Pendolino 160 km/h
Re: Pendolino 160 km/h
http://666kb.com/i/dr5htnmvwv0eu677k.jpg
Je komu tole poznano?
Goeschenen, Švica, 12.2.1999
© Bernhard Studer
Je komu tole poznano?
Goeschenen, Švica, 12.2.1999
© Bernhard Studer
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Pendolino 160 km/h
Alstomova testno-promocijska prototipna garnitura ETR 470.0, imenovana tudi "Treno zero".
Nekaj uporabnih povezav: Vlaki.info, Sguggiari.ch, Trenomania.
Nekaj uporabnih povezav: Vlaki.info, Sguggiari.ch, Trenomania.
Aljaž
Re: Pendolino 160 km/h
Hm... Na strani sguggiari piše, da je prototipna garnitura bila poslikana v Italiji v Savigliano leta 2008 za testiranje ETCS. In ima Alstom znak. Slika iz Švice pa nima Alstom znak in je iz leta 1999. Nekaj mi ne štima v glavi. Revija življenje in tehnika pravi oziroma je poslikano, da je bil pendolino z! SŽ znakom že oktobra 1998 v Ljubljani in, da so narejeni po modelu Cisapino ETR 470. Zmeden do kraja. Da niso tistega iz Švice testirali za čisto drugo stvar? Sploh pa ali so naši penodlini potem dvosistemski?leteči vlak napisal/-a:Alstomova testno-promocijska prototipna garnitura ETR 470.0, imenovana tudi "Treno zero".
Nekaj uporabnih povezav:
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Pendolino 160 km/h
Testno garnituro oziroma ETR 470.00 so pobarvali v belo-modro kombinacijo (približek SŽ) v poznih devetdesetih letih. Pred tem je bil odeta v barve Cisalpina (link). Savigliano se v zgornjem kontekstu omenja zgolj kot končna postaja sedaj opuščene prototip garniture.Re 4/4 napisal/-a: Hm... Na strani sguggiari piše, da je prototipna garnitura bila poslikana v Italiji v Savigliano leta 2008 za testiranje ETCS.
Prisotnost/odsotnost logotipov SŽ in Alstoma se je skozi čas spreminjala, barvna shema pač ne. Le-ta se je ohranila od že omenjenega konca devetdesetih let pa vse do zaključka obratovanja garniture. Kot gre razbrati iz zapisov na našem forumu, se je ETR 470.0 večkrat pojavil v Sloveniji, bodisi kot promocija pred nakupom SŽ 310, ali pa za izvedbo določenih testiranj. Tule je recimo še ena fotografija iz Reke, posneta nekje okoli leta 2001 (za ogled fotografije je potrebno zaobiti Photobucket blokado): http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... /?p=572341
Slovenski Pendolini so enosistemski.
*******
Pod črto: ves čas govorimo o eni in isti garnituri, označeni kot ETR 470.00. Tako kot celotna serija ETR 470 je bil tudi nulti primerek dvosistemski (3 kV DC + 15 kV 16⅔ Hz AC). Uporabljali so ga za testiranje in promocijo po železnicah Švice, Italije, Slovenije, Hrvaške in morda še kje.
Aljaž
Re: Pendolino 160 km/h
Pa naj še kdo reče, da naši vlaki niso svetovni. Še na znamki iz "črne" celine (izdaja 2016) se pojavljajo... Blok z znamko že na poti k meni...
Življenje se ne meri s številom vdihov, ki jih naredimo, temveč s trenutki, ki nam dih vzamejo.
Re: Pendolino 160 km/h
Čaki, kaj? Slučajno veš kje so našli ravno našega pendolina?
Re: Pendolino 160 km/h
To sicer sploh niso prave znamke, vse skupaj je bolj za nepodučene filateliste okol prnašat. Običajno spravijo tematike, ki se dobro prodajo na "znamke" kake afriške, srednjeazijske ali srednjeameriške države, ki z motivom sploh nimajo blage veze in jih njihova pošta nikoli ni izdala.scrtica napisal/-a:Pa naj še kdo reče, da naši vlaki niso svetovni. Še na znamki iz "črne" celine (izdaja 2016) se pojavljajo... Blok z znamko že na poti k meni...
Have a nice day!
Re: Pendolino 160 km/h
Zmotil sem se v letnici izdaje. Pravilno 2006. Verjetno pa je res le "illegal" znamka, čeprav je v vseh katalogih in tudi kao na uradni strani, ki prodaja znamke iz Guinee...scrtica napisal/-a:Pa naj še kdo reče, da naši vlaki niso svetovni. Še na znamki iz "črne" celine (izdaja 2016) se pojavljajo... Blok z znamko že na poti k meni...
Življenje se ne meri s številom vdihov, ki jih naredimo, temveč s trenutki, ki nam dih vzamejo.
Re: Pendolino 160 km/h
Je morda kdo seznanjen s trenutnim stanjem ICS garnitur?
