Vozni red 2025/26
Re: Vozni red 2025/26
Super, torej https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?rok=2026&id=521 in https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?rok=2026&id=522
Kaj pa je odločujoč faktor pri opombi, torej kdaj lahko pričakujemo odhod iz Ljubljane?
Za Gradec pa torej taktni vozni red (prej ga imamo na MV, kot pa v domačem prometu, z izjemo kamniškega kvazi-takta). Prestopi za Dunaj 8-30min, za Celovec/Beljak pa 30-50min, če prav gledam…
Kaj pa je odločujoč faktor pri opombi, torej kdaj lahko pričakujemo odhod iz Ljubljane?
Za Gradec pa torej taktni vozni red (prej ga imamo na MV, kot pa v domačem prometu, z izjemo kamniškega kvazi-takta). Prestopi za Dunaj 8-30min, za Celovec/Beljak pa 30-50min, če prav gledam…
Re: Vozni red 2025/26
Odločujoči faktor je odobritev "garniture" RJ za vožnjo po JŽI RS ... po možnosti vključno z vožnjo v "push" režimu s krmilnim vagonom naprej.
LP, Metod
Re: Vozni red 2025/26
Do uporabe novega voznega reda sta še dva meseca, AŽP (ali kdorkoli pač mora to urediti) ima zlati čas, da se zadeva uredi do pričetka uporabe voznega reda…
Re: Vozni red 2025/26
Za normalno vlečeno vožnjo bi se verjetno lahko. Si pa mislim, da ÖBB cilja na polno "push-pull" operacijo, to pa zahteva tudi spremembe pravilnika pri nas in kakšno poskusno vožnjo. Po govoricah naj bi bilo to urejeno šele do junija 2026, torej za poletni vozni red.
Objavljena je tudi sestava Citadelle, ki ostaja "the shittiest international train in EU". Žal. Nobene spremembe.
Re: Vozni red 2025/26
Dva meseca je lahko premalo. Pri RailJetu se mora odobriti vsak tip vagona posebej. Torej imaš tipe Afmpz, ARbmpz, Bmpz Bmpvz. Potem pa še način vleke vlaka, zavora, varnostne naprave na krmilnem vagonu in ob progi, ter ostale specifike vozila kot celote in JŽI omrežja.
Ko oddaš vlogo za razširitev, se komaj sestavi kaj in kje se bo testiralo. Največji zalogaj pa je poročilo. Ko je sestavljeno, pa to roma na mizo evropske agencije. Šele ko ona potrdi pa lahko začneš voziti. S FUC garnituro so pa postopali bolj po svoje, očitno brez evropske agencije, v Avstriji pa dovoljenja takrat sploh ni dobil. Če pogledamo Stadlerja. Ta je šele ta mesec oddal končno poročilo za odobritev EuroDuala v Sloveniji. Po kolikšnem času že?
Ko oddaš vlogo za razširitev, se komaj sestavi kaj in kje se bo testiralo. Največji zalogaj pa je poročilo. Ko je sestavljeno, pa to roma na mizo evropske agencije. Šele ko ona potrdi pa lahko začneš voziti. S FUC garnituro so pa postopali bolj po svoje, očitno brez evropske agencije, v Avstriji pa dovoljenja takrat sploh ni dobil. Če pogledamo Stadlerja. Ta je šele ta mesec oddal končno poročilo za odobritev EuroDuala v Sloveniji. Po kolikšnem času že?
Re: Vozni red 2025/26
Vozni red je vnešen na https://fahrplan.oebb.at/webapp/#!P|TP!H|89
Slavje se lahko prične. Smo mislili, da nas bo Koralmbahn odrezal od sveta, pa nas je dejansko še bolj povezal.
Croatia je uradno v celoti do Dunaja nazaj, prav tako EC 115 München - Zagreb, v obratni smeri pa kot rečeno presedanje z EC 214 na EC 114 v Beljaku do poletnega voznega reda. Z junijem pa EC 114 direktno Zagreb - München.
V trasi planiranega Railjeta zaenkrat vozi D38/39, do nadaljnjega. Ko bo RJ odobren, ga bomo lahko tudi pozdravili pri nas. Vse ostale povezave z Avstrijo so tako, kot je bilo že objavljeno. Urni takt MB - Gradec (3 pari s prestopom v Špilju, ostali direkt), dvourni LJ - Beljak.
Edina žrtev Koralmbahna je EC Ljubljana - Trst.
Slavje se lahko prične. Smo mislili, da nas bo Koralmbahn odrezal od sveta, pa nas je dejansko še bolj povezal.
Croatia je uradno v celoti do Dunaja nazaj, prav tako EC 115 München - Zagreb, v obratni smeri pa kot rečeno presedanje z EC 214 na EC 114 v Beljaku do poletnega voznega reda. Z junijem pa EC 114 direktno Zagreb - München.
