop upravičen, saj v primeru zamude manjkajo vagoni v glavnem vlaku. Če pa gre za celoten vlak, je stvar nekoliko neumna. Avstrijci se bojijo "rušenja takta", ampak zakaj ne bi potem 214 enostavno imel že planirano npr. 15 min postanka na Jesenicah in še 15 (zaradi obračanja) v Beljaku? Potem se jim noben takt ne bi zrušil.
Verjetno bo obrat vagonov tako, da bo proti Zagrebu šel direktni, v obratni smeri pa ena sestava do Beljaka, druga pa iz Beljaka do kjerkoli že v Nemčiji. Tista, ki pride iz Zagreba, prenoči v Beljaku in gre v Nemčijo naslednji dan. Torej bodo morale ÖBB rotirati 5 sestav vagonov, če bo to kakšna povezava s Croatio z Dunaja, kot je bilo včasih.
V vsakem primeru je za nas plus že to, da bo spet pravi EC vlak in ne balkanska svinjarija, kot sta zdaj 158 in 212 v večini primerov. Avstrijci so z novim VR dokončno naredili križ čez njo, pravilno in pošteno.
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4544
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: 28.09.2025, 7:26....ampak zakaj ne bi potem 214 enostavno imel že planirano npr. 15 min postanka na Jesenicah in še 15 (zaradi obračanja) v Beljaku? Potem se jim noben takt ne bi zrušil. .
Tu potem prideš do dveh vprašanj. Ima ta vlak v Zagrebu kakšno vezo z drugim vlakom in pa trase v Sloveniji. Predvsem to ta zadnje. Na relaciji Dobova - Ljubljana je že dolgo nekakšen standarden takt lokalcev, ki se pokriva s taktom lokalcev Zidani Most - Maribor, pa še v Litijo je sedaj na pol ure. Vsemu temu pa sledi še tisto kar prihaja zjutraj iz smeri Kranja v določeni uri v Ljubljano. Pa ob obstoječi infrastrukturi sedaj podaljšaj traso temu 214 še za 15 minut. Prehitevanje na odprti progi kot to vidiš v tujini je nemogoče, če lokalc vozi hitreje od klasike. Potrebuješ praktično dva ali tri medpostajne odseke za ta manever in potem bremzaš ostale v obratni smeri. Lahko sicer greš po že grdi navadi, da lokalcu spremeniš čas odhoda, kot je bil dolgo časa dopoldanski lokalc ZM-MB, da so stisnili Croatio noter, danes pa je to postala kar klasika za polovico vlakov. Nekoč je šlo iz ZM vedno ob polni uri, sedaj pa ko so dodali nove vlake, pa vsako uro po svoje in to le zato, ker se šlepa zgolj na ta dva tira za celotni križ. In potem ko en zamuja zaradi tega in onega, jih potem zamuja vse po verigi naprej in tako prideš do tega zakaj se Avstrijci bojijo...
Railjet1
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 26
Pridružen: 21.10.2023, 21:40

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a Railjet1 »

Železniški promet med Slovenijo in Avstrijo se izboljšuje.

Odhod iz Jesenic do Villach Hbf:

6:47 RJX38
8:47 D318
10:47 D316
12:30 EC114
14:47 D314
16:47 D312
18:47 D310
20:47 D18
23:17 EN414

Odhod iz Villach Hbf do Jesenic:

6:06 EN415
8:38 D311
10:38 D313
12:38 D315
14:45 EC115
16:38 D317
18:38 D319
20:38 D19
21:38 RJX39

RJX38/39 so vlaki Railjet med Ljubljano in Wien Hbf.
EC114/115 med München Hbf in Zagreb gl. kol.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2756
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Railjet1 napisal/-a: 28.09.2025, 17:10 Železniški promet med Slovenijo in Avstrijo se izboljšuje.