IC13 (MS-LJ) (zaradi revizije Pendolino garniture Desiro nadomestek za ICS13) od 19.7. ni več viden na spletnem iskalniku voznih redov...
Je kdo seznanjen, če gre tu za napako, namreč IC(S)13 bi naj vozil vsak dan po trenutnem voznem redu, ki velja do 8.12.2018.
IC13 (MS-LJ) (zaradi revizije Pendolino garniture Desiro nadomestek za ICS13) od 19.7. ni več viden na spletnem iskalniku voznih redov...
Je kdo seznanjen, če gre tu za napako, namreč IC(S)13 bi naj vozil vsak dan po trenutnem voznem redu, ki velja do 8.12.2018.
Re: Pendolino 160 km/h
mogoče ma kaj opraviti z spremembo voznega reda kateri se spremeni 19.7..
Re: Pendolino 160 km/h
Od 19.7. vozi IC 502/503 na relaciji Ljubljana - Hodoš - Ljubljana, v Pragerskem bo imel zvezo za Maribor. S tem se po kritičnih odsekih na Štajerskem (gradbišča) pelje le en vlak namesto dveh, zmanjša se gneča na progi. Trenutno namreč v kratkem razmaku vozita dva.sraka1 napisal/-a:Je morda kdo seznanjen s trenutnim stanjem ICS garnitur?
IC13 (MS-LJ) (zaradi revizije Pendolino garniture Desiro nadomestek za ICS13) od 19.7. ni več viden na spletnem iskalniku voznih redov...
Je kdo seznanjen, če gre tu za napako, namreč IC(S)13 bi naj vozil vsak dan po trenutnem voznem redu, ki velja do 8.12.2018.
ICS sta trenutno aktivni dve garnituri, ki vozita pretežno na relaciji Ljubljana - Celje, enkrat dnevno do Maribora. Pred začetkom del med Poljčanami in Slovensko Bistrico je do MS redno vsak dan vozil Pendolino (kljub oznaki vlaka IC), sedaj vozi večinoma Desiro. Po 19.7. pa kakor sem napisal zgoraj - klasika.
Re: Pendolino 160 km/h
Hvala za odgovor. Kdaj bi se pa potemtakem naj vrnil ICS (Pendolino) v MS?TGV Lyria napisal/-a:
Od 19.7. vozi IC 502/503 na relaciji Ljubljana - Hodoš - Ljubljana, v Pragerskem bo imel zvezo za Maribor. S tem se po kritičnih odsekih na Štajerskem (gradbišča) pelje le en vlak namesto dveh, zmanjša se gneča na progi. Trenutno namreč v kratkem razmaku vozita dva.
Kaj pa se dogaja s tretjo garnituro?TGV Lyria napisal/-a:
ICS sta trenutno aktivni dve garnituri, ki vozita pretežno na relaciji Ljubljana - Celje, enkrat dnevno do Maribora. Pred začetkom del med Poljčanami in Slovensko Bistrico je do MS redno vsak dan vozil Pendolino (kljub oznaki vlaka IC), sedaj vozi večinoma Desiro. Po 19.7. pa kakor sem napisal zgoraj - klasika.
Re: Pendolino 160 km/h
Glede na spodnjo povezavo na tretjo garnituro sploh ne računajo več. :O Razen če so "odpisali" kakšnega od Desirojev?
http://www.blog.uporabnastran.si/2018/0 ... pendolino/
http://www.blog.uporabnastran.si/2018/0 ... pendolino/
Re: Pendolino 160 km/h
Res je, razpis je za opremitev 30 Desirojev ter 2 Pendolinov, toda v razpisu prav tako piše, da že obstaja 1 pilotna garnitura (sklepam, da gre Pendolina) - morda bodo ohranili pilotno opremo? Še vedno me zanima, če kdo ve kje je tretji Pendolino?fiat310 napisal/-a:Glede na spodnjo povezavo na tretjo garnituro sploh ne računajo več. :O Razen če so "odpisali" kakšnega od Desirojev?
http://www.blog.uporabnastran.si/2018/0 ... pendolino/
Re: Pendolino 160 km/h
Tretji Pendolino je še vedno v Mostah, bil je poškodovan zaradi povoženja skale, zato popravilo zahteva več časa. Pilotna garnitura pa mislim da je tričlenski Desiro.sraka1 napisal/-a:Res je, razpis je za opremitev 30 Desirojev ter 2 Pendolinov, toda v razpisu prav tako piše, da že obstaja 1 pilotna garnitura (sklepam, da gre Pendolina) - morda bodo ohranili pilotno opremo? Še vedno me zanima, če kdo ve kje je tretji Pendolino?fiat310 napisal/-a:Glede na spodnjo povezavo na tretjo garnituro sploh ne računajo več. :O Razen če so "odpisali" kakšnega od Desirojev?
http://www.blog.uporabnastran.si/2018/0 ... pendolino/