V trasi planiranega Railjeta zaenkrat vozi D38/39, do nadaljnjega. Ko bo RJ odobren, ga bomo lahko tudi pozdravili pri nas. Vse ostale povezave z Avstrijo so tako, kot je bilo že objavljeno. Urni takt MB - Gradec (3 pari s prestopom v Špilju, ostali direkt), dvourni LJ - Beljak.
Edina žrtev Koralmbahna je EC Ljubljana - Trst.
Re: Vozni red 2025/26
Hmmm ... kako pa bodo spravili vagone od EC115 iz Beljaka (konec trase vlaka EC214) v München (začetek trase vlaka EC115)? Ali pa je mišljeno, da se vagone vlaka EC214 v Beljaku pripne na sklep vlaka EC114?
LP, Metod
Re: Vozni red 2025/26
134 ki je rušil vozni red od emone skoraj vsak dan, pred 16.30 je redko startal iz lj.TGV Lyria napisal/-a: ↑06.10.2025, 9:11 Vozni red je vnešen na https://fahrplan.oebb.at/webapp/#!P|TP!H|89
Slavje se lahko prične. Smo mislili, da nas bo Koralmbahn odrezal od sveta, pa nas je dejansko še bolj povezal.
Croatia je uradno v celoti do Dunaja nazaj, prav tako EC 115 München - Zagreb, v obratni smeri pa kot rečeno presedanje z EC 214 na EC 114 v Beljaku do poletnega voznega reda. Z junijem pa EC 114 direktno Zagreb - München.
V trasi planiranega Railjeta zaenkrat vozi D38/39, do nadaljnjega. Ko bo RJ odobren, ga bomo lahko tudi pozdravili pri nas. Vse ostale povezave z Avstrijo so tako, kot je bilo že objavljeno. Urni takt MB - Gradec (3 pari s prestopom v Špilju, ostali direkt), dvourni LJ - Beljak.
Edina žrtev Koralmbahna je EC Ljubljana - Trst.
Niti enkrat ni biu točen kar sem se js z njim peljal, pa skoraj vedno je biu problem na italjanski strani
Re: Vozni red 2025/26
Dokler ne vidim sestav ne bom trdil nič, ampak najbolj preprosta rešitev je 3 sestave za tridnevni turnus. Prvi dan Beljak - München (114), drugi dan München - Zagreb (115), tretji dan Zagreb - Beljak (214).
Tako da lahko vagone daje, vsaj do junija, beljaška kurilnica. Od junija naprej pa znani bivši "Croatia-Mimara turnus", torej 79 - 114 - 115 - 78, dunajski vagoni.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I

- Prispevkov: 1474
- Pridružen: 13.09.2012, 15:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2025/26
odgovor je da, prej isto ... ampak ne bo in brez restavracija WRmz ..TGV Lyria napisal/-a: ↑06.10.2025, 16:46Dokler ne vidim sestav ne bom trdil nič, ampak najbolj preprosta rešitev je 3 sestave za tridnevni turnus. Prvi dan Beljak - München (114), drugi dan München - Zagreb (115), tretji dan Zagreb - Beljak (214).
Tako da lahko vagone daje, vsaj do junija, beljaška kurilnica. Od junija naprej pa znani bivši "Croatia-Mimara turnus", torej 79 - 114 - 115 - 78, dunajski vagoni.
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2025/26
Zanimive spremembe so tudi za lokalne potnike na trasi MB-Špilje, IR bo skoraj vsak stal tudi v Šentilju in bo s tem dobil skoraj urni takt, medtem ko za Pesnico niti pri lokalnih vlakih ne piše postanka...TGV Lyria napisal/-a: ↑06.10.2025, 9:11 Vozni red je vnešen na https://fahrplan.oebb.at/webapp/#!P|TP!H|89
Slavje se lahko prične. Smo mislili, da nas bo Koralmbahn odrezal od sveta, pa nas je dejansko še bolj povezal.
Croatia je uradno v celoti do Dunaja nazaj, prav tako EC 115 München - Zagreb, v obratni smeri pa kot rečeno presedanje z EC 214 na EC 114 v Beljaku do poletnega voznega reda. Z junijem pa EC 114 direktno Zagreb - München.
V trasi planiranega Railjeta zaenkrat vozi D38/39, do nadaljnjega. Ko bo RJ odobren, ga bomo lahko tudi pozdravili pri nas. Vse ostale povezave z Avstrijo so tako, kot je bilo že objavljeno. Urni takt MB - Gradec (3 pari s prestopom v Špilju, ostali direkt), dvourni LJ - Beljak.