Odhod iz Jesenic do Villach Hbf:

6:47 RJX38
8:47 D318
10:47 D316
12:30 EC114
14:47 D314
16:47 D312
18:47 D310
20:47 D18
23:17 EN414

Odhod iz Villach Hbf do Jesenic:

6:06 EN415
8:38 D311
10:38 D313
12:38 D315
14:45 EC115
16:38 D317
18:38 D319
20:38 D19
21:38 RJX39

RJX38/39 so vlaki Railjet med Ljubljano in Wien Hbf.
EC114/115 med München Hbf in Zagreb gl. kol.
S tem da RJX je šele od junija (do takrat verjetno D38/39?), EC 114 pa bo do junija EC 214 samo do Beljaka.
Zanimivi številki D18/D19. Pa D19 nekako v trasi sedanjega LP 2427, torej bo ustavljal na vsaki postaji? (EDIT zabluzil, odhodi so iz Beljaka ne Jesenic. D19 je sedanji 319...)
Pa Drava bo očitno še vedno 250/251 in ne kot je gor Miro napisal 310/311. Slednji številki pripadata vlakoma čez Jesenice...
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1475
Pridružen: 13.09.2012, 15:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

TGV Lyria napisal/-a: 28.09.2025, 21:02
Railjet1 napisal/-a: 28.09.2025, 17:10 Železniški promet med Slovenijo in Avstrijo se izboljšuje.

Odhod iz Jesenic do Villach Hbf:

6:47 RJX38
8:47 D318
10:47 D316
12:30 EC114
14:47 D314
16:47 D312
18:47 D310
20:47 D18
23:17 EN414

Odhod iz Villach Hbf do Jesenic:

6:06 EN415
8:38 D311
10:38 D313
12:38 D315
14:45 EC115
16:38 D317
18:38 D319
20:38 D19
21:38 RJX39

RJX38/39 so vlaki Railjet med Ljubljano in Wien Hbf.
EC114/115 med München Hbf in Zagreb gl. kol.
S tem da RJX je šele od junija (do takrat verjetno D38/39?), EC 114 pa bo do junija EC 214 samo do Beljaka.
Zanimivi številki D18/D19. Pa D19 nekako v trasi sedanjega LP 2427, torej bo ustavljal na vsaki postaji? (EDIT zabluzil, odhodi so iz Beljaka ne Jesenic. D19 je sedanji 319...)
Pa Drava bo očitno še vedno 250/251 in ne kot je gor Miro napisal 310/311. Slednji številki pripadata vlakoma čez Jesenice...
Številka 250/251 bo RailJet ČD za Dunaj -Praha ( nova števlika)..

Drava bo števlika 350/351 (prej isto in spet nazaj), imam grafikov za novo vozni red SŽ...
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1475
Pridružen: 13.09.2012, 15:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

RitterVonGhega napisal/-a: 28.09.2025, 21:22
TGV Lyria napisal/-a: 28.09.2025, 21:02
Railjet1 napisal/-a: 28.09.2025, 17:10 Železniški promet med Slovenijo in Avstrijo se izboljšuje.

Odhod iz Jesenic do Villach Hbf:

6:47 RJX38
8:47 D318
10:47 D316
12:30 EC114
14:47 D314
16:47 D312
18:47 D310
20:47 D18
23:17 EN414

Odhod iz Villach Hbf do Jesenic:

6:06 EN415
8:38 D311
10:38 D313
12:38 D315
14:45 EC115
16:38 D317
18:38 D319
20:38 D19
21:38 RJX39

RJX38/39 so vlaki Railjet med Ljubljano in Wien Hbf.
EC114/115 med München Hbf in Zagreb gl. kol.
S tem da RJX je šele od junija (do takrat verjetno D38/39?), EC 114 pa bo do junija EC 214 samo do Beljaka.
Zanimivi številki D18/D19. Pa D19 nekako v trasi sedanjega LP 2427, torej bo ustavljal na vsaki postaji? (EDIT zabluzil, odhodi so iz Beljaka ne Jesenic. D19 je sedanji 319...)
Pa Drava bo očitno še vedno 250/251 in ne kot je gor Miro napisal 310/311. Slednji številki pripadata vlakoma čez Jesenice...
Številka 250/251 bo RailJet ČD za Dunaj -Praha ( nova števlika)..

Drava bo števlika 350/351 (prej isto in spet nazaj), imam grafikov za novo vozni red SŽ...

RJX 251 Berlin hbf-Praha HL.N.-Wien hBF- Graz Hbf-Villach Hbf. , RJX 250 Villach Hbf- Graz hbf- Wien Hbf- Praha HL.N.- Berlin Hbf
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Railjet1
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 26
Pridružen: 21.10.2023, 21:40

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a Railjet1 »

To je trenutni koncept voznega reda. Še ni dokončno.
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4544
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Italijani pravijo RailJet gre čez Palmanovo, brez Gorice, ampak s postanki v Červinjanu, Tržiču in tržaško letališče je doseglo da se bo tudi ustavil tam. Okvirni vozni red je:

RJ Vienna 6:55-13:31 Trieste
RJ Trieste 14:22-21:05 Vienna

Vendar čez vikend in prazniki?? z drugačnim voznim redom v Italiji zato tudi druga številka.


Ampak italijan ne bi bil Italijan, če... bo vozil vsaj 5 km s hitristjo 60 km/h, ter še uvoz iz Palmanove s 30 km/h. :D
Railjet1
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 26
Pridružen: 21.10.2023, 21:40

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a Railjet1 »

Re 4/4 napisal/-a: 01.10.2025, 19:00 RJ Vienna 6:55-13:31 Trieste
RJX131/137
Re 4/4 napisal/-a: 01.10.2025, 19:00 RJ Trieste 14:22-21:05 Vienna
RJX132/136


Zakaj dve številki? En del Venezia S.L., en del Trieste C.le.?
Vlaka RJ131 in RJ132 trenutno vozita med Wien Hbf in Venezia S.L..
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2756
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: 01.10.2025, 19:00 Italijani pravijo RailJet gre čez Palmanovo, brez Gorice, ampak s postanki v Červinjanu, Tržiču in tržaško letališče je doseglo da se bo tudi ustavil tam. Okvirni vozni red je:

RJ Vienna 6:55-13:31 Trieste
RJ Trieste 14:22-21:05 Vienna

Vendar čez vikend in prazniki?? z drugačnim voznim redom v Italiji zato tudi druga številka.


Ampak italijan ne bi bil Italijan, če... bo vozil vsaj 5 km s hitristjo 60 km/h, ter še uvoz iz Palmanove s 30 km/h. :D
Obračalni čas??? #-o #-o #-o majne gute. Kako narediti garantirane zamude, priročnik, 1. del.
Ja, te omejitve ima tudi Micotra na progi med Vidmom in Palmanovo.
Railjet1 napisal/-a: 01.10.2025, 21:00 Zakaj dve številki? En del Venezia S.L., en del Trieste C.le.?
Vlaka RJ131 in RJ132 trenutno vozita med Wien Hbf in Venezia S.L..
Zelo dvomim, da bi bil dvojnik do Vidma. Bolj verjetno drugačna številka za vikend, kot je rekel @Re 4/4.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1475
Pridružen: 13.09.2012, 15:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

Novo vozni red 2025/2026 za Maribor - Graz Hbf- Maribor

Maribor-Graz Hbf
IR 872 Maribor 05:33, Spielfeld-Straß 05:48-05:53, Graz Hbf 06:33
IR 672 Maribor 06:33, Spielfeld-Straß 06:48-06:53, Graz Hbf 07:33
IC 351 Maribor 07:28, Spielfeld Straß 07:44-07:53, Graz Hbf 08:33
IR 670 Maribor 08:33, Spielfeld-Straß 08:48-08:53, Graz Hbf 09:33
IR 778 Maribor 09:33, Spielfeld-Straß 09:48-09:53, Graz Hbf 10:33
EC 78 Maribor 10:29, Spielfeld-Straß 10:44-10:53, Graz Hbf 11:33-11:35, Wien Hbf 14.:05
IR 776 Maribor 11:33, Spielfeld-Straß 11:48-11:53, Graz Hbf 12:33
IR 576 Ljubljana 10:14, Celje 11:30-11:32, Maribor 12:22-12:33, Spielfeld-Straß 12:48-12:53, Graz Hbf 13:33
IR 774 Maribor 13:33, Spielfeld-Straß 13:48-13:53, Graz Hbf 14:33
IR 574 Maribor 14:33, Spielfeld-Straß 14:48-14:53, Graz Hbf 15:33
IR 772 Maribor 15:33, Spielfeld-Straß 15:48-15:53, Graz Hbf 16:33
IR 572 Maribor 16:33, Spielfeld-Straß 16:48-16:53, Graz Hbf 17:33
IR 770 Maribor 17:33, Spielfeld-Straß 17:48-17:53, Graz Hbf 18:33
EC 70 Ljubljana 16:05, Celje 17:26-17:28, Maribor 18:21-18:29, Spielfeld-Straß 18:44-18:53, Graz Hbf 19:32-19:41, Bruck an der Mur 20:17-20:19, Wien Hbf 22:05
IR 878 Maribor 19:33, Spielfeld Straß 21:48-21:53, Graz Hbf 22:33
IR 678 Maribor 20:33, Spielfeld-Straß 20:48-20:53, Graz Hbf 21:33
IR 876 Maribor 21:33, Spielfeld-Straß 21:48-21:53, Graz Hbf 22:33
IR 676 Maribor 22:27, Spielfeld-Straß 22:48-22:53, Graz Hbf 23:33

Graz Hbf- Maribor
IR 677 Graz Hbf 06:28, Spielfeld-Straß 07:07-07:15, Maribor 07:34
IR 877 Graz Hbf 07:28, Spielfeld-Straß 08:07-08:12, Maribor 08:27
IR 679 Graz Hbf 08:28, Spielfeld-Straß 09:07-09:12, Maribor 09:27
IR 879 Graz Hbf 09:28, Spielfeld Straß 10:07-10:12, Maribor 10.27
EC 71 Wien Hbf 07:55, Bruck an der Mur 09:41-09:43, Graz Hbf 10:19-10:28, Spielfeld-Straß 11:08-11:17, Maribor 11:32-11:37, Celje 12:29-12:31, Ljubljana 13:53
IR 771 Graz Hbf 11:28, Spielfeld-Straß 12:07-12:12, Maribor 12:27
IR 573 Graz Hbf 12:28, Spielfeld-Straß 13:07-13:12, Maribor 13:27
IR 773 Graz Hbf 13:28, Spielfeld Straß 14:07-14:12, Maribor 14:27
IR 575 Graz Hbf 14:28, Spielfeld-Straß 15:07-15:12, Maribor 15:27-15:34, Celje 16:26-16:27, Ljubljana 17:42
IR 775 Graz Hbf 15:28, Spielfeld-Straß 16:07-16:12, Maribor 16:27
IR 577 Graz Hbf 16:28, Spielfeld-Straß 17:07-17:12, Maribor 17:27-17:34, Celje 18:26-18:27, Ljubljana 19:42
IR 777 Graz Hbf 17:28, Spielfeld-Straß 18:07-18:12, Maribor 18:27
EC 79 Wien Hbf 15:55, Spielfeld Straß 19:09-19:17, Maribor 19:32-19:35-Zagreb GLK
IR 779 Graz Hbf 19:28, Spielfeld-Straß 20:07-20:12, Maribor 20:27
IR 671 Graz Hbf 20:28, Spielfeld-Straß 21:07-21:12, Maribor 21:27
IC 350 Graz Hbf 21:28, Spielfeld-Straß 22:09-21:12, Maribor 22:32-22:40, Ljubljana 00:55
IR 673 Graz Hbf 22:28, Spielfeld-Straß 23:07-23:12, Maribor 23:27

LP!
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2756
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Počasi že prihajajo sestave za nov vozni red in ja...
jaka.bc napisal/-a: 17.09.2025, 17:06 Če govorimo o IR Alpe-Adria čez Tauern, zakaj ga ni več na IR zemljevidu?
...ker ga ne bo. Si imel prav. Namesto planirane IR Alpe-Adria linije bo vsaki dve uri IC (klasika 1x AD + 3x Bmpz) čez Ture med Salzburgom in Beljakom.
Vnešena je tudi že Emona z novo številko 70/71 (nespremenjena sestava), pa tudi novi Railjet za Ljubljano z opombo, da do nadaljnjega vozi do/od Beljaka. Sestave se bodo seveda še sproti dopolnjevale, je pa že zdaj marsikaj zanimivega videti. Prek Semmeringa bodo očitno RJX takt dopolnjevali tudi klasični IC vlaki, čez vikend celo podaljšani do Koroške (ja, s klasiko se bo dalo iti tudi skozi Koralm), pa tudi panoramski vagon prek Semmeringa ostaja; vsaj del sestave EC Transalpin iz Züricha bo prenočeval na Dunaju, do tja večerni IC oz. jutranji v obratno smer s kompletno švicarsko sestavo, panoramcem in jedilnim vagonom, pa še alpskim sesalcem za vleko.
Prav tako zanimivi so IC vlaki 2-3x dnevno od Beljaka skozi Trg (Feldkirchen) in Šentvid ob Glini (torej po progi ob Osojskem jezeru) ter po stari progi naprej do Dunaja, v sestavi pa modularčki in spredaj alpski sesalec.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1648
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Vozni red 2025/26

Odgovor Napisal/-a desiro »

TGV Lyria napisal/-a: 03.10.2025, 20:13 Počasi že prihajajo sestave za nov vozni red in ja...
jaka.bc napisal/-a: 17.09.2025, 17:06 Če govorimo o IR Alpe-Adria čez Tauern, zakaj ga ni več na IR zemljevidu?
...ker ga ne bo. Si imel prav. Namesto planirane IR Alpe-Adria linije bo vsaki dve uri IC (klasika 1x AD + 3x Bmpz) čez Ture med Salzburgom in Beljakom.
Vnešena je tudi že Emona z novo številko 70/71 (nespremenjena sestava), pa tudi novi Railjet za Ljubljano z opombo, da do nadaljnjega vozi do/od Beljaka. Sestave se bodo seveda še sproti dopolnjevale, je pa že zdaj marsikaj zanimivega videti. Prek Semmeringa bodo očitno RJX takt dopolnjevali tudi klasični IC vlaki, čez vikend celo podaljšani do Koroške (ja, s klasiko se bo dalo iti tudi skozi Koralm), pa tudi panoramski vagon prek Semmeringa ostaja; vsaj del sestave EC Transalpin iz Züricha bo prenočeval na Dunaju, do tja večerni IC oz. jutranji v obratno smer s kompletno švicarsko sestavo, panoramcem in jedilnim vagonom, pa še alpskim sesalcem za vleko.
Prav tako zanimivi so IC vlaki 2-3x dnevno od Beljaka skozi Trg (Feldkirchen) in Šentvid ob Glini (torej po progi ob Osojskem jezeru) ter po stari progi naprej do Dunaja, v sestavi pa modularčki in spredaj alpski sesalec.
No tole z 1144 pač ni nujno da bo 1144 ampak bo lokomotiva, ki bo tisti dan na voljo...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Odgovori