Edina žrtev Koralmbahna je EC Ljubljana - Trst.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I

- Prispevkov: 1474
- Pridružen: 13.09.2012, 15:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2025/26
novo IR tudi nekaj bo ustavil na postajah v Šentilj , pa ne pesnica nič..Olalala napisal/-a: ↑06.10.2025, 22:35Zanimive spremembe so tudi za lokalne potnike na trasi MB-Špilje, IR bo skoraj vsak stal tudi v Šentilju in bo s tem dobil skoraj urni takt, medtem ko za Pesnico niti pri lokalnih vlakih ne piše postanka...TGV Lyria napisal/-a: ↑06.10.2025, 9:11 Vozni red je vnešen na https://fahrplan.oebb.at/webapp/#!P|TP!H|89
Slavje se lahko prične. Smo mislili, da nas bo Koralmbahn odrezal od sveta, pa nas je dejansko še bolj povezal.
Croatia je uradno v celoti do Dunaja nazaj, prav tako EC 115 München - Zagreb, v obratni smeri pa kot rečeno presedanje z EC 214 na EC 114 v Beljaku do poletnega voznega reda. Z junijem pa EC 114 direktno Zagreb - München.
V trasi planiranega Railjeta zaenkrat vozi D38/39, do nadaljnjega. Ko bo RJ odobren, ga bomo lahko tudi pozdravili pri nas. Vse ostale povezave z Avstrijo so tako, kot je bilo že objavljeno. Urni takt MB - Gradec (3 pari s prestopom v Špilju, ostali direkt), dvourni LJ - Beljak.
Edina žrtev Koralmbahna je EC Ljubljana - Trst.![]()
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2025/26
Ali pa tudi ne.RitterVonGhega napisal/-a: ↑06.10.2025, 19:08 odgovor je da, prej isto ... ampak ne bo in brez restavracija WRmz ..
Sestava Croatie, Avstrijci so nam privoščili kar dva Bm(a)z(o) vagona
Sestavo EC 214/114/115 pa lahko sklepamo iz drugega para EC vlakov čez Ture, ki je ukradel številko sedanje Mimare: EC 212/213 Beljak - München - Beljak. Zjutraj iz Beljaka za München, obračalni čas tam je sicer komaj nekaj več kot pol ure, ampak zagotovo obrne na 115.
Torej gre za dva ločena turnusa, Croatio pokriva Dunaj ali morda Gradec (če vagoni npr. obračajo na enega od dopolnilnih hitrih IC Dunaj - Gradec, sestava je ista.), novo Mimaro pa Beljak. Tridnevni turnus bi torej bil naslednji:
1. dan: Beljak - 212 - München - 115 - Zagreb
2. dan: Zagreb - 214 - Beljak
3. dan: Beljak - 114 - München - 213 - Beljak
Re: Vozni red 2025/26
Bom kar dopolnil prejšnji post.
Evo jih: 214 114 115
Že po obliki sestav iz prejšnjega posta (oba vagona 1. razreda v sredini) sem sumil, da gre za neko delitev v Beljaku. In res, 115 odpenja tri vagone v Beljaku do junija oz. dokler obstaja 214. Sestava 214 pa je identična sestavam dopolnilnih IC vlakov čez Ture. Drugi dan turnusa se torej dopolni.
1. dan: Beljak - 212 - München - 115 - Zagreb
2. dan: Zagreb - 114 - München - 213 - Beljak
Evo jih: 214 114 115
Že po obliki sestav iz prejšnjega posta (oba vagona 1. razreda v sredini) sem sumil, da gre za neko delitev v Beljaku. In res, 115 odpenja tri vagone v Beljaku do junija oz. dokler obstaja 214. Sestava 214 pa je identična sestavam dopolnilnih IC vlakov čez Ture. Drugi dan turnusa se torej dopolni.
Po 14.6. pa seveda:TGV Lyria napisal/-a: ↑07.10.2025, 12:09 Torej gre za dva ločena turnusa, Croatio pokriva Dunaj ali morda Gradec (če vagoni npr. obračajo na enega od dopolnilnih hitrih IC Dunaj - Gradec, sestava je ista.), novo Mimaro pa Beljak. Tridnevni turnus bi torej bil naslednji:
1. dan: Beljak - 212 - München - 115 - Zagreb
2. dan: Zagreb - 214 - Beljak in en par IC vlakov Beljak - Salzburg - Beljak
3. dan: Beljak - 114 - München - 213 - Beljak
1. dan: Beljak - 212 - München - 115 - Zagreb
2. dan: Zagreb - 114 - München - 213 - Beljak
Re: Vozni red 2025/26
Po 14. 6. naj bi vozil vlak še Zagreb - München. Torej bodo šli iz Zagreba 4 vagoni, v Beljaku pa bodo priključili še 3? Sicer pa mimogrede: ztelo sem vedel, da imamo zopet direktno povezavo z Nemčijo 
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg


